سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 1:39 بعد از ظهر

فروسیلیس | خرید و فروش فروسیلیس مرغوب [ استعلام قیمت روز در آهن 724]

فروسیلیس مرغوب را از آهن 724 برترین تامین و عرضه کنندگان فروسیلیس در کشور بخواهید. شما عزیزان می توانید علاوه بر خرید فرسیلیس از آهن 724 برای کسب اطلاعات تخصصی درباره این فروآلیاژ به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید فروسیلیس کافیست با کارشناسان فروش آهن 724 تماس بگیرید.

سیلیسم عنصری جامد، شکننده، دارای رنگی خاکستری و حاوی آب است. این عنصر از نظر مقدار فراوانی در رتبه هشتمین عنصر موجود در طبیعت قرار گرفته است اما بسیار کم پیش می آید که آن را به صورت آزاد در طبیعت پیدا کنید. از ان جایی که بیش از 90 درصد از پوسته کره زمین را سیلیکات تشکیل داده است، می توان سیلیسیم را بعد از اکسیژن در رتبه دوم فراوان ترین عنصرهای موجود در پوسته زمین دانست. از سیلیسم می توان برای آب بندی مکانیگیف ساخت مواد منفجره، تولید گریس و … استفاده کرد اما باید بدانید که یکی از مهمترین کاربردهای سیلیسیم، تولید و ساخت فروسیلیس است. فروسیلیس که فروآلیاژی از سیلیسیم و آهن است کاربردهای بسیار زیادی در صنعت دارد. در ادامه به صورت کامل در خصوص فروسیلیسیم و بازار خرید و فروش آن صحبت خواهیم کرد.

 

فروسیلیس چیست؟

فروسیلیس در واقع فروآلیاژی از سیلیسیم و آهن است که بین 10 تا 90 درصد از آن را سیلیسیم تشکیل داده است ما بقی آن نیز آهن و کمتر از 5 درصد نیز مواد ناخالصی دیگر مانند فسفر، کروم و … دارد. فروسیلیس دارای شکل ظاهری به مانند فلز بوده و هم به رنگ نقره ای و هم به رنگ خاکستری است. شکل ظاهری پودر این ماده نیز به شکل کروی است. به صورت کلی می توان چنین برداشت کرد که فروسیلیس آلیاژی خطرناک نیست، اما اگر مورد تنفس قرار بگیرد، می تواند بسیار خطرناک باشد. از این رو باید آن را به دقت بسته بندی کرده و در شرایط به خصوصی نگهداری نمود همچنین محل نگهداری فروسیلیس باید دارای تهویه ای مناسب بوده تا هیچگونه مشکلی را به وجود نیاید.

 

آشنایی با خواص و ویژگی های فروسیلیس

فروسیلیس دارای نقطه ذوب 1290 تا 1390 درجه سانتیگراد است و در دمای 2355 درجه نیز به جوش خواهد آمد. این ماده می تواند بعد از برخورد با سطح آب، به سرعت با آن واکنش دهد. از دیگر خواص فروسیلیس می توان به قابلیت مغناطیبسی آن اشاره کرد. همچنین این ماده در برابر خوردگی مقاومت بسیار مناسبی دارد. همین خواص و ویژگی های منحصر به فرد این ماده است که باعث شده تا بازار خرید و فروش آن در صنایع مختلف رونق بسیار مناسبی پیدا کند.

 

کاربردهای فروسیلیس در صنعت

اگر بخواهیم در خصوص خرید و فروش فروسیلس صحبت کنیم، بدون شک باید به مراکز و یا کارخانه هایی اشاره کرد که از این ماده به عنوان یک ماده اولیه استفاده می کنند. همانطور که در ابتدا نیز توضیح دادیم، فروسیلیس یکی از کاربردی ترین مواد است که می تواند در صنایع بسیار مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. این صنایع تنها در صورتی می توانند بهترین عملکرد و کارایی را داشته باشند که دست به تهیه مرغوب ترین و باکیفیت ترین فروسیلیس موجود در بازار بزنند.

از مهمترین کاربردهای فورسیلیس می توان به استفاده آن در کارخانه های فولادسازی اشاره کرد. این ماده به عنوان یک اکسیژن زدا در کارخانه های فولادسازی کاربرد پیدا می کند. از سوی دیگر در صنعت ریخته گری و متالوژی نیز می توان از خواص و ویژگی های فروسیلیس استفاده کرد. بهره مندی از فروسیلیس در ریخته گری موجب افزایش استحکام و مقاومت فولاد خواهد شد. از سوی دیگر می تواند قابلیت مغناطیسی آن را هم افزایش دهد. در تولید چدن نیز فروسیلیس می تواند نقش گرافیت زایی را به عهده داشته باشد و از آن به عنوان جوانه زا استفاده کنند. این در حالی است که از فروسیلیس می توان برای جداسازی و کوچک کردن مواد سنگین نیز بهره برد.

خرید و فروش فروسیلیس مرغوب و استعلام قیمت روز در آهن 724

تا بدین جا به خوبی متوجه شدید که خرید و فروش فروسیلیس مرغوب تا چه اندازه دارای اهمیت است. اگر به دنبال فروسیلیس مرغوب و باکیفیت می گردید، ما به شما گروه صنعتی آهن 724 را معرفی می کنیم. این گروه صنعتی با عرضه بهترین و باکیفیت ترین فروسیلیس موجود در بازار در تلاش است تا رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. شما همچنین به کمک آهن 724 می توانید استعلام روز قیمت فروسیلیس را به دست آورده و از تغییرات قیمت آن مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت فروآلیاژ ها و یا خرید و فروش این ماده کاربردی، می توانید به وب سایت آهن 724 مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *