جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 6:08 بعد از ظهر

 روی رنگ بادمجانی چه رنگی میشه گذاشت

رنگ مو روی زیبایی و جذاب بودن خانم ها بسیار مؤثر است. طی سال های اخیر رنگ موهای فانتزی طرفداران زیادی داشته اند. رنگ موی بادمجانی یکی از این رنگ موهایی است که زیاد کاربرد دارد. خانم های زیادی برای زیباتر شدن موهای خود این رنگ مو را انتخاب می کنند، اما ممکن است بعد از مدتی برای خانم ها تکراری شود و دوست داشته باشند که رنگ دیگری را روی موهای خود امتحان کنند. این رنگ موی بسیار خاص و جذاب این عیب بزرگ را دارد که مدت ها این امکان را ندارید که رنگ موهای خود را به رنگی دیگر تغییر دهید.

چنانچه رنگ موهای شما به رنگ بادمجانی است و می خواهید که رنگ آن را تغییر دهید، شما با کار دشواری رو به رو هستید. اگر این مشکل را دارید و دوست دارید بدانید که روی رنگ بادمجانی چه رنگی میشه استفاده کرد، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی بادمجانی گذاشت

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی بادمجانی گذاشت

در صورتی که قصد دارید رنگ موی بادمجانی خود را تغییر دهید، نیاز است پیش از استفاده از رنگ موی جدید به ویژه رنگ موی روشن، موهای خود را به وسیله ریموو رنگ یا دکلره روشن کنید. اگر دوست ندارید از دکلره استفاده کنید، شما این امکان را دارید که از رنگ هایی با ترکیبات تیره که بسیار خاص و زیبا هستند استفاده کنید. در زیر ما به پنج مورد از این ترکیبات رنگی اشاره خواهیم کرد که به شما در حل این مشکل کمک کنیم.

ضروری است پیش از معرفی این ترکیبات رنگی به این نکته مهم اشاره کنیم که امکان دارد روی موهای بادمجانی شما این ترکیبات رنگی اندکی متفاوت دیده شود؛ بنابراین انتظار یک نتیجه عالی را نباید داشته باشید.

ترکیب رنگ موی مشکی پرکلاغی روی موی بادمجانی

به منظور استفاده از رنگ موی مشکی پر کلاغی روی رنگ بادمجانی خود لازم است که صد میلی لیتر رنگ موی پایه C1 را با ده میلی لیتر واریاسیون آبی و بیست میلی لیتر واریاسیون نقره ای مخلوط کنید و سپس از این ترکیب روی موی بادمجانی خود استفاده نمایید.

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی بادمجانی گذاشت

ترکیب رنگ موی قهوه ای تیره روی موی بادمجانی

در صورتی که پوست شما روشن است، چهره شما با این رنگ مو بسیار جذاب تر می شود. فرمول آن به این صورت است که شصت میلی لیتر رنگ موی نسکافه ای پایه شش را با سی میلی لیتر از رنگ مو دودی پایه شش و دو سانت واریاسیون نقره ای با هم ترکیب می کنید و سپس آن را با اکسیدان شماره یک نیز مخلوط کرده که رنگ موی قهوه ای تیره شما بدست آید.

رنگ زیتونی تیره

اگر برای کم رنگ شدن رنگ بادمجانی از دکلره استفاده نموده اید، می توانید رنگ زیتونی تیره روی موهایتان استفاده کنید. فرمول آن به این صورت است که رنگ موی با پایه شش و رنگ موی با شماره دو را با بیست میلی اکسیدان شش درصد ترکیب نمایید و آن را در حدود بیست دقیقه روی موهایتان قرار دهید.

ترکیب رنگ موی قهوه ای تیره روی موی بادمجانی

ترکیب رنگ قهوه ای کبود

در صورتی که دوست دارید رنگ موی قهوه ای را با ترکیب رنگ دیگری روی رنگ بادمجانی خود امتحان کنید، بهترین انتخاب برای شما این رنگ مو است. برای اینکه رنگ موی قهوه ای کبود را بتوانید روی موی بادمجانی خود استفاده کنید، لازم است رنگ مو طبیعی N4 را با N5 با هم ترکیب کنید و بعد از آن به اندازه ۳/۱ از رنگ مخلوط شده واریاسیون رنگ بنفش اضافه کنید.

ترکیب رنگ موی عنابی تیره

این رنگ یکی از زیباترین نوع از رنگ موها است. برای داشتن این رنگ مو روی موهای بادمجانی نیاز است که موهای خود را با دکلره شماره چهار روشن کنید بعد از آن رنگ قهوه ای ماه گونی بنفش پایه یک را با رنگ موی قهوه ای و نسکافه ای پایه یک ترکیب نمایید. سپس اکسیدان شش درصد را به آن اضافه نمایید که رنگ موی عنابی تیره بدست آید.

ترکیب رنگ موی عنابی تیره

سخن پایانی

رنگ موی بادمجانی شما می تواند با رنگ های جذابی جایگزین شود. شما با استفاده از ترکیبات گفته شده در این مطلب سیب می توانید به راحتی رنگ موی دلخواه خود را انتخاب کنید و روی رنگ بادمجانی موهایتان استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳