شنبه , 15 اردیبهشت 1403 - 8:25 قبل از ظهر

چطور بخوابم باسنم بزرگ بشه

 

چطور بخوابم باسنم بزرگ بشه؟ چگونه بدون باشگاه رفتن باسن خود را بزرگ کنم؟ آیا راه حل سریعی برای افزایش اندازه باسن در خانه وجود دارد؟ روش قطعی برای بزرگ شدن باسن در حالت خوابیده چیست؟ این ها از جمله سوالاتی است که شاید هر فردی با آن مواجه باشد. داشتن باسن بزرگ در زیبایی ظاهری تاثیر بسیاری دارد. برخلاف تصور بسیاری از مردم رسیدن به این رویا کار سختی نیست. حتی در خواب نیز می توان باسن را بزرگ کرد! برای اطلاع از این موضوع تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

چطور بخوابم باسنم بزرگ بشه

بزرگ شدن باسن به عوامل متعددی بستگی دارد، اما نمی توان با خوابیدن در یک حالت خاص سایز آن را تغییرداد. بزرگی اندازه باسن به ژنتیک بدن، بزرگی توده ماهیچه ها، عضلانی بودن و سایر عوامل ربط دارد. خواب کافی، استراحت مناسب و انرژی کافی برای ورزش منظم پایین تنه می تواند روی بزرگی باسن تاثیر مثبتی بگذارد. روش های موثر برای افزایش حجم باسن وجود دارد که مهمترین آن ها به شرح زیر هستند:

  • رژیم غذایی مناسب

پروتئین های موجود در برخی از مواد غذایی به افزایش حجم ران و باسن کمک می کنند. از جمله این مواد پروتئینی شامل تخم مرغ، گوشت قرمز، شیک های پروتئینی، کینوا، حبوبات، مرغ و سایر غذاهای غنی از پروتئین هستند.

  • تمرین اسکوات

انجام حرکات اسکوات به صورت صحیح و منظم سبب فرم گرفتن ران و باسن می شود. این تمرینات به صورت مداوم و در دراز مدت موجب بزرگ شدن عضلات باسن خواهند شد. همچنین این ورزش ها در فرم گیری باسن تاثیر بالایی دارند.

  • درست نشستن مداوم

درست است که پاسخی برای سوال چطور بخوابم باسنم بزرگ بشه وجود ندارد، ولی طرز نشستن تاثیر بالایی در فرم گیری باسن شما خواهد داشت. زمانی که به صورت مداوم حالت نشسته دارید، گاهی از جای خود برخیزید و در زمان های مرتبی راه بروید که ماهیچه های باسن شما حالت صاف به خود نگیرند. با کنترل صحیح نشستن و برخاستن ماهیچه باسن شما ضعیف نخواهد شد.

  • پوزیشن های یوگا

حرکات مختلفی که در یوگا وجود دارند با اثر روی ماهیچه سرینی بزرگ و لگن سبب تغییر در فرم و سایز باسن می شوند. حرکات یوگا با فراهم آوردن آرامش و افزایش تمرکز موجب کاهش استرس و اضطراب بدن شده و بدن را برای انجام سوخت و ساز آماده می کنند. این حرکات شامل موارد زیر می شود:

  1. حرکت جنگجو
  2. حرکت ملخ
  3. حرکت پلانک پهلو

  • ماساژ و دستگاه های الکترونیکی

با ماساژ دادن ماهیچه های باسن، جریان خون در این نواحی افزایش یافته و مواد مغذی در این ناحیه بیشتر می شود. دستگاه های الکترونیکی با تقویت عضلات باسن، باعث بزرگ شدن آن می شوند. علاوه بر این جریان الکتریسیته با اثر روی سلول های ماهیچه ای عضلات را تحریک کرده و حجم باسن را افزایش می دهد.

  • انواع جراحی ها

آخرین پیشنهاد ما در این زمینه، انجام جراحی است. عمل جراحی روشی سریع و کامل برای رسیدن به این هدف به شمار می آید. با توجه به عوارض و خطرات زیاد این روش، توصیه می شود که حد الامکان از این روش دوری کنید.

  • ورزش مداوم

درست ترین و سالم ترین روش برای افزایش صحیح و اصولی حجم باسن انجام ورزش منظم زیر نظر مربی است. با ورزش منظم حجم ماهیچه های بدن به صورت کند اما صحیح افزایش پیدا می کند.

بهترین حالت خواب

چطور بخوابم باسنم بزرگ بشه؟ بگذارید کمی با شما رو راست باشیم. هیچ راهکاری وجود ندارد که در خواب به شما کمک کند که باسنتان بزرگ شود. خوابیدن روی شکم، سبب افزایش حجم باسن نخواهد شد. اما تحقیقاتی که در فیزیولوژی سلول ها انجام شده است نشان می دهد که نیروی وارده به باسن در حالت نشسته باعث تجمع چربی در این ناحیه می شود.

مطالعات بالینی توسط محققی در طول دو هفته بعد از آسیب وارد شده به نواحی مختلف بدن صورت گرفت. این مطالعات نشان داد که چربی مایع تولید شده در سلول های چربی که تحت هیچ شرایط کشش یا آسیب نبوده اند، به صورت تقریبی 50% بیشتر از سلول های تحت کشش است. با توجه به مطالب ارائه شده می توان نتیجه گرفت که مهم ترین عامل برای تغییر سایز باسن، انجام ورزش چه به صورت خانگی چه باشگاهی است. یکسری تصورات غلط بین عموم مردم برای افزایش حجم باسن وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • خوابیدن به پشت: خوابیدن به پشت، باسن شما را پهن نمی کند. این پوزیشن خواب هیچ تاثیر مفیدی در فرم و افزایش حجم ایجاد نخواهد کرد.
  • خوابیدن به شکم: این روش باسن شما را بزرگ نمی کند. در حقیقت، این حالت خوابیدن برخی مشکلات سلامتی مانند درد در ناحیه کمر، افزایش چین و چروک صورت و التهاب در ناحیه لگن را موجب می شود.
  • به پهلو خوابیدن: این مدل خواب باعث افزایش گودی کمر و نمایان شدن فرورفتگی های طبیعی بدن می شود. بر اساس باور اشتباه مردم این پوزیشن خوابیدن سبب تغییر فرم بدن خواهد شد.

بر خلاف تصور عموم مردم هیچ فرم خوابیدنی به بزرگ شدن باسن منجر نمی شود. با این حال در متن فوق سعی کردیم راهکارهای اصولی و قطعی را به شما آموزش دهیم که به کمک آن ها باسن خود را بزرگ کنید.

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

چیکار کنم شبا زود خوابم ببره

  بی‌خوابی و کاهش کیفیت خواب شبانه یک مسئله مهم است که باعث برهم خوردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *