یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 5:52 بعد از ظهر

رنگ موی شنی صحرایی با دکلره

رنگ موی شنی صحرایی یک رنگ موی جذاب و به روز است که تاثیر بسیار مثبتی بر روی زیبایی موی خانم ها دارد. این رنگ محدودیت سنی ندارد اما خانم های میانسال تمایل بیشتری به این این رنگ دارند. این رنگ می تواند جذابیت و براقیت موهای شما دوچندان و چهره شما را شاداب تر کند. در این مقاله سیب قصد داریم تا اطلاعات بیشتری درباره رنگ موی شنی صحرایی و ترکیب های مربوط به این رنگ را در اختیار شما قرار دهیم.

برای این رنگ باید ابتدا موهای خود را دکلره کنید. دکلره کردن و به پایه رساندن مو به روش های متفاوتی انجام می شود اما متداول ترین آنها سه روش زیر است:

  • دکلره یخی: روش نسبتا پر هزینه ای است که حین انجام کف سر برای جلوگیری از سوزش و گرما، خنک می شود.
  • دکلره زغالی: دارای کربن فعال است که با رنگ های دیگر مخلوط مشود و آنها را از بین می برد. این روش برای موهایی که از قبل رنگ دارند مناسب است.
  • پودر دکلره سفید: رایج ترین پودر دکلره است که قیمت مناسبی نیز دارد. با استفاده از پودرها می توانید در مدت کمی موهای خود را بی رنگ کنید.

ترکیب رنگ شنی صحرایی با کاراملی

ترکیب رنگ شنی صحرایی با کاراملی

رنگ موی شنی صحرایی مانند رنگ های دیگر دارای تناژ های متفاوتی است. رنگ های شنی صحرایی جز رنگ های بلوند و روشن محسوب می شود و به پایه های بالا مربوط می شود. از موارد مهمی که در انتخاب و ترکیب موی دودی وجود دارد هماهنگی رنگ مو و رنگ پوست است. هماهنگی بین رنگ پوست و مو از موارد مهمی است که می شود هر فرد متنایب با رنگ پوستی که دارد رنگ مویش را انتخاب کند.

رنگ شنی صحرایی کاراملی از رنگ هایی است که نیاز است پایه دکلره آن بالا باشد. روشن بودن این رنگ تمایلی به رنگ ندارد و همین موضوع باعث می شود تا خانم های بسیاری مایل باشند این رنگ زیبا را بر روی موهای خود امتحان کنند. رنگ های بلوند زرد داری توناژ سبز هستند و رنگ شنی صحرایی توناژ دودی دارد که رفله های زرد رنگ را حذف می کند.

ترکیب رنگ شنی صحرایی با کاراملی

زمانی که رنگ شنی صحرایی با تناژ دودی طلایی به همراه رنگ کاراملی ترکیب می شود یک ترکیب فوق العاده زیبا بر روی موها صورت می گیرد. بهتر است برای نحوه و اندازه ترکیب کردن رنگ ها از یک متخصص رنگ کمک بگیرید تا ترکیب شما حرفه ای و بدون خطا باشد. برای رنگ موی شنی صحرایی باید مو  ها دکلره شوند تا این رنگ به خوبی خود را نشان دهد اما هستند کسانی که بدون کلره کردن، همان رنگ مو را بر روی مو ها استفاده می کنند که البته نتیجه ای متفاوت دارد.

برای داشتن یک ترکیب موی شنی صحرایی باید موارد زیر را با هم مخلوط کنید:

  • نصف تیوپ هایلایت شنی دودی
  • یک چهارم تیوپ رنگ صحرایی
  • دو سانت واریاسیون
  • یک چهارم تیوپ رنگ کاراملی

ترکیب رنگ شنی صحرایی کاراملی

اگر به دنبال این هستید که رنگ موی شما دقیقا مطابق با رنگ کاتالوگ دربیاید حتما باید مو های خود را دکلره کنید. پایه 9 دکلره برای رنگ شنی صحرایی مناسب است. این رنگ به اصلاح یک رنگ بلوند سنگین است که باعث می شود به راحتی در مراسمات و ادارت حاضر شوید. بعد از رنگ کردن مو ها لازم است که مراقبت های بعد از آن را نیز به درستی رعایت کنید.

ترکیب رنگ شنی صحرایی کاراملی

برای پیاده کردن این رنگ بر روی مو ها باید به چند نکته توجه کنید. نکته اول این است که اگر از قبل روی موهایتان رنگ وجود دارد باید این رنگ به طور کامل پاک شود. با استفاده از شامپو های شیمیایی می توانید رنگ های قبلی را از روی مو پاک کنید. اگر موهای نازک و خشکی دارید بهتر است عمل به پایه رساندن دکلره را در چند مرحله انجام دهید.  پودر های دکلره با توجه به رنگی که دارند قدرت نفوذ بیشتری نیز دارند.

ترکیب رنگ شنی صحرایی کاراملی

پودر دکلره آبی برای مو های کلفت و ضخیم مناسب تر است. امروزه انواعی از رنگ مو های شنی صحرایی و کاراملی در بازار موجود هستند. برندی که انتخاب می کنید تاثیر مستقیمی بر کیفیت رنگ های مورد نظر دارد. اگر از برند های مطرح و معتبر رنگ مو استفاده کنید نتیجه نهایی بسیار زیبا می شود و مو های شما آسیب کمتری می بیند. بعد از رنگ کردن موها  تا سه روز مو ها را شامپو نکشید.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *