پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 2:03 بعد از ظهر

بلوک زنی | خرید، فروش و قیمت انواع دستگاه بلوک زنی

شرکت افراز بتن سرمد با نام تجاری بتن ماشین صفاهان در زمینه خرید و فروش انواع دستگاه بلوک زنی فعالیت دارد. با این که انواع دستگاه بلوک زنی بتن سرمد کارایی و کیفیت بالایی دارند، اما از قیمت مناسبی برخوردار هستند. با مراجعه به سایت بتن سرمد بهترین دستگاه بلوک زنی بخرید. 

مسئله اشتغال و بیکاری دغدغه اصلی جامعه امروز ما است. دست روی دست گذاشتن و منتظر ماندن هیچگاه نمی تواند علاجی برای این مسئله باشد و بهتر است افراد با کمی پشتکار و اراده و آشنایی با روش های کارآفرینی و درآمد زایی، به دنبال ایجاد شغل برای خود و دیگر هموطنانشان باشند. این کار می تواند آینده روشن تری را برای همه مردم ایجاد کند. 

شاید این گونه به نظر برسد که راه اندازی کسب و کارهای جدید نیازمند برخورداری از بودجه های سنگین است، اما باید بگوییم که راه اندازی همه مشاغل در گام نخست وابسته به حجم عظیمی از منابع مالی نیست، به عنوان مثال در صورتی که فردی دارای عزمی استوار باشد می تواند با فراهم آوری سرمایه ای اندک نسبت به خرید دستگاه بلوک زنی اقدام نماید و کارگاهی برای تولید بلوک مهیا کند. با توجه به حجم ساخت و ساز و نیاز همیشگی بشر به مسکن، بلوک های ساخته شده همواره مشتری خواهند داشت و نگرانی بابت کسادی بازار در این بخش وجود ندارد.

بلوک زنی | خرید، فروش و قیمت انواع دستگاه بلوک زنی

البته لازم به ذکر است که کیفیت کار در تعیین قیمت محصولات و میزان متقاضیان خرید، نقش مستقیم دارد، از این رو لازم است که در گام نخست پیش از اقدام به خرید دستگاه های بلوک زنی، با تولید کنندگان این ماشین آلات آشنا شده و بهترین نوع دستگاه برای کارگاه سفارش داده شود. شرکت افراز بتن سرمد با سی سال تجربه در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی مورد نیاز، توانسته رضایت مشتریان خود را با تولید دستگاه بلوک زنی فراهم کند. صادرات تولیدات این مجموعه، گواهی بر کیفیت ماشین آلات تولید شده در این شرکت است. اگر شما نیز جزء خریداران دستگاه بلوک زنی هستید و دوست دارید از قیمت انواع دستگاه های بلوک زنی مطلع شوید، بهتر است با کارشناسان و متخصصان حاضر در شرکت افراز بتن سرمد تماس حاصل نمایید تا علاوه بر کسب اطلاع در رابطه با قیمت روز انواع دستگاه بلوک زنی، از دیگر خدمات مشاوره ای این مجموعه نیز برخوردار شوید.

بلوک زنی

بلوک زنی به فرآیند تولید بلوک سیمانی گفته می شود. بلوک ها وزن پایینی نسبت به دیگر مصالح مورد استفاده در ساخت دیوار و سقف دارند و مقاومت خوبی در زمان زمین لرزه از خود نشان می دهند، به همین دلیل در ساخت و ساز استفاده فراوانی می شوند. بلوک هایی که در حال حاضر در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند، بلوک های دیواری، سقفی، تیغه ای است. در گذشته بلوک زنی به صورت دستی انجام می شد، اما با پیشرفت تکنولوژی ماشین آلات صنعتی به این حیطه افزوده شدند. حضور دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک سبب بالا رفتن حجم و کیفیت تولیدات کارگاه ها تا حد قابل توجهی شده است. بتن ماشین صفاهان بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی است. انواع دستگاه بلوک زنی در بتن سرمد تولید و به بازار عرضه می شود. دستگاه با کارایی مدنظر خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از بتن سرمد بخرید.

بلوک زنی

انواع دستگاه بلوک زنی

دستگاه های بلوک زنی در انواع مختلفی چون دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، هیدرولیک، دستی، برقی و… تولید می شوند. نوع دستی دستگاه بلوک زنی که قدیمی ترین نوع آن نیز است، بدون برق کار می کند و به صورت دو قالبه و سه قالبه در دسترس است. دقت ساخت در این ماشین کم و حداکثر میزان تولید آن در طی هشت ساعت بین 200 تا 300 بلوک متغیر است. تعداد قالب های موجود  در دستگاه های بلوک زنی برقی بین 4  تا 6 عدد متغیر است و حجم محصولات تولیدی توسط آن می تواند چیزی حدود 1000 تا 1500 عدد در یک روز کاری باشد. این ماشین صنعتی در دو نوع تک موتوره و دو موتوره در دسترس قرار دارد.  با این دستگاه می توان بلوک سقفی و دیواری تولید کرد، اما به دلیل این که در اغلب موارد برای ساخت بلوک های سقفی از آن استفاده می شود، به آن بلوک زنی سقفی نیز گفته می شود.  واضح است که دستگاه های اتومات و نیمه اتومات توانایی تولید در تعداد بسیار بالاتری نسبت به دو دستگاه قبل دارند و دقت تولید نیز در این ماشین آلات بسیار بیشتر است.

در ماشین آلات تمام اتوماتیک، تکنسین می تواند نوع قالب ها را تغییر دهد تا دستگاه برای تولید انواع مختلف بلوک کارایی داشته باشد. بتن ماشین صفاهان برترین تولید کننده انواع دستگاه بلوک زنی چون دستگاه اتوماتیک، نیمه اتوماتیک به صورت متحرک، ثابت است. دستگاه بلوک زنی هیدرولیک ثابت و سیلودار بتن ماشین صفاهان نیز از بهترین دستگاه های بلوک زنی تولید شده در کشور است. انواع دستگاه بلوک زنی بتن سرمد را در سایت آن مشاهده کنید و دستگاه مدنظر خود را بخرید.

 

مطلب پیشنهادی

قیمت دستگاه بلوک زنی کوچک

قیمت دستگاه بلوک زنی کوچک

برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی، نیاز به خرید تجهیزات و دستگاه های مناسب خواهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳