سه شنبه , 28 فروردین 1403 - 5:36 بعد از ظهر

ریشه گیری موی دکلره شده با رنگ

امروزه اکثر خانم ها برای زیبایی بیشتر موهای خود از انواع رنگ استفاده می کنند. رنگ کردن مو با تکنیک های متفاوتی انجام می شود که هر فرد متناسب با سلیقه، رنگ پوست، سن و … می تواند از بهترین روش برای رنگ کردن موهای خود استفاده کند. یکی از مشکلات افرادی که مو رنگ می کنند ریشه گیری است به خصوص افرادی که با دکلره کردن به رنگ موی دلخواه خود می رسند. در واقع با گذشت زمان موی سر رشد می کند و بلند می شود. از این رو رنگ مو پایین می آید و ریشه مو با رنگ طبیعی مو ظاهر می شود که برخی از بانوان حس خوشایندی از این موضوع ندارند.

با این تفاسیر بهتر است برای رفع این مشکل با ریشه گیری موی دکلره شده با رنگ آشنایی داشته باشید. با ریشه گیری موی دکلره شده می توان اختلاف رنگی که از رشد موها به وجود آمده است جلوگیری کرد، البته ریشه گیری انواع متفاوتی دارد و با توجه به وضعیت رنگ مو انجام می شود. ریشه گیری موی دکلره شده با رنگ مناسب افرادی است که موهای خود را دکلره کرده اند و با گذشت زمان برای از بین بردن تضاد رنگ ریشه و ساقه مو اقدام کرده اند.

آموزش ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ

برخی افراد برای ریشه گیری موی دکلره از دکلره استفاده می کنند که این کار اگر به صورت تخصصی و اصولی انجام نشود می تواند آسیب جدی به بافت موهای شما وارد کند. از این رو توصیه می شود برای ریشه گیری موی دکلره شده از رنگ مو استفاده کنید. در کل ریشه گیری موی دکلره شده با رنگ باید توسط آرایشگران ماهر و با تجربه انجام شود تا با کمترین آسیب به بافت مو تضاد رنگی ریشه و ساقه را از بین برد.

آموزش ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد ریشه گیری موی دکلره شده با رنگ کار حرفه ای است که افراد مبتدی توانایی انجام آن را ندارند. در واقع این کار نیازمند تجربه است و ترکیب رنگی باید فرمول خاصی داشته باشد که تضاد رنگی بین ریشه و ساقه مو را از بین ببرد. ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ فوت و فن های خاصی دارد که باید با دقت و مهارت بالایی انجام شود تا نتیجه نهایی بدون آسیب به ریشه مو موفقیت آمیز باشد. آموزش ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ باید توسط افراد متخصص انجام شود.

آموزش ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ

زیرا این کار بسته به رنگ مو، جنس مو، ضخامت مو و … به فرمول ها و تکنیک های متفاوتی نیاز دارد. در کل توصیه می شود برای ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ به آرایشگران ماهر مراجعه کنید. در زیر به نکاتی در مورد آموزش ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ اشاره شده است:

  • اگر ساقه موهایتان روشن است باید از رنگ های شماره 7 یا 8 و اکسیدان 6 درصد استفاده کرد و تمام موها را از ریشه تا ساقه به صورت یکسان با این ترکیب رنگ کرد.
  • در برخی مواقع با رنگ کردن ریشه موهای دکلره شده رنگ نارنجی ایجاد می شود که برای رفع آن در ترکیب رنگ مو از رنگ موی خاکستری و مقدار خیلی کمی رنگ موی آبی استفاده می شود.
  • اگر با دکلره موهای خود را فانتزی رنگ کرده اید برای ریشه گیری حتما باید از دکلره استفاده کنید زیرا با هیچ ترکیب رنگی نمی توان به این رنگ ها رسید و ریشه گیری این رنگ ها تنها با دکلره امکان پذیر است.

ریشه گیری موی رنگ شده با ساقه روشن

ریشه گیری موی رنگ شده با ساقه روشن

افرادی که موهای خود را با دکلره روشن می کنند برای ریشه گیری باید از دکلره استفاده کنند تا رنگ ریشه و ساقه یکدست شود. اما اگر رنگ ساقه مو قهوه ای روشن یا بلوند متوسط باشد می توان از ترکیب رنگ موی دودی شماره 8، رنگ موی طبیعی شماره 8 و رنگ موی زیتونی شماره 8 هر کدام به اندازه یک سوم تیوپ و اکسیدن 6 درصد به میزان لازم استفاده کرد. البته برای این کار باید نکات مهمی را در نظر داشت تا نتیجه کار بهتر شود.

ریشه گیری موی رنگ شده با ساقه روشن

به عنوان مثال ابتدا باید ریشه تا ساقه را 20 دقیقه به ترکیبی که تهیه کردید آغشته کنید و پس از آن برای بار دوم نیز ریشه تا ساقه را رنگ کنید و 20 دقیقه زمان دهید. در آخر ساقه تا انتهای مو را به ترکیب تهیه شده آغشته کنید و پس از گذشت 40 دقیقه موها را بشویید. به شما پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *