پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 3:22 بعد از ظهر

ترکیب رنگ دودی زیتونی بدون دکلره

رنگ دودی زیتونی یکی از رنگ های جذاب و زیبا است که در طیف های مختلف رنگی در بازار موجود است و افراد مختلف می توانند این محصول را در رنگهای مختلف تیره و روشن روی موهای خود مورد استفاده قرار دهند. رنگ دودی زیتونی در برخی از موارد می تواند روی موها بدون دکلره اجرا شود و در برخی دیگر از موارد برای استفاده از آن به دکلره نیاز است که در این صورت دکلره می‌تواند آسیب‌های زیادی به موها وارد کند. در این مقاله قصد داریم شما را با فرمول‌های مختلف رنگ دودی زیتونی بدون دکلره آشنا کنیم تا بتوانید در منزل رنگی زیبا و جذاب به دست بیاورید.

رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره

در برخی از موارد دوست دارید رنگ موی دودی زیتونی تیره روی موهای خود قرار بدهید در اینگونه موارد باید در نظر داشته باشید که این رنگ در اکثر موارد با پوست های سفید همخوانی دارد و اگر پوست شما تیره است به هیچ عنوان استفاده از این رنگ روی موها توصیه نمی شود. برای به دست آوردن رنگ زیتونی دودی تیره روی موها در ابتدا باید رنگ دودی شماره ۴ و رنگ زیتونی شماره ۵ را با یکدیگر ترکیب کنید و سپس با افزودن اکسیدان ۶ درصد به ترکیب ایجاد شده می توانید مواد را به غلظت مناسب برسانید و سپس آن را روی موهای خود قرار دهید.

رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره
برای استفاده از فرمولی که در بالا به آن اشاره شد، به هیچ عنوان نیازی به استفاده از دکلره نیست و می توان آن را روی موهای طبیعی مشکی اجرا کرد. رنگ دودی زیتونی متوسط بدون استفاده از دکلره یکی دیگر از رنگهایی است که می‌توانید آن را روی موهای خود اجرا کنید. این رنگ در اکثر موارد برای پوست های روشن کاربرد دارد و در برخی از موارد با پوست های گندمی نیز همخوانی مناسبی خواهد داشت. برای به دست آوردن این رنگ مسئله ای که حائز اهمیت است این است که موهای شما باید دارای رنگ قهوه ای پایه ۳ تا ۷ باشد و به هیچ عنوان استفاده از این رنگ روی موهای مشکی مقدور نیست.

رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره به چه پوستی میاد

با توجه به موارد بالا اگر موهای شما به خودی خود دارای رنگ روشن تر از مشکی است یا به اصطلاح بور هستید می توانید به راحتی از این رنگ خود استفاده کنید و زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید.

رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره به چه پوستی میاد

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد برای به دست آوردن رنگ دودی زیتونی جذاب بدون دکلره کاملا مناسب هستند؛ اما همانطور که در اطراف خود مشاهده کرده اید، در سال‌های اخیر استفاده از رنگ های روشن بیشتر از رنگ های تیره مورد استقبال بوده است و افراد مختلف دوست داشته اند رنگ های روشن را روی موهای خود پیاده کنند.

در کشور ما ایران در اکثر موارد افراد دارای پوست های گندمی هستند و رنگ زیتونی دودی روشن یکی از رنگ‌هایی است که روی پوست های گندمی زیبایی و چشم نوازی خاصی دارد. با توجه به موارد بالا یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که آیا میتوان رنگ زیتونی دودی روشن بدون دکلره را روی موها اجرا کرد؟

رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره به چه پوستی میاد

در جواب این سوال باید گفت برای قرار دادن رنگ زیتونی دودی روشن روی مو ها حتما باید موها به پایه ۹ برسد تا رنگ به خوبی روی سر باز شود و زیبایی و چشم نوازی خاصی داشته باشد به همین دلیل استفاده از دکلره یکی از راه حل های پیش رو است. اگر نمی خواهید از دکلره استفاده کنید می توانید از رنگ سه صفر موهای خود را به پایه برسانید و سپس رنگ دودی زیتونی را روی موها اجرا کنید. استفاده از این روش بعد از شستن رنگ سه صفر از روی موها و به پایه رساندن مو های خود باید رنگ زیتونی شماره ۷ رنگ دودی شماره ۸ و اکسیدان ۶ درصد را با واریاسون سبز مخلوط نموده و ترکیب را به صورت کامل هم بزنید و سپس آن را روی موهای خود که از قبل با استفاده از رنگ سه صفر به پایه رسانده اید، پیاده کنید.

رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره
در اکثر موارد این رنگ بعد از حدود ۳۰ تا ۳۵ دقیقه روی موها اجرا می‌شود و می‌توانید از زیبایی و طراوت آن لذت ببرید اما بهترین روش این است که در ابتدا موهای خود را بررسی کنید و در صورتی که متوجه شدید موهای شما به خوبی رنگ گرفته است، آن را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
اگر باز هم سوالی در خصوص این رنگ مو دارید، می توانید از کارشناسان سیب بپرسید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر..روی مو طبیعی که رنگ خرمایی داره و ضخامت مو نازک هم هست میشه دودی زیتونی روشن درآورد؟ بدون دکلره..چه شماره هایی باید بگیرم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳