جمعه , 10 فروردین 1403 - 5:33 قبل از ظهر

دستگاه بلوک زنی | کارگاه ساخت دستگاه بلوک زنی بتن سرمد

شرکت بتن سرمد ارائه دهنده بهترین دستگاه بلوک زنی است. این شرکت بهترین ماشین آلات صنعتی و ساختمانی را طراحی و تولید می کند. تمامی محصولات این شرکت به تجهیزات پیشرفته مجهز است و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند. بتن سرمد با داشتن کارگاه پیشرفته ساخت دستگاه بلوک زنی یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه بلوک زنی در کشور است.

بلوک از مصالح ساختمانی پرطرفدار است که استفاده های متعددی از آن می شود. بلوک مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، زلزله و… دارد. دستگاه های تولید بلوک در مقیاس مختلفی تولید می شوند. شرکت بتن سرمد، یکی از شرکت های برتر ارائه دهنده دستگاه بلوک زنی است که در کارگاه خود این ماشین آلات پیشرفته را تولید می کند. قیمت مناسب محصولات این شرکت ارزش خرید آن ها را بسیار بالا می برد، به گونه ای که شما از مبلغ پرداختی خود بیشترین بهره را خواهید برد. قیمت این دستگاه ها به نوع آن ها بستگی دارد. دستگاه بلوک زنی با قیمت مناسب را از بتن سرمد بخرید.

دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی

بلوک زنی، دستگاهی است که است که فرایند تولید بلوک ها را انجام می دهد. این دستگاه شامل بخش های مختلفی است که اصلی ترین آن ها بدنه، قالب و سمباده است. دستگاه بلوک زنی می تواند در کم ترین زمان، تعداد زیادی بلوک بسازد. استفاده از این دستگاه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه پروژه ساختمانی می شود. از این دستگاه در پروژه های کوچک، پروژه های عظیم ساختمانی و کارخانه های تولید مصالح ساختمانی استفاده می شود. دستگاه بلوک زنی در انواع مختلفی تولید می شود. مدل دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک از انواع این دستگاه ها هستند. طرز کار با این دستگاه این‌گونه است که ابتدا باید مواد اولیه بتن مانند سیمان و شن را با هم مخلوط کنید، سپس مخلوط را در قسمت محفظه یا سینی دستگاه بریزید و دستگاه را روشن کنید تا عمل ویبره انجام شود. در این هنگام اهرم سمبه را به پایین بکشید تا مواد متراکم شود. پس از متراکم شدن، مواد به راحتی از قالب جدا می شوند ولی باید صبر کنید بلوک ها خشک شوند.

دستگاه بلوک زنی

کارگاه ساخت دستگاه بلوک زنی بتن سرمد

دستگاه های بلوک زنی در کارخانه ها و کارگاه های مخصوصی تولید می شوند. برای تولید این دستگاه ابتدا مهندسین طراحی دستگاه را انجام می دهند، سپس دستگاه با بهترین قطعات و بهترین متریال های موجود ساخته می شود. فناوری هایی که برای ساخت دستگاه بلوک زنی استفاده می شود، جزء بهترین فناوری های روز دنیا است. تمامی مهندسین و کارشناسان کارگاه شرکت بتن سرمد، جز خبره ترین و با تجربه ترین مهندسین و کارشناسان کشور هستند، به همین دلیل مجموعه بتن سرمد، بهترین ماشین آلات صنعتی را در کشور و حتی خاورمیانه تولید می کند. امروزه کارخانه های زیادی در زمینه تولید این دستگاه ها فعالیت دارند، به همین دلیل رقابت در این زمینه بالا بوده و شرکت ها سعی در بالا بردن کیفیت محصولاتشان دارند. در کارگاه ساخت دستگاه بلوک زنی بتن سرمد انواع دستگاه ها طراحی و تولید می شوند، پس اگر قصد خرید هر یک از دستگاه ها را دارید، می توانید به سایت بتن سرمد مراجعه کنید از قسمت محصولات، دستگاه بلوک زنی مدنظر خود را بخرید.

دستگاه بلوک زنی

بتن سرمد، بهترین دستگاه بلوک زنی

شرکت بتن سرمد، بهترین دستگاه های بلوک زنی را در کشور عزیزمان ایران می سازد. دستگاه های بلوک زنی این شرکت از بهترین متریال ها تولید می شوند، در نتیجه می توان با خیال راحت از این دستگاه ها در پروژه های ساختمانی و عمرانی استفاده کرد. کیفیت دستگاه های این شرکت با محصولات برند های خارجی یکی است و حتی کارایی و کیفیت بالاتری نیز دارند. برای خرید این دستگاه ها باید با شماره تماس های موجود در سایت بتن سرمد تماس حاصل بگیرید. کارشناسان فروش بتن سرمد شما را راهنمایی می کنند. شرکت بتن سرمد تمامی کار های نصب و راه اندازی را به صورت کامل برای مشتری ها انجام خواهند داد. این مجموعه برای تمامی محصولات خود خدمات پس از فروش دارد.

دستگاه بلوک زنی

مطلب پیشنهادی

سود تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

با مشخص شدن برخی از مضراتی که لیوان های کاغذی برای سلامتی انسان و محیط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *