چهارشنبه , 2 خرداد 1403 - 0:17 قبل از ظهر

آموزش جدیدترین مدل های بافت هلندی (دوتایی و تکی) + ویدئو

مدل‌های بافت هلندی به عنوان یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین تکنیک‌های هنری و بافتنی، جذب توجه بسیاری از علاقمندان به بافت را به خود اختصاص داده‌اند. بافت مو هلندی یکی از مدل‌های مورد علاقه‌ی بسیاری از افراد است و از جذابیت و استقبال زیادی برخوردار است. این مدل برای انواع موهای بلند، متوسط و حتی کوتاه نیز مناسب است. با استفاده از این مدل بافت موی زیبا، می‌توانید در هر نوع مهمانی، مراسم و جشن شرکت کنید و زیبایی خاصی را به موهای خود ببخشید. به طور کلی، بافت هلندی یکی از فرصت‌های بی‌نظیری است که به بافندگان امکان می‌دهد تا بافت هنری خود را به یک سطح جدید برسانند.

نکته ی که در بافت مو باید به آن توجه کنید تا بافت زیباتری داشته باشید این  است که حتما قبل از اینکه بافت را شروع کنید. خوب موها را بشویید و به آن‌ها شامپوی نرم کننده و یا ماسک مو بزنید تا بعد از شستن خوب نرم‌ شوند. بعد از شستن موها با اسپری گره باز کن خوب اسپری کنید. بعد از اینکه موها را خوب خشک کردید، موها را خوب شانه کنید تا دیگر هیچ گره‌ای در مو باقی نماند و خوب صاف و بدون گره شوند.

آموزش جدیدترین مدل های بافت هلندی (دوتایی و تکی)

آموزش جدیدترین مدل های بافت هلندی دو تایی

  1.  برای بافت مو هلندی دو طرفه اولین کاری که بعد از شانه کردن موها باید انجام دهید این است که با استفاده از شانه موهایتان را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید، یک قسمت از موها را کلیپس بزنید و از قسمت دیگر شروع به بافتن کنید.
  2.  از جلوی موهایتان یک قسمت باریک جدا کنید و آن را به سه قسمت تقسیم کنید به این صورت که قسمت شماره یک جلوی سر و قسمت دو وسط سر و قسمت سه پشت سر قرار بگیرد.
  3.  شروع به بافتن کنید همانند بافت ساده اما با این تفاوت که هر بار باید یک قسمت مو از کاره ها اضافه کنید، به این ترتیب موها را تا پایین میبافید و یک طرف از بافت موهایتان تکمیل میشود.
  4. به این مرحله که برسید یعنی نیمی از کار را انجام داده اید و چیز زیادی نمانده است، موها را تا انتها ببافید و با یک کش مشکی آن را ببندید.
  5. حالا برای سمت دیگر سر دقیقا همین کارها را باید تکرار کنید، از جلوی سر شروع به بافتن کنید و در هر مرحله یک قسمت از کناره به موها اضافه کنید. موها را تا انتها ببافید با کش ببندید.

آموزش جدیدترین مدل های بافت هلندی (دوتایی و تکی)

آموزش جدیدترین مدل های بافت هلندی تکی

  1. موها را به سه رشته‌ی مساوی تقسیم کنید.
  2. رشته‌ی راست مو را زیر رشته‌ی میانی و رشته‌ی چپ زیر رشته‌ی راست و در آخر رشته‌ی میانی هم زیر دو رشته‌ی دیگر.
  3. در این مرحله بعد از اینکه ساده بافی را انجام دادید، حال برای ادامه باید رشته‌ی باریکی از مو از سمت راست سر انتخاب کنید و به رشته‌ موهای اصلی سمت راست بیافزایید‌. وقتی دو رشته به یک رشته تبدیل شدند آن‌ها را از زیر رشته‌ی میانی مو، رد می‌کنیم.
  4. در مرحله‌ی چهارم دقیقا همین کار را با قسمت دیگر موها انجام می‌دهیم‌. یعنی از سمت چپ سر رشته‌ی موی باریکی انتخاب کرده و آن را با رشته‌ی چپی مو می‌آمیزیم و بار دیگر آن‌ها را از زیر رشته‌ی راست مو رد می‌کنیم.
  5. تمامی این مراحل را بارها و بارها تکرار می‌کنیم تا به انتهای مو برسی. سپس در نهایت می‌توانید ته موها را با کش‌های تزیینی و زیبا ببندید.

آموزش جدیدترین مدل های بافت هلندی (دوتایی و تکی)

آموزش جدیدترین مدل های بافت هلندی (دوتایی و تکی) + ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *