چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 7:52 قبل از ظهر

رنگ مبل شتری با چه رنگی ست میشه

استفاده از رنگ شتری از جمله رنگ های پر کاربرد در دکور منزل است. استفاده از مبلمان شتری رنگ به نظر ریسک بزرگی می رسد اما با یک رنگ شناسی اصولی و انتخاب ترکیب های هوشمندانه می توان یک دکور جذاب، زیبا و چشم نواز به وجود آورد.
استفاده از مبلمان شتری اغلب برای ایجاد فضای مینی مال و کلاسیک رواج دارد اما می توان هوشمندانه این نوع مبلمان را در دکور های مدرن نیز کار کرد.

ترکیب رنگ شتری و سبز

اگر به دنبال یک فضای آرامش بخش هستید که طراحی کلاسیک نیز داشته باشید، ترکیب یک مبل شتری چستر و یک پرده سبز لجنی می تواند انتخاب بی نظیری باشد. فرش هایی که دارای تناژ شتری هستند مانند فرش قهوه ای تیره و سرمه ای نیز برای این ترکیب بسیار مناسب است.

ترکیب رنگ شتری با مسی و قهوه ای

استفاده از رنگ ای هم خانواده با رنگ شتری مانند قهوه ای و مسی در انتخاب اکسسوری و دیگر وسایل دکور انتخاب درستی است و فضایی شیک را به وجود می آورد. تناژ رنگی را باید بگونه ای انتخاب کرد که خیلی بهم نزدیک یا دور نباشند. مزیت استفاده از رنگ های هم خانواده در دکور باعث بزرگ نشان دادن فضا می شود.

ترکیب رنگ شتری و سفید

سفید به عنوان یک رنگ خنثی و مدرن شناخته می شود. مبل مخمل قهوه ای در کنار یک پرده سفید و یا با وسایل چوبی سفید می تواند فضایی شاد و دل انگیز ایجاد کند. تضاد رنگ سفید و شتری و کنار هم و قرار گرفتن رنگ سرد و گرم بسیار جالب و چشم نواز است.

ترکیب رنگ شتری و سورمه ای

رنگ شتری با تناژ رنگ های آبی تیره مانند سورمه ای و آبی کاربنی نیز ترکیب منحصر به فردی ایجاد می کند. فرش های گل آبی با زمینه سورمه ای برای ست کردن با مبل شتری مناسب هستند.

مطلب پیشنهادی

چیدمان پذیرایی ال شکل بزرگ

چیدمان پذیرایی ال شکل بزرگ

چیدمان پذیرایی ال شکل بزرگ نیز مانند هر مدل پلان دیگری سختی‌های خاص خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳