یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 10:11 قبل از ظهر

بهترین مارک رنگ مو برای موهای کراتینه

استفاده مدوام از اتو مو و سشوار باعث خشک شدن و از بین رفتن بافت مو می شود و پس از مدتی موها زبری و وز خواهند شد. کراتین نام پروتئین طبیعی است که جز اصلی اجزا مو به شمار می رود. در واقع از بین رفتن این عضو دوست داشتنی سبب خشکی و زبری مو می شود. کراتینه کردن مو راه حلی است که می تواند موهای وز و نامرتب را صاف و درخشان کند و لذت داشتن موهای خوش فرم را به شما هدیه دهد. اگر قصد رنگ کردن موهای خود را بعد از کراتینه کردن دارید، حدالامکان از دکلره کردن آن بپرهیزید. چرا که به ساقه مو آسیب زده و کراتینه مو را از بین می برد، همچنین این عمل را سه ماه بعد از کراتینه کردن مو انجام دهید.
حال که موهای لخت و صافی دارید و از شر شانه کردن موهایتان و گره های ایجاد شده بین آن ها راحت شده شده اید، شاید دلتان بخواهد رنگی تازه روی آن ها بنشانید و زیبایی آن ها را دو چندان کنید. اما نگرانی بابت از بین رفتن اثر کراتینه امکان این کار را به شما نمی دهد. در این مقاله قصد داریم ۱۰ برند برتر رنگ موی کراتینه را به شما معرفی کنیم و نگرانی شما بابت این مسأله از بین ببریم. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

معرفی 10 تا از بهترین مارک های رنگ مو مناسب برای موهای کراتیه

معرفی 10 تا از بهترین مارک های رنگ مو مناسب برای موهای کراتیه

رنگ موهایی که مواد تشکیل دهنده آن ها طبیعی و گیاهی باشد از درصد کمی آمونیاک استفاده می کنند، به همین خاطر به بافت کراتینه مو آسیب کمتری وارد خواهند کرد. استفاده از رنگ موی طبیعی و ارگانیک آسیب کمتری به بافت مو وارد می کند و باعث طراوت و شادابی آن می شود.

رنگ موی دائمی پلت PALETTE

اولین برند که قصد معرفی رنگ موی کراتینه آن را داریم برند Palette است. این برند جزء برندهای سرشناس آرایشی و بهداشتی محسوب می شود که توانسته است نظر مشتریان را جلب کند و آن ها را راضی نگه دارد. رنگ موهای این برند تیره بوده که مناسب بانوانی است که علاقه دارند موهایی با رنگ طبیعی داشته باشند.

Matrix Socolor

این برند رنگ مو دست شما را در انتخاب رنگ آزاد گذاشته است؛ چرا که تنوع رنگی بالایی دارد. محصولات این برند موهای خاکستری را صد در صد پوشش می دهند و باعث درخشندگی موهایتان می شود. از این رو با خیال راحت می توانید از محصولات این برند استفاده کنید.

معرفی 10 تا از بهترین مارک های رنگ مو مناسب برای موهای کراتیه

رنگ موی دائمی ناتورتینت NATURTINT

محصولات این برند جز رنگ موهای طبیعی محسوب شده که موهای خاکستری را پوشش می دهد. رنگ موی دائمی ناتورتینت ماندگاری بالایی دارد که حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند. این محصول برای افرادی که پوست های حساسی دارند توصیه می شود.

رنگ موی Logona برای موهای کراتینه

این برند نیر گیاهی بوده که مواد تشکیل دهنده آن حنا، گردو و صدف دریایی است. از دیگر محاسن آن می‌توان به خاصیت حجم دهندگی موها اشاره کرد. رنگ موی لوگانو محصولی گیاهی و ارگانیک است که به بافت و ساختار مو آسیب وارد نمی کند.

رنگ موی Tints Of Nature

تغییر رنگ سریع این برند باعث جلب رضایت مشتری شده است. محصولات این برند علاوه بر تغذیه موهای شما موهای خاکستری رنگ را نیز پوشش می دهد.

معرفی 10 تا از بهترین مارک های رنگ مو مناسب برای موهای کراتیه

رنگ مو برای موهای کراتینه شده

رنگ موی پرستیژ

این برند دارای ۱۰ تناژ رنگی بسیار متنوع است که در دسته رنگ موهای طبیعی قرار دارد. تکنولوژی به کار رفته در این رنگ موی کراتینه سبب می شود که تا حد امکان از شکنندگی و آسیب دیدگی موها جلوگیری کند.

رنگ موی مارال برای موهای کراتینه

نام این رنگ مو برای اکثر بانوان آشنا است که جزء برندهای پر طرفدار ایرانی به شمار می رود. رنگ موی مارال نیز یکی از برندهای ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. از جمله مواد مغذی به کار رفته در آن می توان به روغن بادام و ویتامین C اشاره کرد.

رنگ مو برای موهای کراتینه شده

Domac

برند سرشناس و معتبر دوماسی ساخت کشور فرانسه است که به علت کیفیت بالایش مورد توجه آرایشگران حرفه ای قرار گرفته است. رنگ موی کراتینه این برند دارای روغن نارگیل، زیتون و بادام بوده که باعث طراوت و شادابی موها شده است. محصولات این برند به بافت مو آسیبی وارد نمی کند.

کلام آخر

تجربه رنگ موی جدید و تغییر ناگهانی بعد از کراتینه کردن امری بدیهی است. وقتی موهای شما لخت و یک دست روی شانه هایتان می رقصند، داشتن رنگی متفاوت و جذاب جلای آن ها را بیشتر می کند. رنگ مویی که اثر کراتینه مو را حفظ نماید، یکی از معضلات انتخاب محصولی مناسب است. برای حل این مشکل در متن فوق به معرفی ۱۰برند برتر رنگ موی کراتینه پرداختیم.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *