سه شنبه , 20 شهریور 1403 - 12:19 بعد از ظهر

کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت – یراق آلات تاوا

یراق‌آلات از مهم‌ترین لوازمی هستند که در ساخت و نصب شیشه‌های سکوریت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات همچنین تاثیر مهمی در کیفیت عملکرد و طول عمر شیشه‌های نشکن دارند. بنابراین اگر یراق‌آلاتی بی‌کیفیت را از منابع نامعتبر خریداری کنید، خسارت‌های مالی هنگفتی را به خود تحمیل کرده‌اید. کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت و توزیع‌کنندگان آن‌ها باید کار خود را با بالاترین کیفیت انجام داده و محصولاتی درجه یک را روانه بازار کنند.

در این مطلب از فروشگاه یراق آنلاین تاوا، شما را با انواع یراق‌آلات شیشه نشکن، نکات قابل توجه در هنگام خرید و عوامل موثر بر قیمت آن‌ها آشنا خواهیم کرد. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند که مرغوب‌ترین محصولات را متناسب با پروژه خود تهیه نمایید.

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

یراق‌آلات شیشه‌های سکوریت از لحاظ کارکرد اهمیت زیادی دارند، زیرا وظایف متعددی را در زمینه حفظ ایمنی و کارکرد شیشه‌های نشکن بر عهده دارند. این محصولات به دو دسته اصلی ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. لوازم جانبی ثابت برای اتصال شیشه‌ها به سازه یا دیوار به کار می‌روند و از حرکت و جابه‌جایی جلوگیری می‌کنند. در حالی که انواع متحرک این دسته از محصولات برای باز و بسته کردن درب و پنجره‌های دو یا چند جداره مناسب هستند. این لوازم جانبی دارای استحکام بالا و تحمل وزن بالایی هستند. برخی از مهم‌ترین انواع یراق آلات شیشه سکوریت عبارتند از:  

  • لولا: انواع لولا به اتصال درب و پنجره‌های دو یا چند جداره به قاب کمک می‌کنند. این محصولات در انواع مختلفی مانند ساده، 90 درجه، مخفی و غیره موجود هستند.
  • قفل: قفل‌ها در مدل‌های ساده، سوئیچی، برقی و غیره امنیت درب و پنجره‌های ساخته شده از شیشه‌های نشکن را فراهم می‌کنند.
  • دستگیره: انواع دستگیره با طراحی ارگونومیک برای باز و بسته کردن درب و پنجره‌ها به کار می‌روند. این وسایل مدل‌های مختلفی نظیر اهرمی، دکمه‌ای و مخفی دارند.
  • زوار: زوارها وظیفه پوشاندن لبه‌های شیشه‌های نشکن و ایجاد ظاهری زیبا و تمیز برای درب و شیشه‌ها را بر عهده دارند. زوار آلومینیومی، PVC و چوبی از جمله مهم‌ترین انواع زوار موجود در بازار هستند.
  • ساسپند: برای نگه‌داشتن شیشه‌های نشکن در ارتفاع‌های مختلف از ساسپندها استفاده می‌شود. این محصولات دارای تنوع گسترده‌ای مانند ساده، قابل تنظیم و دیواری هستند.  
  • مهر و موم: انواع مهر و موم مورد استفاده در درب و پنجره‌های دو یا چند جداره مانع از نفوذ هوا، آب و گرد و غبار به درون ساختمان می‌شوند. این وسایل به عایق‌بندی صوتی و حرارتی نیز کمک می‌کنند.
  • لاستیک: لاستیک‌ها جهت ایجاد اصطکاک میان شیشه‌ و قاب استفاده می‌شوند و از لغزش و باز شدن ناگهانی درب‌ها و پنجره‌ها جلوگیری می‌کنند.

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

خرید یراق شیشه سکوریت

پروسه انتخاب یراق‌آلات مناسب شیشه‌ها بسیار مهم است. برای خرید باکیفیت‌ترین لوازم جانبی توصیه می‌شود که به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. در این بخش شما را با یکی از بهترین مراکز فروش یراق‌آلات شیشه‌های نشکن و ویژگی‌های آن‌ها آشنا خواهیم کرد. تاوا را می‌توان یکی از برترین فروشگاه‌های تولید و توزیع یراق‌ آلات شیشه‌ سکوریت در ایران و منطقه دانست. برخی از ویژگی‌های خرید از تاوا به شرح زیر است:  

شما می‌توانید از طریق خرید یراق شیشه سکوریت از تاوا محصول مورد نیاز خود را از میان برترین تولیدات داخلی و خارجی تهیه کنید. تاوا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌دهد.

اگر قصد خرید عمده یا تکی یراق‌آلات مورد استفاده در ساخت پارتیشن‌های مختلف، انواع درب و پنجره و شیشه‌های نشکن را دارید، با کارشناسان تاوا تماس بگیرید. متخصصان تاوا اطلاعات لازم درباره این محصولات و قیمت آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهند داد.  

در صورتی که از مجموعه تاوا خرید کنید، می‌توانید از خدمات نصب حرفه‌ای و تخصصی بهره‌مند شوید.

لیست قیمت یراق آلات شیشه سکوریت در تاوا

لیست قیمت یراق آلات شیشه سکوریت در تاوا

در هنگام خرید یراق آلات شیشه سکوریت باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

برای خرید یراق‌آلات شیشه‌های نشکن حتما به مراکز فروش معتبر مراجعه کرده و قیمت چندین مرکز را با یکدیگر مقایسه کنید. تاوا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های یراق‌ آلات شیشه سکوریت ریلی و ثابت در ایران است که تمام تولیدات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.  

به یاد داشته باشید که عوامل متعددی مانند نوع و جنس یراق‌آلات، نحوه طراحی، ابعاد و اندازه و میزان عرضه و تقاضا، قیمت لوازم جانبی شیشه‌های نشکن را تعیین می‌کنند. همچنین کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت ریلی نیز بر بهای خرید این محصولات تاثیر می‌گذارند. شما می‌توانید برای دریافت لیست قیمت یراق‌آلات شیشه سکوریت در تاوا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

نمای اسپایدر شیشه‌ای | زیبایی و استحکام با نمای شیشه‌ای اسپایدر

نمای اسپایدر شیشه‌ای | زیبایی و استحکام با نمای شیشه‌ای اسپایدر

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان یک نمای ساختمان را هم‌زمان هم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *