سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 1:36 بعد از ظهر

میلگرد بستر + راهنمای جامع خرید میلگرد بستر در بنیاد بتن

میلگرد بستر وسیله ای جهت مقاوم سازی دیوارهای آجری و بلوکی در برابر ترک خوردن وشکستن است. گاهی عوامل خارجی مانند سیل، باد، طوفان، گرد و خاک و… باعث خرابی سازه های ساختمان می شود که استفاده از میلگردهایی با جنس مرغوب از آن ها در برابر شکستن محافظت می کنند. در پروژه های ساختمانی استفاده از بتن برای خنثی سازی نیروی فشاری پیشنهاد می شود، اما بتن در مقابل نیروی کششی به خوبی عمل نمی کند و همین مسئله ممکن است عواقب جبران ناپذیری را به وجود بیاورد. در مقابل میله های فولادی برای خنثی سازی نیروی کششی وارده، کارآمد هستند و عملکرد بالایی دارند. مجموعه بنیاد بتن محصولات میلگرد بستر خود را با ضمانت کیفیت و اصالت کالا و با ارائه خدمات پس از فروش در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. ترکیب بتن با میله های فولادی ماده ای را به وجود می آورد که استفاده از آن در مقابل نیروهای نام برده شده، به خوبی عمل می کند. میلگرد بستر یکی از سازه های فولادی است که برای استفاده در مصالح و سازه های ساختمانی به کار برده می شوند و مقاومت بالایی دارند. شما می توانید با اطمینان خاطر از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی بنیاد بتن خرید کنید و همچنین راهنمای جامع خرید میلگرد بستر در بنیاد بتن را مطالعه کنید.

میلگرد بستر

همانطور که می دانید کاربرد میلگرد بستر برای مقاوم سازی و استحکام در سازه های ساختمانی است. وقتی که زلزله می آید بیشترین ضربه را سقف و دیوارهای خانه متحمل می شوند و دچار شکستگی و ترک خوردن می شوند. در اینجا استفاده از میلگردها برای مقاوم سازی آن ها پیشنهاد می شود که هزینه استفاده از آن ها کم و مقرون به صرفه است. شما می توانید انواع مختلف میلگرد با کیفیت را جهت مقاوم سازی سازه ها، از مجموعه بنیاد بتن خریداری کنید.

همچنین از میلگرد بستر برای جداسازی دیوار و ستون ها هم استفاده می شود و در این زمینه کاربرد زیادی دارند. این کار باعث کاهش نیروی صفحه در داخل دیوار می شود.

میلگرد بستر

نکات خرید میلگرد بستر با کیفیت

هنگام خرید میلگرد بستر باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه آن را برایتان شرح می دهیم. یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید میلگرد با کیفیت باید به آن دقت کرد، تولید کننده و نمایندگی فروش آن محصول است. نکات دیگری که در هنگام خرید میلگرد باید به آن توجه کنید وزن،سایز، نوع آج، نوع بسته بندی و خواص مکانیکی میلگردها است. میلگردها معمولا به شیوه شاخه ای به فروش می رسند. ابعاد میلگرد هم بسیار مهم است. در مجموع شما در هنگام خرید این محصول از شرکت تولید کننده یا نمایندگی آن، باید به تمام نکات و مشخصات میلگرد ها توجه کنید.

همچنین ارائه ضمانت و گارانتی همراه محصول از دیگر مزایای مهم است که باید به آن توجه شود. میلگردهای فولادی ضد زنگ از انواع مرغوب میلگردها هستند که در مقاوم سازی و استحکام دیوارها و دیگر سازه های ساختمان در برابر فرسودگی بسیار عملکرد مناسبی دارند.

نکات خرید میلگرد بستر با کیفیت

راهنمای جامع خرید میلگرد بستر در بنیاد بتن

میلگرد یکی از اساسی ترین مصالح در پروژه های ساختمانی است که در هنگام خرید از نمایندگی بنیاد بتن باید به یک سری ویژگی های آن توجه کرد. معمولا میلگرد کالای گران قیمتی است و در هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد تا از نظر مالی ضرر نکنید و هم زمانی را که برای خرید آن گذاشته اید، بی ارزش نشود.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید میلگرد توجه به نوع و مدل آن است. به طور کلی میلگردها به دو نوع آجدار و ساده طبقه بندی می شوند. به میلگرد نرم و بدون آج میلگرد ساده می گویند. این نوع میلگردها فشار زیاد و مقاومت کششی کمی دارند و به همین دلیل در ساخت و ساز برای بالا بردن مقاومت کششی بتن بیشتر از این مدل میله ها به کار برده می شود. میلگردهای آجدار معمولا بیشتر در ساخت و ساز استفاده قرار می شوند، به دلیل اینکه در ساختمان سازی در کنار بتن قرار می گیرند. برای خرید از شرکت میلگرد بستر بنیاد بتن می توانید اقدام نمائید.

نمایندگی فروش بنیاد بتن یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید میلگرد با کیفیت در انواع مختلف است. این نمایندگی میلگرد های مختلف را در قیمت مناسب برای فروش به شما عزیزان عرضه می کند. همچنین کارشناسان این مجموعه راهنمایی های لازم را به شما می دهند تا یک خرید عالی را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

نمودار قیمت ورق روغنی در بازه های مختلف بر اساس داده های سایت اهن تاپ

نمودار قیمت ورق روغنی در بازه های مختلف بر اساس داده های سایت اهن تاپ

ورق روغنی یکی از انواع ورق‌های موجود در بازار است که با کیفیت بالا و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *