شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 12:04 بعد از ظهر

چگونه از گوگل پلی خرید کنیم؟

چگونه از گوگل پلی خرید کنیم؟ همان‌طور که می‌دانید گوگل پلی، سرویسی است که در قالب یک اپلیکیشن بر روی سیستم عامل‌های اندروید به صورت پیش فرض، نصب شده است. وقتی یک گوشی (smart phone) می‌خرید، اپلیکیشن‌ها و گجت‌های محدودی روی آن نصب شده‌اند و باید زمانی را اختصاص دهید و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را نصب کنید. یکی از راه حل‌ها این است که فایل apk نرم‌افزار مورد نظر خود را از دیگران بگیرید و یا از وب سایت‌های مختلف، دانلود کنید. قطعاً بهترین راه این است که اپلیکیشن مورد نیازتان را از منبع مطمئنی بگیرید تا از عملکرد آن راضی باشید و از حریم خصوصی خود محافظت کنید. بنابراین استفاده از گوگل پلی بهترین و مطمئن‌ترین منبع برای دانلود و نصب نرم افزار‌ها می‌باشد. تعداد زیادی از این نرم افزار‌ها که در گوگل پلی موجود هستند به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند و همه کاربران اندروید می‌توانند آن‌ها را دانلود و نصب کنند. اما در این مطلب می‌خواهیم درباره اپلیکیشن‌های غیر رایگان یا اصطلاحاً پولی بحث کرده و ببینیم باید چگونه از گوگل پلی خرید کنیم؟
چگونه از گوگل پلی خرید کنیم؟

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که متأسفانه شرکت گوگل هم بسیاری از سرویس‌هاس خود را برای IPهای ایرانی ممنوع کرده است. این محدودیت‌ها به دلیل تحریم‌های بین‌المللی است. از طرفی برخی از نرم افزار‌های رایگان و آزاد گوگل پلی از طرف قوانین داخلی ممنوع شده است و در دسترس ما نیستند. حالا با در نظر گرفتن تمام این موارد، گاهی اوقات پیش می‌آید که نیاز به اپلیکیشن خاصی از گوگل پلی داریم که غیر رایگان است و برای نصب آن لازم است مبلغی پرداخت شود. سیستم بانکی کشور ما هم با بانک‌های جهانی در ارتباط نیست و ما در داخل ایران نمی‌توانیم حساب‌های بین‌المللی داشته باشیم. پس چگونه از گوگل پلی خرید کنیم؟ راه‌هایی برای دور زدن این محدودیت‌ها وجود دارد، البته همه این راهها قانونی و مطمئن نیستند. پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید تا بعضی از این راهها را با هم بررسی کنیم.

خرید از گوگل پلی رایگان

خرید از گوگل پلی رایگان، همان‌طور که از عبارت آن برداشت می‌شود، تا حد زیادی تناقض دارد. اگر بحث خرید به میان آمده باشد پس کلمه رایگان نباید در کنار آن قرار بگیرد. بله درست حدس زده‌اید، خرید از گوگل پلی رایگان، نوعی هک است! وقتی نمی‌توانیم از داخل ایران و یا با حساب‌های بانک‌های ایرانی، اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را بخریم، راه‌های زیادی برای حل این مشکل ابداع می‌شوند که تعدادی از آن‌ها هم قانونی و اخلاقی نیستند.

خرید از گوگل پلی رایگان

برای مثال خرید از گوگل پلی رایگان به کمک نرم افزار‌هایی ممکن است، لینک دانلود و نصب این نرم افزار‌ها در برخی از وب سایت‌های ایرانی وجود دارد. اتفاقاً کار با نرم افزار‌های هک، بسیار آسان است. کافی است که لینک نرم‌افزار هک را جستجو کرده و آن را دانلود و نصب کنید. سپس به گوگل پلی مراجعه کنید، نرم‌افزار مورد نیاز خود را که غیر رایگان است، انتخاب کنید و در صفحه‌ای که نمایش داده می‌شود، آیکون مربوط به اشتراک گذاری را کلیک کنید و در لیست برنامه‌هایی که نمایش داده می‌شود، نرم‌افزار هک را انتخاب کنید پس از چند ثانیه مشاهده می‌کنید که برنامه در حال دانلود و نصب است. به این ترتیب شما توانسته‌اید یک برنامه پولی را به رایگان نصب کنید. قطعاً این روش از نظر اخلاقی مورد تأیید نیست و نوعی سرقت به حساب می‌آید، در ضمن به طور دقیق مشخص نیست که برنامه‌های هک از چه روش‌هایی برای خرید رایگان استفاده می‌کنند. ممکن است این برنامه‌های هک، منبع کاملی از نرم افزار‌ها در اختیار داشته باشند و آن را در اختیار کاربر قرار دهند. به هر حال غیر از موضوع اخلاقی، مشکلات دیگری به همراه آن‌ها بوجود می‌آیند که ناشناخته است و برای همین استفاده از آن‌ها را نا امن می‌کند.

خرید از فروشگاه گوگل پلی
خرید از فروشگاه گوگل پلی بسیار آسان است، زیرا رابط کاربری گوگل پلی به شکلی طراحی شده است که هیچ گونه پیچیدگی ندارد و کاربر را در کمترین زمان ممکن به هدف می‌رساند. خرید از فروشگاه گوگل پلی در قدم اول، نیاز به یک اکانت جیمیل دارد. برا اینکه بتوانید خرید از فروشگاه گوگل پلی انجام دهید، ابتدا یک کانت جیمیل بسازید و در گوشی خود به آن وارد شوید (لاگین کنید). اپلیکیشن مخصوص جیمیل در سیستم عامل اندروید به صورت پیش‌فرض نصب شده است. در نرم‌افزار جیمیل بر روی گوشی خود، لاگین شوید. سپس اپلیکیشن گوگل پلی را باز کنید. این برنامه به صورت خودکار، اکانتی با استفاده از جیمیل شما می‌سازد. حالا می‌توانید از بین دسته بندی‌های مختلف، اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر در کنار نام اپلیکیشن مورد نظر شما، مبلغی به دلار درج شده است، یعنی نرم‌افزار پولی می‌باشد. برای پرداخت این مبلغ بر روی نام اپلیکیشن، کلیک کنید، اگر این خرید اول شما باشد، گوگل پلی در منویی روش پرداخت را سؤال می‌کند. گزینه Add card را انتخاب کنید.

خرید درون برنامه ای گوگل پلی

در صفحه بعدی از روی ویزا کارت خود اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید. همچنین لازم است که اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و آدرسی که ویزا کارت را با آن ثبت کرده‌اید، وارد کنید. در آخرین مرحله گزینه I agree و Accept & Buy را کلیک کنید. برنامه مورد نظر شما، دانلود و نصب می‌شود. این روشی که برای خرید از گوگل پلی توضیح دادیم تنها با داشتن کارت‌هایی مانند VISA CARD و مشابه آن ممکن می‌باشد. همان‌طور که می‌‌دانید برای افتتاح حساب و دریافت چنین کارت‌هایی نیاز به آدرس و شماره تلفن حقیقی دارید که به دلیل تحریم‌ها برای کشور ایران ممکن نیست. برخی از شرکت‌های داخلی، چنین کارت‌هایی را به شما می‌فروشند که از آدرس‌های خارج از ایران برای ثبت آن‌ها استفاده شده است. این موضوع مورد بحث مطلب ما نیست ولی بهتر است برای تهیه چنین کارت‌هایی در داخل ایران، جانب احتیاط را رعایت کنید.

خرید درون برنامه ای گوگل پلی

خرید درون برنامه ای گوگل پلی

خرید درون برنامه ای گوگل پلی به خرید ویژگی‌های اضافه گوگل پلی گفته می‌شود. به طور کلی اگر لازم باشد برای تهیه ویژگی‌ها یا امکانات خاص درون یک اپلیکیشن، مبلغی پرداخت کنید، باید خرید درون برنامه‌ای انجام بدهید. در Google support توضیح داده شده است که برای بر طرف کردن ایرادات خرید درون برنامه‌ای گوگل پلی، می‌توانید یکی از راه‌ حل‌های زیر را انتخاب کنید:

  • با سعی و خطا مشکل را بر طرف نمایید.
  • به گروه پشتیبانی فنی پیامی بفرستید.
  • در خواست باز پرداخت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر و جدید‌تر به Google support مراجعه نمایید.

خرید اکانت گوگل پلی

خرید اکانت گوگل پلی اگر فقط به منظور استفاده عمومی از محصولات گوگل پلی باشد در‌ واقع نیاز به خرید اکانت گوگل پلی نیست و با ایجاد یک اکانت جیمیل به راحتی می‌توانید از خدمات گوگل پلی استفاده کنید. اما اگر قصد دارید خرید نرم افزار‌های غیر رایگان گوگل پلی را انجام بدهید، بایستی اقدام به خرید اکانت گوگل پلی کنید. یعنی اکانتی را بخرید که دارای کیف پول گوگل باشد یا به عبارتی به حسابی مانند ویزا کارت متصل شود. با این حال توصیه می‌کنیم اکانت اختصاصی خود را داشته باشید و تنها برای تهیه یک حساب بین‌المللی اقدام کنید.

مطلب پیشنهادی

دیلیت اکانت تلگرام فوری بدون کد

  تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین مسنجرهای جهان، از طرفداران بسیاری برخوردار است. این …

8 دیدگاه

  1. فکر میکنم باید فیلتر شکنت روشن باشه

  2. سلام . یک راهنمایی از شما می خواهم دوستان عزیز . من در حساب جیمیل خودم یک گیفت کارت 5 دلاری وارد کردم . وقتی وارد بازی مورد نظر می شوم برای خرید درون برنامه ای . با وجود موجودی جیمیل برای پرداخت می نویسد تراکنش رد شد . هر کاری میکنم نمی توانم خرید را انجام بدهم . خواهش میکنم جواب بدهید چطوری مشکل را بر طرف کنم

  3. اگر از روش هک کردن برای دانلود استفاده کنیم، هنگام استفاده از نرم افزار گوگل متوجه می شود؟

  4. سپاس از انتخاب موضوعات جالب
    ببخشید من یه سوالی داشتم، آیا همه برنامه های خریداری شده از گوگل پلی بدون ویروس است؟

  5. بله گوگل که خودش نمیاد ویروس پخش کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳