شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 0:20 قبل از ظهر

شیشه پاک کن مغناطیسی از کجا بخرم

همیشه تمیز کردن شیشه های دور از دسترس یکی از دغدغه های افراد بوده است. دلیل این امر، نیز آن است که برای تمیز شدن هر چه بهتر شیشه ها نیاز است هر دو طرف آن ها به خوبی شسته و تمیز شوند. اگر شما هم مشکل تمیز کردن شیشه های دور از دسترس را در منزل خود دارید، می توانید از شیشه پاک کن مغناطیسی کمک بگیرد. این شیشه پاک کن ها به سادگی دو طرف شیشه های شما را تمیز و پاک خواهند کرد. ما در این مطلب از سیب قصد داریم تا در خصوص این شیشه پاک کن ها صحبت کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که شیشه پاک کن مغناطیسی از کجا بخرم؟

شیشه پاک کن مغناطیسی از کجا بخرم

شیشه پاک کن مغناطیسی چیست و چه کاربردی دارد؟

در صورتی که نتوانید هر دو سمت شیشه اتاق و یا منزل خودتان را تمیز کنید، همیشه با شیشه های کثیف و آلوده مواجه خواهید بود. از سوی دیگر دسترسی سخت و ناایمن این شیشه ها موجب شده است تا تمیز کردن آن ها مشکل و از همه مهم تر خطرناک باشد. با توجه به چنین مشکلاتی که بر سر راه افراد در زمان تمیز کردن شیشه های دور از دسترس وجود داشت، نوع جدیدی از شیشه پاک کن با نام شیشه پاک کن های مغناطیسی به بازار وارد شدند.
این شیشه پاک کن ها دارای دو قسمت جدا از هم هستند که بر روی هر کدام از این قسمت ها، آهنربای بسیار قدرتمندی قرار گرفته است. همچنین بر روی هر کدام از این قسمت ها دسته هایی تعبیه شده است تا نگهداری و جا به جایی این شیشه پاک کن های مغناطیسی ساده تر از قبل شود. حال کافی است تا آن قسمت از شیشه پاک کن را که می خواهید سمت شیشه بیرونی اتاقتان را تمیز کند به محلول آب و شیشه پاک کن آغشته کرده و بر روی شیشه قرار دهید.

شیشه پاک کن مغناطیسی چیست و چه کاربردی دارد؟

حال قسمت دیگر را از سمت داخل شیشه بر روی قسمت بیرونی قرار دهید و اجازه دهید تا هر دو قسمت به کمک نیروی مغناطیسی به یکدیگر بچسبند. حال کافی است تا با تکان دادن قسمت داخلی شیشه پاک کن، قسمت بیرونی آن را هم حرکت دهید. بدین صورت در یک زمان هم قسمت داخل شیشه را تمیز کردید، هم قسمت بیرونی که دسترسی به آن سخت و دشوار بود، تمیز شد.
استفاده از شیشه پاک کن های مغناطیسی می تواند علاوه بر صرفه جویی در زمان شستشو، در انرژی مصرفی شما برای تمیز کردن شیشه ها نیز صرفه جویی کند. شما می توانید از این شیشه پاک کن ها برای تمیز کردن شیشه های آکواریوم، ویترین ها، پنجره ها و… نیز استفاده کنید. همچنین هر گاه که احساس کردید قسمت اسفنجی شیشه پاک کن مغناطیسی شما کثیف شده و یا دیگر مناسب شستشو نیست، به سادگی آن را تعویض کنید.

شیشه پاک کن مغناطیسی چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی

امروزه این شیشه پاک کن های مغناطیسی در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلفی در بازار برای فروش وجود دارد. شما می توانید بسته به سلیقه و یا ذائقه خودتان یکی از این مدل های مختلف را برای شستن شیشه ها خریداری کنید. البته در زمان خرید این شیشه پاک کن ها باید به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید. برای مثال شیشه پاک کن مغناطیسی شما باید دارای دستگیره اطمینان باشد تا در زمان کار با آن، بنا به هر دلیلی بعد از جدا شدن قسمت بیرونی، از افتادن آن به بیرون جلوگیری به عمل بیاید.
در پاسخ به سؤال شیشه پاک کن مغناطیسی از کجا بخرم، می توان این پاسخ را مطرح کرد که امروزه در فروشگاه های بسیار زیادی این محصولات به فروش می رسند. نکته مهم دیگری که در زمان خرید یک شیشه پاک کن مغناطیسی باید مد نظر داشته باشید، این است که حتما به کیفیت و اصل بودن آن توجه کنید. برای مطمئن شدن از اصالت محصول می توانید جعبه آن را به دقت بررسی کنید.

خرید شیشه پاک کن مغناطیسی

در صورتی که بر روی جعبه تاریخ تولید و انقضا، برند و آرم شرکت تولید کننده، نشان های استاندارد و هولوگرام مخصوص وجود داشت، می توانید مطمئن باشید که محصول اصلی را خریداری کرده اید. همچنین می توانید خرید خودتان را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا بدون نیاز به بررسی جعبه محصول بدانید که یک شیشه پاک کن مغناطیسی باکیفیت و با طول عمر بالا خریداری می کنید.

مطلب پیشنهادی

کندن چسب شیشه پنجره

کندن چسب شیشه پنجره

گاهی اوقات برای پاک کردن شیشه ها، مشکلاتی به وجود می آید که مهمترین آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳