سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 5:33 قبل از ظهر

چگونه می‌ توانیم رنگ موی مشکی را روشن کنیم

با وجود این‌ که داشتن موهای تیره و مشکی می‌تواند به فرد زیبایی منحصر به‌ فردی دهد ولی گاهی اوقات لازم است که رنگ موهای خود را به سمت روشنی تغییر دهید. موهای تیره و مشکی می‌ توانند ظاهری شگفت‌ انگیز برای خانم‌ ها ایجاد کنند. با این‌ حال رنگ کردن موهای مشکی ممکن است برای بخش زیادی از افراد مشکل باشد. در این شرایط تکنیک‌ های قابل ملاحظه‌ ای وجود دارند که به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید رنگ موی مشکی را روشن کنید.
بدون تردید جذابیتی که رنگ موی روشن با خود برای شما به ارمغان می‌ آورد، می‌ تواند شما را ترغیب کند تا روی به روشن کردن موهای مشکی خود بیاورید. روش‌ های مختلفی در این بین وجود دارند که برای روشن کردن رنگ مشکی موهای خود بتوانید از طریق آن‌ ها اقدام نمایید. هر اندازه موهای شما رنگی تیره‌ تر داشته باشند و از ضخامت بیشتری بهره ببرند، روشن کردن آن‌ ها نیز زمان بیشتری طول خواهد برد. برای رسیدن به این هدف بهتر است چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید. به‌ عنوان مثال قبل‌ از رنگ کردن مو، سعی کنید با شامپوی معمولی و آب گرم، روی به شست‌ و شوی موهای خود بیاورید. این کار باعث می‌ شود تا علاوه‌ بر باز شدن تارهای مو بتوانید برای پوشش‌ دهی روی آن‌ ها به‌ خوبی عمل کنید.
روش‌ های روشن کردن رنگ موی مشکی

روش‌ های روشن کردن رنگ موی مشکی

برای روشن کردن رنگ موی مشکی، روش‌ های مختلفی در نظر گرفته می‌ شود. هر کدام از این روش‌ ها نسبت به هم تفاوت‌ هایی دارند. بر اساس ضخامت مو، جنس و همچنین درصد مشکی بودن باید برای انتخاب روشی مؤثر اقدام نمایید.
روش اول
نخستین روشی که برای رنگ کردن موهای مشکی و روشن کردن آن‌ ها می‌ توانید به کار بگیرید، روشن کردن آن‌ ها بدون دکلره خواهد بود. اگر به‌ دنبال استفاده از این روش هستید باید به درجه تیرگی موها و ضخامت آن‌ها توجه کنید. پس‌ از آن می‌ توانید رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید. هنگامی‌ که مقداری از سیاهی موهای شما کاسته شد، رنگ قرار گرفته‌ شده بر روی موها نیز نمایان می‌ شود. پس‌ از آن با شست و شوی موهای خود با استفاده از شامپوی معمولی می‌ توانید رنگ تیره‌ تر آن‌ ها را به سمت روشنی تغییر دهید.
روش‌ های روشن کردن رنگ موی مشکی
روش دوم
اگر از جمله افرادی به شمار می‌ روید که اهمیت زیادی برای روشن‌ شدن موهای خود به خرج می‌ دهید این روش را به شما توصیه می‌ کنیم. چنانچه قصد دارید روی رنگ مشکی موهای خود یک‌ رنگ بلوند را پیاده‌ سازی نمایید باید از راهکارهای حرفه‌ ای و کاملا اصولی استفاده کنید. برای انجام این کار لازم است که ابتدا یک دکلره‌ قوی را برگزینید. با این کار می‌ توانید مو را به پایه دلخواه برسانید. هنگامی‌ که به دکلره، اکسیدان را ترکیب می‌ کنید و آن را بر روی موهای مشکی می‌گذارید، متوجه می‌ شوید که در کمترین زمان رنگ موهای شما به سمت روشن کشیده شده‌ اند. پس‌ از آن می‌ توانید دکلره را شستشو دهید و رنگی که با اکسیدان ترکیب کرده‌ اید را بر روی موهای خود بگذارید.
روش سوم استفاده از ریموور
برای روشن کردن موهای خود می‌توانید از ریموورها کمک بگیرید. ریموورها به‌ طور کلی در بازار به 2 صورت پودری و مایع عرضه می‌ شوند. اگر از جمله افرادی هستید که رنگ موهایتان تیره است، می‌ توانید برای روشن کردن آن‌ ها از این تکنیک استفاده کنید.
روش‌ های روشن کردن رنگ موی مشکی
روش چهارم
استفاده از شامپوهای روشن‌ کننده
برای روشن کردن موهای تیره استفاده از شامپوهای روشن‌ کننده می‌ تواند نقش مهمی ایفا کنند. اگر به خاطر رنگ کردن موهای پر کلاغی و تیر به دنبال روش کاربردی و ارزان‌ قیمت هستید، می‌ توانید این روش را انتخاب کنید. فراموش نکنید که موهایتان را با شامپوی ضد شوره می ‌توانید شستشو دهید. به‌ راحتی با انجام این کار موهای شما روشن‌ تر می‌ شوند.
نکات مهم در روشن کردن موهای مشکی

نکات مهم در روشن کردن موهای مشکی

اگر به‌ دنبال روشن کردن موهای مشکی خود هستید، سعی کنید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. ابتدا بر اساس پوست خود باید رنگ مو را انتخاب کنید. در ادامه برای روشن کردن موهای مشکی خود استفاده از هایلایت ها را فراموش نکنید. ترکیب کردن هایلایت رنگ به موها شمای این امکان را می‌ دهد که بتوانید برای تغییر رنگ آن‌ها به‌ خوبی عمل کنید. سعی کنید پس‌ از رنگ کردن موها و روشن کردن آن‌ ها، آرایش خود را تغییر دهید. آرایشی که برای رنگ‌ های مشکی تاکنون استفاده کرده‌ اید با موهای روشن به‌ احتمال زیاد همخوانی نداشته باشند.
مجموعه سیب به عنوان یک مجله اطلاعاتی به شما کمک می‌ کند تا در این زمینه بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *