جمعه , 10 فروردین 1403 - 2:17 بعد از ظهر

رنگ مو دودی خاکستری زیتونی

رنگ مو دودی خاکستری زیتونی جزء رنگ های پر طرفدار است که جذابیت و زیبایی چهره را چند برابر می کند. یکی از مهم ترین عوامل برای انتخاب رنگ مو در نظر گرفتن رنگ پوست است، در واقع رنگ پوست تاثیر مستقیمی در انتخاب رنگ مو دارد و افراد با توجه به تیره یا روشن بودن رنگ پوست خود مناسب ترین رنگ را انتخاب می کنند. رنگ مو دودی خاکستری زیتونی جزء رنگ هایی است که برای تمامی رنگ پوست ها از تیره تا روشن مناسب است و به چهره هر فرد زیبایی بی نظیری می بخشد. این رنگ در سه تناژ خیلی روشن، روشن و متوسط قابل اجرا است که هر فرد مناسب با رنگ پوست خود می تواند بهترین تناژ آن را انتخاب نماید.
رنگ کردن مو حرفه تخصصی است که باید با رعایت اصول خاصی انجام شود زیرا هر گونه اشتباه سبب آسیب جدی به بافت مو می شود. علاوه بر این برای ترکیب رنگ مو باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت؛ زیرا تنها با ترکیب اصولی رنگ ها می توان به رنگ دلخواه خود رسید. از آن جایی که رنگ مو دودی خاکستری زیتونی ترکیبی از چند رنگ خاص است باید در میزان ترکیب رنگ ها دقت بسیاری شود البته دقت داشته باشید که این فرمول ثابت نیست و بسته به پایه مو تغییراتی در آن ایجاد می شود. با این تفاسیر برای رسیدن به رنگ مو دودی خاکستری زیتونی باید عواملی مانند جنس مو، رنگ پایه مو و … را در نظر داشت تا از زیبایی رنگ موهای خود لذت ببرید.
فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی

فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی

همانطور که در بالا اشاره شد فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی دارای انواع مختلفی است که بسته به عوامل گوناگونی فرمول های متفاوتی از آن وجود دارد. در کل برای بدست آوردن فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی باید به رنگ پایه مو دقت شود زیرا بسته به پایه مو می توان فرمول مناسبی برای ترکیب این رنگ پیدا کرد. برای ایجاد رنگ مو دودی خاکستری زیتونی پایه مو باید 10، 9، 8، 7 و 6 باشد البته روی هر یک از این پایه ها رنگ دودی خاکستری زیتونی تناژ خاصی خواهد داشت. در برخی موارد با استفاده از رنگ موی سه صفر بدون دکلره می توان روی پایه 5 نیز رنگ مو دودی خاکستری زیتونی تیره را بدست آورد.
قبل از پیدا کردن فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی باید تکنیک مورد نظر خود را انتخاب کنید زیرا بسته به روش رنگ کردن مو فرمول دچار تغییرات می شود. به عنوان مثال اگر قصد دارید موهای خود را هایلایت دودی خاکستری زیتونی کنید باید ابتدا با استفاده از دکلره پایه مو را به 8 یا 9 برسانید سپس برای ایجاد رنگ دودی خاکستری زیتونی از ترکیب رنگ زیتونی شماره 7، رنگ یخی، واریاسیون نقره ای و اکسیدان استفاده کرد. این فرمول برای تکنیک های آمبره و بالیاژ نیز کاربرد دارد که آرایشگر با در نظر گرفتن حجم مو، ضخامت مو، بلندی مو و … میزان مناسبی از مواد را با هم مخلوط می کند و رنگ مو دودی خاکستری زیتونی بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی روی پایه های 10، 9، 8

با توجه به مطالبی که به آن ها اشاره شد پایه رنگ مو اهمیت بالایی دارد که هیراستالیست ها بر اساس رنگ پایه مو فرمول های متفاوتی برای رنگ مو دودی خاکستری زیتونی دارند. در واقع بسته به رنگ پایه مو رنگ دودی خاکستری زیتونی در تناژهای خیلی روشن، روشن و متوسط قابل اجرا هستند از این رو برای آشنایی بیشتر نسبت به فرمول های مختلف این رنگ در زیر به فرمول های رنگ مو دودی خاکستری زیتونی روی پایه های مختلف اشاره شده است:
فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی
  • فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی روی پایه 10
رنگ مو دودی شماره 7: 50 میل
رنگ مو زیتونی شماره 8: 30 میل
رنگ مو طبیعی شماره 7: 10 میل
رنگ مو طلایی شماره 9: 20 میل
اکسیدان 6 درصد: مساوی با مقدار رنگ مو
  • فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی روی پایه 9
رنگ مو زیتونی شماره 8: 60 میل
رنگ مو دودی شماره 9: 30 میل
رنگ مو طبیعی شماره 8: 10 میل
اکسیدان 6 درصد: یک و نیم برابر رنگ مو
فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی روی پایه های 10، 9، 8
  • فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی روی پایه 8
رنگ مو زیتونی شماره 8: 60 میل
رنگ مو دودی شماره 9: 30 میل
رنگ مو طبیعی شماره 8: 10 میل
اکسیدان 6 درصد: یک و نیم برابر رنگ مو
ما در این مقاله از مجله اینترنتی سیب به معرفی رنگ موی دودی خاکستری زیتونی و فرمول های ترکیبی آن پرداختیم.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *