جمعه , 27 مهر 1403 - 6:46 قبل از ظهر

دانلود نات کوین با لینک مستقیم برای اندروید

نات کوین یک رمزارز مجازی است که در سال 2014 توسط یک توسعه دهنده ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو منتشر شد. نات کوین بر پایه فناوری بلاکچین و شبکه‌ی بیت‌کوین ساخته شده است و هدف آن ارائه‌ی یک سیستم پرداخت الکترونیکی غیرمتمرکز و مستقل از نظارت دولتی است. این رمزارز به عنوان یک رقیب برای بیت‌کوین در بازار رمزارزها شناخته می‌شود. از آنجایی که نات کوین دارای تکنولوژی و ویژگی‌های خاص خود است، ممکن است برای برخی افراد جذاب باشد.

نات کوین تلگرام

نات کوین تلگرام یک رمزارز مجازی است که ابتدا در سال 2018 به وسیله‌ی یک گروه توسعه دهنده‌ی روسی به نام پاول دورونین معرفی شد. این رمزارز بر پایه فناوری بلاکچین و شبکه‌ی تلگرام ساخته شده است و هدف آن ارائه‌ی یک سیستم پرداخت الکترونیکی داخلی برای کاربران تلگرام است.

نات کوین تلگرام از الگوریتم (اثبات سهام) برای تأیید تراکنش‌ها و امنیت شبکه استفاده می‌کند. این رمزارز با ارائه‌ی ویژگی‌های جدید و قابلیت‌های منحصر به فرد، تلاش دارد تا جایگاه خود را در بازار رمزارزها تقویت کند.

اگرچه نات کوین تلگرام هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و به طور کامل عملکرد آن تضمین نشده است، اما برخی افراد به دنبال این هستند که این رمزارز به یک رقیب جدی برای رمزارزهای معروف مانند بیت‌کوین و اتریوم تبدیل شود.

آموزش صفر تا صد ارز جدید همستر و ناتکوین

همستر کومبت یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که در تلگرام راه اندازی شده است. در این بازی می‌توانید توکن‌هایی به نام (HKC) را با بالا بردن و ارتقای همستر خود به دست آورید. این توکن‌ها ارزش واقعی دارند و می‌توانند به ارزهای دیجیتال دیگر یا پول نقد تبدیل شوند. همستر کومبت پروژه و ایردراپ جدید تلگرام است که در آن کاربران تلگرام می‌توانند با انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال و همراه با همستر خود به کسب سود و پاداش روزانه در بازی بپردازند.

در همستر کومبت بازیکنان در عرصه‌های مختلف مبارزه می‌کنند و انواع مختلفی از همسترها را کنترل می‌کنند. هر همستر توانایی‌ها و سبک مبارزه منحصر به فرد خود را دارد، از سرعت و قدرت متفاوت گرفته تا انجام حرکات خاص. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های همستر کومبت تاکید آن بر استراتژی و مهارت است.

تلگرام را باز کرده و ربات همستر کومبت را دانلود کنید. بعد از ثبت نام می‌توانید بازی و استخراج رمز ارزهای همستر کومبت را شروع کنید.

  • کسب درآمد

می توانید با انجام ماموریت‌ها و وظایف مختلف، توکن‌های بیشتری کسب کنید. به عنوان مثال در قسمت پاداش روزانه می‌توانید هر روز سکه رایگان دریافت کنید، با عضویت در کانال تلگرام و دنبال کردن بازی در توییتر می‌توانید سکه دریافت کنید. این بخش بسیار جذاب است، زیرا در مدت 10 روز 6 میلیون سکه رایگان به شما پرداخت می‌کند. حتی اگر توکن همستر را در یک روز استخراج نکردید، حتما از این ویژگی استفاده کنید و با کلیک بر روی دکمه ادعا، پاداش روزانه خود را دریافت کنید.

  • دعوت از دوستان

می‌توانید با دعوت از دوستان خود سکه‌های بیشتری دریافت کنید. شما به ازای هر دعوتنامه 2000 سکه دریافت خواهید کرد و در صورتی که فرد دعوت شده دارای اکانت تلگرام ممتاز باشد، 25000 سکه به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. با ارسال لینک، سکه برای شما فعال نمی‌شود و تنها در صورتی می‌توانید ژتون دریافت کنید که دوستانتان با لینک دعوت شما وارد شوند. در این صورت توکن‌ها به صورت خودکار برای شما فعال می‌شوند.

با مشاهده تبلیغات مختلف می‌توانید سود خود را در ساعت افزایش دهید. این باعث می‌شود ربات به طور خودکار توکن‌ها را برای شما استخراج کند، حتی زمانی که در ربات آنلاین نیستید.

  • بوست کردن ماین همستر کوین

شما می‌توانید میزان استخران رمز ارزهای خود را تقویت کنید. به طور معمول در هر ساعت می‌توانید 1000 سکه استخراج کنید و برای بازیابی انرژی باید یک ساعت صبر کنید، اما با فعال کردن گزینه Full Energy این محدودیت را برطرف می‌کنید. در حال حاضر بازی 6 انرژی کامل را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.

قانون اصلی ارتقاء در همستر کومبت، خرج کردن سکه برای خرید کارت‌هایی است که درآمد غیرفعال را افزایش می‌دهد. هرچه کارت شما ارزش بالاتری داشته باشد، سود بیشتری را دریافت می‌کنید. برای دیدن قسمت کارت‌های همستر باید وارد قسمت معدن (Mine) شوید. هر چه سطح بالاتری داشته باشید می‌توانید کارت‌های همستر جدید دریافت کنید، در غیر این صورت این بخش برای شما قفل می‌شود و باید برای به دست آوردن این لول‌ها، سکه بپردازید.

نتیجه گیری

با توجه به استقبال روزافزون کاربران از این نوع بازی‌ها و پتانسیل بالای فناوری وب 3، می‌توان با قاطعیت گفت که آینده روشنی در انتظار بازی‌های کلیکی برای کسب درآمد تلگرام است. این بازی‌ها نه تنها راهی سرگرم کننده برای گذراندن اوقات فراغت هستند، بلکه می‌توانند به عنوان یک منبع درآمد مطمئن نیز مورد استفاده قرار گیرند. همچنین این احتمال وجود دارد که بازی همستر کومبت مربوط به ارز همستر درج شده در صرافی‌ها باشد، بنابراین آینده درخشانی در انتظار این توکن و بازیکنان آن است.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

قانون جدید چک صیادی برگشتی 1403

  چک به عنوان یکی از ابزارهای مهم پرداخت در معاملات، نقشی کلیدی در نظام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *