سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 7:58 قبل از ظهر

رنگ مو بازیگران ایرانی جدید

بازیگران ایرانی از جمله کسانی هستند که مردم در انتخاب مد و استایل خود از آن ها الگو می گیرند به عنوان نمونه خیلی از افراد رنگ مو و مدل لباس و … خود را بر طبق بازیگران انتخاب می کنند. از جمله موارد جذابی که همواره مورد توجه مردم بوده، نوع رنگ موی سلبریتی ها است. اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید رنگ مو بازیگران ایرانی جدید کدام نوع رنگ است، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

جدیدترین رنگ مو سلبریتی های ایرانی

از جمله رنگ موهای جدید سلبریتی های ایرانی به شرح زیر هستند:

رنگ مو قهوه ای تیره

رنگ مو قهوه ای تیره توسط خیلی از بازیگران جوان ایرانی استفاده شده است. از جمله این افراد می توان به خانم نیکی کریمی، شبنم مقدمی، نفیسه روشن و ساره بیات اشاره کرد. این افراد در بیشتر اوقات برای استایل خود از رنگ مو قهوه ای تیره استفاده می کنند. در خیلی از تصاویر منتشر شده از خانم نیکی کریمی دیده شده که این بازیگر رنگ مو قهوه ای تیره را برای موهای خود انتخاب کرده است؛ چرا که رنگ موی قهوه ای تیره چهره را جوانتر نشان می دهد. به همین دلیل انتخاب بازیگران ایرانی در بسیاری موارد این نوع از رنگ مو است.

جدیدترین رنگ مو سلبریتی های ایرانی

 رنگ مو بلوند عسلی

طی سال های اخیر رنگ های روشن ترند شده اند و مورد استقبال خیلی از اشخاص قرار گرفته اند. خانم کتایون ریاحی و بهنوش بختیاری در جدیدترین تصاویری که از خود منتشر کرده اند رنگ موی بلوند عسلی را در استایل خود بکار برده اند. از رنگ موهایی که محدودیت سنی در استفاده از آن وجود ندارد رنگ موی بلوند عسلی است، با این حال این رنگ مو برای افراد با پوست تیره چندان متناسب نیست. به دلیل اینکه خانم بهنوش بختیاری از پوست گندمی و خانم کتایون ریاحی از پوست سفیدی برخوردارند. این نوع رنگ مو به چهره آن ها زیبایی دو چندانی بخشیده است.

رنگ کاراملی

رنگ موی کاراملی از رنگ هایی است که میان خانم های بازیگر طرفدار بسیاری دارد. رنگ مو بازیگران ایرانی جدید در رده های سنی مختلف این نوع رنگ مو بوده است. پوست های گندمی و روشن بهترین سازگاری را با این نوع رنگ مو دارند. خانم فریبا نادری در بیشتر مواقع  رنگ کاراملی ساده را برای موهای خود انتخاب می کند. در خیلی از عکس های منتشر شده از این بازیگر مشاهده می شود که رنگ کاراملی مورد پسند این بازیگر است. خانم ترلان پروانه نیز در جدیدترین عکس هایش رنگ موی کاراملی تیره را انتخاب کرده است.

جدیدترین رنگ مو سلبریتی های ایرانی

خانم بهاره رهنما از دیگر علاقه مندان رنگ کاراملی به شمار می آید. تصاویری که در فضای مجازی از خانم بهاره رهنما انتشار یافته است، دیده شده که رنگ کاراملی دلخواه ایشان است. در بسیاری از موارد خانم رهنما رنگ کاراملی را با هایلایت عسلی بکار برده و زیبایی خاصی به چهره ایشان داده است.

رنگ مو بلوند سیلور

این رنگ جزء رنگ موهای روشن است و در ترکیبات آن رنگ نقره ای و خاکستری وجود دارد. رنگ مو بازیگران ایرانی مثل خانم سحر قریشی که تصاویری در فضای مجازی از او منتشر شده، مشاهده می شود که ایشان از این نوع رنگ مو روی موهای خود استفاده کرده است.

جدیدترین رنگ مو سلبریتی های ایرانی

رنگ مو مشکی

رنگ مو مشکی از رنگ هایی است که همیشه کاربرد فراوانی به عنوان رنگ مو بازیگران ایرانی دارد و زیبایی منحصر به فردی به چهره افراد می بخشد. این نوع رنگ مو خیلی مواقع توسط سلبریتی ها به ویژه بازیگران جوان استفاده می شود. در بیشتر تصاویر منتشر شده از بازیگرانی همچون خانم الناز شاکردوست، آزاده صمدی، پریناز ایزدیار و لیلا اوتادی دیده شده است که این بازیگران بیشتر از رنگ موی مشکی برای استایل خود استفاده کرده اند. در بیشتر مواقع این افراد رنگ موی مشکی خود را با آرایش چشم ویژه ای همراه با رژ لب صورتی روشن یا قرمز بکار برده اند.

از ویزگی های خاص این نوع رنگ مو این است که به همه نوع رنگ پوستی می آید و به همین دلیل اشخاص با رنگ پوست های متنوع می توانند از این نوع رنگ مو برای زیبایی چهره خود استفاده کنند.

جدیدترین رنگ مو سلبریتی های ایرانی

کلام آخر

بازیگران ایرانی از رنگ موهای مختلفی برای استایل خود استفاده می کنند. رنگ مو بازیگران ایرانی جدید جزء خاص ترین رنگ موها است، اگر شما در انتخاب رنگ موی خود معمولاً به رنگ موی جدید بازیگران توجه می کنید، اکنون با استفاده از مطالب این مقاله سیب می توانید از این موضوع مطلع شوید و در انتخاب استایل خود به روز و شیک باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *