شنبه , 6 مرداد 1403 - 5:29 قبل از ظهر

ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

رنگ موی مرواریدی استرالیایی از منحصربه فردترین و زیباترین نوع از رنگ موها است. با استفاده از قابلیت های این رنگ مو می توانید موهای بلند یا کوتاه خود را به رنگی خیره کننده تبدیل کنید. برای این کار لازم است که ترکیب رنگ آن را یاد بگیرید. به این معنی که طریقه و مقدار ترکیب مواد آن را آموزش ببینید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با این ترکیب رنگ مو آشنا کنیم پس با سیب همراه باشید.

آموزش ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

هنگامی که از ترکیب رنگ مو مرواریدی استرالیایی سخن به میان می آید، ممکن است با تعابیری که در این مورد وجود دارد دچار سردرگمی شده و در نهایت ترکیبات رنگ مو را اشتباه بکار ببرید. در اینجا ما نکاتی را به شما خواهیم گفت که به وسیله این موارد به راحتی می توانید ترکیب رنگ مو مرواریدی استرالیایی را بسازید و در پایان نیز نحوه رنگ زدن موهایتان با این ترکیب مو را توضیح خواهیم داد.

شناخت گرم یا سرد بودن پایه رنگ موهایتان

شناخت سرد یا گرم بودن پایه موها از اهمیت زیادی برخوردار است و این امکان را به شما می دهد که استایلی خاص داشته باشید. لازم است بیان کنیم که رنگ مو مرواریدی استرالیایی به طور کلی از تناژ سردی تشکیل شده است و در زمان مخلوط نمودن باید به این مورد توجه کافی را داشته باشید. ممکن است بعضی مواقع افراد به طور دقیق نتوانند رنگ مو را ترکیب کرده و رنگ اندکی قرمز جلوه کند که البته با شامپوی ضد نارنجی این مشکل قابل حل است. زمانی که شما رنگ های گرم و سرد را بشناسید، خیلی زود متوجه کاربرد تناژهای خنثی خواهید شد.

آموزش ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

شناختن پایه دکلره و رساندن موهایتان به این پایه به طور صحیح

برای اینکه موهایتان را به رنگ مرواریدی استرالیایی در بیاورید ضروری است که موی خود را با دکلره به روشن ترین درجه تغییر رنگ دهید. این کار را پیش از ترکیب نمودن رنگ مو باید انجام داده باشید. فراموش نکنید که اگر می خواهید رنگ مو مرواریدی استرالیایی به زیبایی روی موهای شما بنشیند، باید به خوبی و بدون آسیب رساندن به مو عمل دکلره کردن را انجام دهید.

ترکیب نمودن رنگ مو مرواریدی استرالیایی

شما به منظور به دست آوردن رنگ مو مرواریدی استرالیایی از دو طریق می توانید این کار را انجام دهید.

  1. انواع رنگ موها را با هم ترکیب کنید.
  2. استفاده از کیت رنگ مو مرواریدی استرالیایی

آموزش ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

در رابطه با گزینه یک سه ترکیب موی متفاوت را پیشنهاد می کنیم که رنگ موهایتان را خیلی زیبا می کند. کیت رنگ مو را نیز می توانید از طریق فروشگاههای اینترنتی معتبر تهیه نمایید. به منظور دست یابی به ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی می توانید از سه دستورالعمل زیر استفاده کنید:

  • رنگ موی مرواریدی
  • رنگ مو پایه 2
  • دکلره با پایه 12

ترکیب زیر هم کاربردی است:

  • رنگ بلوند مرواریدی
  • رنگ خاکستری پایه 9
  • رنگ موی نقره ای
  • رنگ سه صفر
  • دکلره پایه ده

آموزش ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

ترکیب سوم نیز به این صورت است:

  • یک سانت رنگ بلوند مرواریدی
  • ۳ سانت رنگ مو شامپاینی
  • یک سانت رنگ مو نسکافه ای
  • دو سانت واریاسیون بنفش
  • زمان مورد نیاز برای رنگ گرفتن مو 35 دقیقه

بعد از شناخت رنگ موی متناسب برای خود، باید لوازمی از جمله یک جفت دستکش لاتکسی، ظرف رنگ و برس برای رنگ زدن موهایتان را تهیه کنید و سپس دستوراتی که در هر فرمول رنگ مو برای شما ذکر کردیم را در نظر بگیرید و رنگ ها را با هم در کاسه رنگ بریزید و ترکیب کنید. پیش از شروع رنگ زدن موهایتان را شانه کنید که تمام گره های آن رفع شود و پس از آن به وسیله برس تمام موهای خود را به رنگ آغشته نمایید. بعد از تمام شدن مرحله رنگ زدن موها را با کلاه رنگ بپوشانید و مدت زمانی صبر نمایید که موها رنگ شوند.

آموزش ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

بعد از پایان این زمان موهای خود را به وسیله فشار بالای آب و بدون استفاده از شامپو شستشو دهید و پس از آن با استفاده از سشوار آن ها را کاملا خشک نمایید.

سخن پایانی

اکنون شما می توانید با کمک گرفتن از مطالب ذکر شده موهایتان را به رنگ موی مرواریدی استرالیایی تغییر دهید و استایلی بی نظیر و جذاب را برای خود به دست آورید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *