جمعه , 10 فروردین 1403 - 3:32 بعد از ظهر

آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

افزایش میزان استفاده از رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، موجب شده که تشخیص اکانت‌های فیک و تقلبی  برای بسیاری از افراد دشوار باشد. قابلیت verified Badge در اغلب شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و با استفاده از آن می‌توانید بفهمید که کدام اکانت، رسمی است. در گذشته افراد برای رسمی کردن صفحات مجازی خود، باید هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کردند و حالا یکی از سوالاتی که برای بسیاری از آدم‌ها وجود دارد این است که چطور برای اکانت خود، تیک آبی بگیرند. در این مقاله، قرار است شرایط لازم برای رسمی کردن اکانت و گرفتن تیک آبی را بررسی کنیم.

علاوه بر اینستاگرام، شبکه‌های اجتماعی‌ای مثل فیسبوک و توییتر هم از تیک آبی برای نشان دادن اکانت‌های رسمی استفاده می‌کنند. از شرایط مهم برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکانت مورد نظر دارای اعتبار باشد. اینستاگرام برای پیج‌های زرد تیک آبی صادر نمی‌کند.
  • منحصر به فرد باشد. یعنی اکانتی مربوط به کسب و کار فرد باشد. در صورت داشتن چند پیج، فقط یکی از آن‌ها تأیید می‌شود.
  • اکانت باید کامل باشد و اطلاعاتی مثل نام، بیوگرافی، تصویر پروفایل و… برای اطلاع سایرین قرار داده شود.
  • اکانت مورد نظر باید فعالیت بالایی داشته باشد و توسط افراد زیادی جست‌وجو شود.

نحوه  گرفتن تیک آبی اینستاگرام

نحوه  گرفتن تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی یک علامت است که در کنار نام پروفایل فرد نمایش داده می‌شود و معنای آن این است که این یک پیج رسمی است. اکانت‌هایی که دارای تیک آبی هستند، نشان‌ می‌دهند که فرد یا برند مورد نظر، درخواست رسمی کردن پیج را انجام داده است. برای رسمی کردن اکانت، نیاز دارید که اطلاعاتی مثل زمینه فعالیت، تصویر پاسپورت، گواهینامه و سایر مدارک را به اینستاگرام ارسال کنید.

در فرایند گرفتن تیک آبی، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه را باز کنید و به صفحه پروفایل خود بروید.
  • از منوی تنظیمات، گزینه request verification را انتخاب کنید تا یک درخواست رسمی ارسال شود.
  • بعداز انتخاب این گزینه، برای شما یک صفحه جدید باز می شود که باید در آن اطلاعات شخصی یا اطلاعات برند و کسب و کارتان را وارد کنید.
  • در ابتدا آی دی شما در فیلد username نمایش داده می‌شود. به این آی دی دقت کنید. چون باید دقیقاً همانی باشد که شما قصد رسمی کردن اکانتش را دارید.
  • در قسمت full name ، نام کامل خودتان را وارد کنید. نام وارد شده باید همان نامی باشد که روی مدارک هویتی مثل پاسپورت و گواهینامه شما دیده می‌شود.
  • روی گزینه choose file، کلیک و تصویر پاسپورت را بارگذاری کنید.

در نهایت و بعد از پرکردن تمامی فیلدهای مورد نظر، می‌توانید گزینه send را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل، چند روزی طول می‌کشد تا تیم پشتیبانی اینستاگرام به درخواست شما رسیدگی کند.

نکاتی برای تیک آبی ااینستاگرام

نکاتی برای تیک آبی: بایدها و نبایدها

در نظر داشته باشید که ارسال درخواست تیک آبی، حتماً به این معنا نیست که اینستاگرام درخواست شما را قبول می‌کند، اما بهتر است برای گرفتن تیک آبی و قبل از ارسال درخواست، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • بیوگرافی کامل و صادقانه‌ای از خود، برند یا کسب و کارتان بنویسید. سعی کنید تمامی فیلدهای مربوط به بیو را پر کنید.
  • بررسی اکانت‌ها، به‌صورت دستی انجام می‌شود. هر چقدر اسم شما یا برند شما در شرکت‌ها یا فضاهای دیگر خبرسازتر باشد، امکان این‌که تیک آبی را دریافت کنید، بسیار بیشتر است.
  • حتماً باید خارج از اینستاگرام هم فعالیت بالایی داشته باشید. حتی اگر فالوورهای شما زیاد نباشند، باید پویا باشید. نام خود یا برند و کسب و کارتان را در گوگل سرچ کنید. اگر خبری از فعالیت شما در دنیای بیرون از اینستاگرم نباشد، شانسی برای گرفتن تیک آبی ندارید.
  • به‌طور منظم پست و استوری منتشر کنید. سعی کنید با ترفندهایی، تعداد فالوورهای خودتان را افزایش دهید.

اگر این مقاله را پسندیدید، پیشنهاد می‌کنیم به سایر مقالات مجله اینترنتی سیب سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان و گاهی برای بزرگسالان جذاب می باشد. بیشترین نقاشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *