یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403 - 4:32 بعد از ظهر

فروش اقساطی دستگاه بلوک زنی در بتن سرمد

در دنیای امروزی، ساخت و ساز به یکی از صنایع پر رشد تبدیل شده است. هر روزه پروژه‌های مسکونی و تجاری جدیدی در حال شروع می‌شوند، و برای تکمیل این پروژه‌ها، نیاز به مصالح ساختمانی متنوعی داریم. یکی از مهم‌ترین اجزای هر ساختمان، بلوک‌های بتنی هستند. حالا سوال اینجاست: چگونه می‌توانید دستگاه بلوک زنی اقساطی با کیفیت بالا را پیدا کنید؟ در این مطلب بر آن شده ایم تا ویژگی های این دستگاه بلوک زنی را برای شما شرح دهیم تا بدانید چرا باید این دستگاه را بخرید و داشتن آن چقدر در کار واجب است. خیلی اوقات افراد به دلیل کسری بودجه و داشتن هزینه محدود، هنگام خرید دچار مشکل می شوند. به همین دلیل افراد هنگام خرید، به دنبال جاهایی برای خرید قسطی دستگاه بلوک زنی هستند. شما در سایت بتن سرمد می توانید با هر بودجه ای دستگاه مد نظر خود را خریداری نمایید. طریقه کار کردن دستگاه بلوک زن سخت نبوده و به این گونه بوده که در مرحله نخست باید سیمان، ماسه و … را داخل سینی دستگاه بریزیم و سپس به کمک شن کش، مواد مخلوط شده را داخل قالب بریزیم تا فضاهای خالی کاملا پر شود. سپس باید ویبره دستگاه را روشن کنیم که در این مرحله بار دیگر فضاهای خالی ایجاد می شود که باید مجددا پر شود اما در مرحله بعد نیاز است که سمبه دستگاه را پایین بیاوریم تا مواد مخلوط شده متراکم شوند، در آخرین مرحله لازم است که قالب را بالا بیاوریم که البته در این مرحله حتما باید سمبه پایین باشد و ویبره نباید روشن باشد. فروش اقساطی دستگاه بلوک زنی در شرکت بتن سرمد با توجه به شرایط بازار انجام می شود لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش اقساطی دستگاه های بلوک زنی با کارشناسان فروش بتن سرمد تماس بگیرید.

فروش اقساطی دستگاه بلوک زنی در بتن سرمد

انواع دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زن دارای انواع مختلفی است که می توان به موارد زیر اشاره کرد که هر کدام از آن ها بر اساس کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند .

دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک: این دستگاه‌ها برای تولید بلوک‌های بتنی به صورت خودکار و با سرعت بالا استفاده می‌شوند. آن‌ها دارای سیستم‌های هیدرولیکی و الکتریکی پیشرفته هستند و به صورت مداوم بلوک‌ها را تولید می‌کنند.

دستگاه‌های بلوک زنی نیمه اتوماتیک: این دستگاه‌ها نیاز به دخالت انسانی برای برخی عملیات دارند اما برخی از فرآیندها به صورت اتوماتیک انجام می‌شوند. آن‌ها مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط هستند.

دستگاه‌های بلوک زنی دستی: این نوع دستگاه‌ها نیاز به دستیار انسانی برای تولید بلوک دارند. آن‌ها به عنوان یک گزینه اقتصادی برای شروع کسب‌وکار ممکن هستند، اما تولید آن‌ها به صورت کمیته‌ای صورت می‌پذیرد.

مزایای دستگاه بلوک زنی

استفاده کردن از بلوک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. بلوک در برابر رطوبت و صدا بسیار مقاوم است. همچنین سبب کاهش مصرف انرژی در ساختمان می شود. بلوک در برابر زلزله از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به علت وزن کمی که دارند باعث می شود که وزن سازه به میزان قابل توجهی پایین آید. مواد اولیه ای که بلوک را تشکیل می دهد به گونه است که با طبیعت سازگار است .
از دیگر مزیت هایی که می توان به آن اشاره کرد می توان گفت که بلوک می تواند فشار بالا را تحمل کند. به علت اینکه نصب بلوک بسیار سریع انجام می گیرد این خود عامل بسیار مهمی در کاهش هزینه ی دستمزد است و از نظر اقتصادی برای سازنده امتیاز مهمی به حساب می آید همچنین در زمان اجرا و جا به جایی باعث می شود هزینه های حمل و نقل به میزان قابل ملاحظه ای کم شود .

فروش اقساطی دستگاه بلوک زنی در بتن سرمد

آیا ما در بتن سرمد فروش اقساطی دستگاه بلوک زنی داریم؟

شما در بتن سرمد می توانید به هر طریقی دستگاه بلوک زنی مد نظر خود را خریداری نمایید. برای این کار کافی است فقط به سایت سر بزنید و اطلاعات مربوط به هر یک از دستگاه ها را مطالعه کنید. قیمت ها در بتن سرمد به قدری نازل و کمتر از بازار است که حتی ممکن است شما را از خرید قسطی منصرف کند و نقدی خرید کنید اما با این حال در بتن سرمد قیمت و فروش اقساطی دستگاه بلوک زنی قابل مذاکره است. برای خرید اقساطی دستگاه بلوک زنی تنها کافیست با بتن سرمد تماس بگیرید تا آنها به شما پیشنهادات جذابی ارائه دهند.

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *