جمعه , 27 مهر 1403 - 8:46 قبل از ظهر

رنگ موی بدون آمونیاک چه مارکی خوبه

امروزه برندهای تولیدی مختلف در داخل و خارج از کشور ایران به تولید رنگ موی بدون آمونیاک مشغول هستند. به همین دلیل خریدارانی که می خواهند انواع مختلف رنگ موی بدون آمونیاک بخرند معمولاً می پرسند رنگ موی بدون آمونیاک چه مارکی خوبه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در محصولات داخلی و خارجی تفاوت چندانی وجود ندارد اما برندهای مختلف ممکن است تفاوت‌هایی در کیفیت داشته باشند. از بین مارک های تولیدی، تفاوت در تعداد رنگ ها و میزان استفاده از روغن طبیعی در تولید رنگ اهمیت زیادی دارد. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید تا به شما انواع رنگ موی بدون آمونیاک را معرفی کنیم.

جدیدترین لیست رنگ مو بدون آمونیاک ( برای موهای حساس )

در سال‌های اخیر استفاده از انواع مختلف رنگ موی بدون آمونیاک رواج زیادی پیدا کرده است و استفاده از این رنگ طرفداران زیادی دارد. یکی از مهم ترین دلایلی موضوع این است که افرادی که موهای حساسی دارند، با استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک امکان سوختن و از بین رفتن موهای آنها بسیار کمتر می‌شود به علاوه امکان ایجاد تاول و یا بروز خارش و قرمزی بعد از رنگ کردن موها وجود نخواهد داشت. با توجه به تمامی این موارد اگر به دنبال برخی از جدیدترین رنگ موهای بدون آمونیاک هستید، به شما موارد زیر را پیشنهاد می کنیم:

جدیدترین لیست رنگ مو بدون آمونیاک ( برای موهای حساس )

  • رنگ موی Bologna

این برند تولیدی رنگ مو برای اولین بار در کشور ایتالیا فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه محصولات آن در داخل کشور ایران پر فروش هستند. در ترکیب رنگ موی این برنده تولیدی به هیچ عنوان از آمونیاک استفاده نشده و از مواد طبیعی مانند روغن آرگان، روغن بادام شیرین و عصاره گل نیلوفر آبی استفاده شده است. اگر بخواهیم به برخی از مزایای این رنگ مو اشاره کنیم می توان به تنوع بسیار بالا، ماندگاری بالای رنگ مو و … اشاره کرد.

  • رنگ موی رولون

رنگ موی رولون کالر سیلک یکی از رنگ موهای طبیعی و فاقد آمونیاک است که از فناوری کلاسیک برای تولید رنگ موهای خود بهره می برد. به لطف استفاده از پروتئین های ابریشمی در تولید این رنگ موی طبیعی مشتریان این محصول عنوان می‌کنند که بعد از استفاده از آن موهای آنها کاملاً یکدست و ابریشمی شده و لطافت ویژه‌ای به دست آورده است. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این رنگ مو بدون بودن آن و همچنین جلوگیری از بروز موخوره بعد از استفاده از این محصول است.

جدیدترین لیست رنگ مو بدون آمونیاک ( برای موهای حساس )

  • رنگ موی AB STYLE EXSIS

این برند تولیدی را می‌توان یکی از برند های جدید ایتالیایی دانست که ترکیب رنگ های خود از عصاره میوه گوجی بری استفاده می کند. فرمولاسیون قوی و ماندگاری رنگ مو باعث میشود رنگ موی اکسیس به عنوان رنگ دائمی شناخته شود. رنگ موی ای بی در ۶۹ طیف رنگی تولید و روانه بازار می‌شود که تمامی آنها رنگهای بدون آمونیاک هستند. در تولید این نوع از رنگ مو نه تنها آمونیاک جایی ندارد، بلکه به هیچ عنوان از مواد شیمیایی دیگر مانند پارابن استفاده نشده است.

  • رنگ مو سی دی سی

برند تولیدی سی دی سی را می توان یکی از برندهای جدید ایتالیایی دانست که سعی نموده است استفاده از آمونیاک را برای انواع رنگ موهای خود محدود کند. استفاده از رنگدانه های قوی در تولید این نوع رنگ مو باعث میشود این رنگ به عنوان رنگ دائمی شناخته شود. قدرت بالای این رنگ مو در پوشش دهی رنگ سفید زبان زد خاص و عام است.‌ تنوع بسیار بالا در رنگهای تولید شده توسط این برند باعث میشود خانم ها با سلایق مختلف بتوانند رنگ موی مورد نظر خود را در این برند را خریداری کنند.

چرا از رنگ موی بدون آمونیاک استفاده کنیم؟

چرا از رنگ موی بدون آمونیاک استفاده کنیم؟

آمونیاک یکی از مواد مضر است که به دلیل دارا بودن قدرت نفوذ بالا در موها در رنگهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، اما مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم این است که این رنگ مو با نفوذ به داخل مو فولیکول مو را از بین می برد و باعث سوختن موها و از بین رفتن حالت طبیعی آنها می شود. به صورت کلی استفاده از آمونیاک باعث می‌شود موهای حساس و نازک آسیب جدی ببینند و حتی اگر توسط فرد غیرماهر روی موها قرار داده شوند، موها را از بین می برند.

یکی دیگر از مشکلاتی که در رنگهای آمونیاک دار با آن مواجه هستیم و ایجاد حساسیت و تاول روی سر است. استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک می‌تواند این ریسک را کمتر کند و به هیچ عنوان باعث تاول زدن پوست سر و یا قرمز شدن و خارش آن نمی شود.

مطلب پیشنهادی

بهترین مدرس رنگ مو در ایران

بهترین مدرس رنگ مو در ایران

اگر از هنرجویان هنر آرایشگری هستید، قطعا می‌دانید که پرطرفدارترین و درآمدزاترین لاین این حرفه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *