سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 10:44 قبل از ظهر

رنگ مو تیره بدون دکلره

در سال‌های اخیر استفاده از انواع رنگ مو تیره نسبت به رنگ‌های روشن کمتر شده است اما استفاده از رنگ هنوز هم طرفداران مخصوص به خود را دارد. یکی از مهمترین مزایای رنگ مو تیره این است که این رنگ نیاز به دکلره ندارد و برای استفاده از این رنگ روی مو نیازی نیست که موهای خود را دکلره کنید به همین دلیل می‌توان گفت رنگ مو تیره نسبت به رنگ های روشن آسیب های کمتری به مو وارد می کند. در این مقاله سیب قصد داریم به ترکیب های عالی برای به دست آوردن رنگ مو تیره بدون دکلره روی مو ها بپردازیم. به همین دلیل اگر به دنبال عمل کردن موهای خود هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

10 ترکیب رنگ موی تیره بدون دکلره

1. رنگ موی ماهگونی
رنگ ماهگونی رنگی شیک خاص و متفاوت است که رنگ آن مایل به قرمز است. برای به دست آوردن رنگ ماهگونی باید نصف تیوپ رنگ موی شرابی بنفش روشن را با نصف تیوپ رنگ موی شکلاتی شماره ۶ و اکسیدان ۶ درصد مخلوط نمایید و ترکیب را به هم بزنید تا به صورت کامل با یکدیگر مخلوط شود و سپس این ترکیب را در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

2. رنگ مو بیسکویتی

رنگ مو بیسکویتی برای افرادی که دارای پوست های روشن و گندمی هستند انتخاب مناسبی به شمار می رود.

10 ترکیب رنگ موی تیره بدون دکلره

برای به دست آوردن این رنگ مو بلوند طلایی شماره ۸ رنگ مو بلوند دودی شماره ۷ و اکسیدان ۹ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید و ترکیب را هم بزنید تا یکدست شود و سپس آن را به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه روی موهای خود قرار دهیدبرای به دست آوردن این رنگ رنگ مو بلوند طلایی شماره ۸ رنگ مو بلوند دودی شماره ۷ و اکسیدان ۹ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید و ترکیب را هم بزنید تا یکدست شود و سپس آن را به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

3. رنگ موی شکلاتی فندقی

برای به دست آوردن این ترکیب رنگ باید رنگ مو شکلاتی شماره ۶ را با رنگ مو فندقی شماره ۶ مخلوط کنید و سپس آن را با استفاده از اکسیدان ۹ درصد به غلظت مناسب برسانید. این ترکیب بعد از گذشت مدت زمان ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موهای شما رنگ می دهد.

10 ترکیب رنگ موی تیره بدون دکلره

4. رنگ مو زیتونی

برای به دست آوردن رنگ مو زیتونی در ابتدا واریاسیون های سبز و نقره ای رنگ موی زیتونی و اکسیدان ۹ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس ۳۰ الی ۴۰ دقیقه آن را روی موهای خود قرار دهید تا موها به صورت کامل رنگ بگیرند.

5. رنگ مو کاراملی

برای به دست آوردن این رنگ مو در ابتدا رنگ موی کاراملی شماره ۸ را با رنگ مو نسکافه ای رنگ موی نچرال شماره ۵ و اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید و سپس ترکیب را به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

6. رنگ مو تنباکویی

این رنگ مو را می توان از خانواده رنگ مو شکلاتی دانست. برای به دست آوردن رنگ مو تنباکویی باید رنگ موی تنباکویی شماره ۶ را با اکسیدان ۶ درصد و رنگ موی c5 ترکیب کنید و سپس این ترکیب را به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

10 ترکیب رنگ موی تیره بدون دکلره

7. رنگ مو شاه بلوطی

برای به دست آوردن این رنگ مو تنها به رنگ موی شاه بلوطی شماره ۴ و اکسیدان ۹ درصد نیاز دارید و این ترکیب را با یکدیگر مخلوط کرده و آن را به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

8. رنگ مو سرمه ای

این رنگ در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارد و برای چهره های روشن کاملا مناسب است.
برای به دست آوردن این رنگ در ابتدا واریاسیون آبی را با اکسیدان شماره ۶ و شامپو رنگ آبی شماره ۳۰ ترکیب کنید و ترکیب را روی موها قرار دهید و بعد از گذشت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه آن را بشویید.

رنگ مو دودی روی موی تیره بدون دکلره

9. رنگ موی مسی

برای بدست آوردن این رنگ مو باید رنگ مسی روشن، رنگ موی طلایی شماره ۸ ، واریاسیون طلایی و قرمز و اکسیدان ۹ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید و ترکیب را برای مدت 45 دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

رنگ مو دودی روی موی تیره بدون دکلره

برای به دست آوردن این رنگ مو رنگ دودی شماره 6، رنگ زیتونی شماره ۷، رنگ موی بژ تیره و اکسیدان 3 درصد و واریاسیون نقره ای را با یکدیگر ترکیب کنید و آن را برای مدت زمان 40 دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *