پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 4:16 بعد از ظهر

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

یکی از چالش‌های بزرگ طراحان و ساختمان سازان انتخاب بهترین مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی است، زیرا به دلیل محدودیت فضا انتخاب مناسب‌ترین کاشی دشوار می‌شود و در نهایت ممکن است سازنده به کاشی ساده اکتفا کرده و یک فضای معمولی و خسته‌ کننده ایجاد کند. برای طراحی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی موارد زیادی را باید در نظر بگیرید: آیا باید از کاشی با رنگ‌های روشن استفاده کنید؟ آیا می‌توانید از کاشی‌های بزرگ در یک فضای کوچک استفاده کنید؟ آیا می‌توانید از کاشی‌های طرح‌دار استفاده کنید؟ طراحی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی به این معنی است که در هر تصمیمی باید هوشمندانه و هدفمند عمل کنید. کاشی سرویس بهداشتی شما یکی از اولین چیزهایی است که هنگام ورود به فضا مورد توجه قرار می‌گیرد و تاثیر زیادی در روشنایی و بزرگتر نشان دادن فضا می‌گذارد. در این مطلب از سیب  قصد داریم در خصوص انتخاب بهترین مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی با شما همفکری کنیم.

  • جنس کاشی: مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما جنس کاشی مورد استفاده در اولویت قرار دارد. کاشی و سرامیک یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین انواع کاشی‌های مورد استفاده در سرویس بهداشتی ایرانی است. کاشی و سرامیک به دلیل نفوذ بسیار ناچیز آب و در نتیجه بهداشت بیشتر فضا بهترین گزینه برای سرویس‌های بهداشتی است.
  • کاشی‌های بزرگ با رنگ روشن برای سرویس بهداشتی کم نور: علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، اندازه کاشی نباید بر اساس اندازه سرویس بهداشتی تعیین شود. شما می‌توانید از کاشی بزرگ برای سرویس بهداشتی کوچک ایرانی استفاده کنید. کاشی بزرگ در فضاهای کوچک فضا را بزرگتر از چیزی که هست نشان می‌دهد و مهمتر اینکه فضا را یکپارچه می‌کند. کاشی‌های رنگ روشن به بازتاب بیشتر نور کمک می‌کنند. این مدل کاشی علاوه بر ایجاد زیبایی، سرویس بهداشتی کوچک ایرانی را بسیار تمیز نشان می‌دهد.
  • ایجاد کنتراست با دو رنگ مختلف کاشی: برای ایجاد عمق در سرویس بهداشتی کوچک ایرانی می‌توانید از دو رنگ مختلف کاشی استفاده کنید. نکته اصلی بهره‌گیری از این طرح این است که یک کاشی باید سفید و دیگری روشن‌ترین طیف رنگ مورد نظرتان باشد، برای مثال کاشی سفید و کاشی آبی کم‌رنگ.
  • پرهیز از الگوها و طرح‌های شلوغ: استفاده از کاشی پر نقش و نگار با اینکه ممکن است در نظر اول برای شما زیبا جلوه کند اما فضا را تحت تاثیر قرار داده و بسیار کوچک می‌کند. اگر قصد دارید دیوار سرویس بهداشتی ایرانی ساده نباشد و کمی سلیقه به خرج دهید، می‌توانید از کاشی‌های طرح دار روشن استفاده کنید و به هیچ عنوان سراغ رنگ‌های پرشدت مانند قرمز و آبی پررنگ نروید.

مزایای استفاده از کاشی در سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

کاشی‌های سرامیکی و پرسلانی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، از کاشی‌های کوچک موزاییکی گرفته تا کاشی‌های بزرگ مستطیلی، مربعی، چند ضلعی در بازار موجود هستند. طیف گسترده رنگ و طرح کاشی و سرامیک دست شما را برای طراحی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی باز می‌گذارد. از مهمترین مزایای کاشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر نفوذ آب: کاشی‌ لعاب‌دار از یک لایه محافظ برخوردار است که باعث کاهش نفود آب به داخل بیسکوییت کاشی می‌شود، در نتیجه در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و در نتیجه دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی‌شود. این ویژگی‌ها کاشی و سرامیک‌های لعاب‌دار را برای محیط‌هایی مانند سرویس بهداشتی ایرانی که در تماس مستقیم آب قرار دارد ایده‌آل می‌کند.
  • طول عمر بالا: کاشی از مصالح بسیار محکم است وبه سختی می‌شکند. با این وجود اگر یک کاشی به دلیل ضربه شدید ترک بخورد، تعویض آن ساده و کم هزینه خواهد بود.
  • مقرون به صرفه: با توجه به اینکه کاشی سرویس بهداشتی در اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون توسط کارخانه‌های مختلف تولید می‌شود، خریدار می‌تواند متناسب با بودجه خود بهترین کاشی‌های موجود در بازار را تهیه کنید.

مزایای استفاده از کاشی در سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

انتخاب کاشی برای دیوارها و کف سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

برای ایجاد هارمونی در فضای سرویس بهداشتی کوچک ایرانی می‌توانید از کاشی‌های مشابه و یک رنگ در کف و دیوار استفاده کرد. اگر قصد دارید فضا بزرگتر دیده شود از کاشی‌های روشن براق برای دیوار استفاده کنید. برای ایجاد هماهنگی در فضا سعی کنید از همان رنگ کاشی دیوار برای کف استفاده کنید اما به جای تهیه کاشی براق از کاشی مات استفاده کنید تا خطر لغزیدن ساکنان خانه را کاهش دهید. برای ایجاد تغییرات ماهرانه و ظریف می‌توانید از کاشی مربع در کف و از کاشی مستطیل در دیوارهای سرویس بهداشتی کوچک ایرانی استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام[

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام]

ایران سرام عرضه کننده کاشی ضد اسید از تولید کننده های معتبر کاشی و سرامیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳