چهارشنبه , 26 اردیبهشت 1403 - 12:22 بعد از ظهر

خرید آنلاین و قیمت سیمان سفید امروز در مصالح ساختمانی الومتریال

سیمان سفید یکی از پرمصرف‌ترین انواع مصالحی است که در ساخت و ساز به کار می‌رود. این نوع محصول به دلیل رنگ سفید و خروجی زیبایی که ایجاد می‌کند، برای نمای انواع ساختمان به کار می‌رود. موادی که در تهیه این محصول پرمصرف به کار می‌روند، کیفیت بیشتری نسبت به نوع سیاه رنگ آن دارد. از این رو، طبیعی است که قیمت سیمان سفید نسبت به انواع دیگر مصالح بیشتر باشد.

کارخانه‌های متعددی در ایران وجود دارند که به تولید این پودر سفید رنگ می‌پردازند. کیفیت محصول هر یک از این کارخانه‌ها با دیگری متفاوت است. همین امر باعث شده تا در تعیین قیمت سیمان سفید کارخانه‌های مختلف، تفاوت‌هایی وجود داشته باشد. اگر شما به دنبال تهیه چنین محصولی هستید، ما مجموعه الومتریال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید آنلاین و قیمت سیمان سفید امروز در مصالح ساختمانی الومتریال

انواع سیمان سفید

سیمان سفید نوعی پودر سفید رنگ است که حجم آهن و منیزیم آن نسبت به سیمان پرتلند، بسیار کمتر خواهد بود. خارج کردن مواد تیره رنگ باعث شده تا رنگ این نوع مصالح ساختمانی، متمایل به سفید باشد. البته برای سفیدتر شدن رنگ این محصول، موادی مثل سنگ آهک و سنگ گچ هم به آن اضافه می‌شوند.

انواع سیمان سفید از نظر روش تولید و کارخانه تولید‌کننده، دسته بندی می‌شوند. این نوع محصول پرمصرف هم مثل نوع سیاه رنگ آن، مدل‌ها و تیپ‌های متعددی دارد. پرتلند سفید از مصالح پر مصرف و محبوبی است که در نمای انواع ساختمان به کار می‌رود. در ادامه بعضی از برندهای تولید‌کننده این نوع محصول در کشور را معرفی خواهیم کرد.

کارخانه شرق

یکی از کارخانه‌هایی که به تولید این پودر سفید پرکاربرد می‌پردازد، کارخانه شرق است. مقاومت این محصول در برابر حرارت و آب، بالا است و رنگ سفید منحصربه‌فردی دارد. این ویژگی‌ها، محصول تولیدی این کارخانه را به یک گزینه مناسب برای نمای ساختمانی تبدیل می‌کند.

قیمت سیمان سفید شرق نسبتاً بالا است و برای مصارفی مثل تولید بتن، به صرفه نیست. این محصول در حجم‌های ۲۵ و ۵۰ کیلوگرمی، به فروش می‌رسد.

کارخانه اکباتان

کارخانه اکباتان همدان یکی از فعالان در حوزه تولید این ماده چسبنده با ارزش است. محصول تولید شده توسط این کارخانه، از پرکاربردهای صنعت ساختمان‌سازی است. سیمان سفید اکباتان معمولاً با کیسه‌های ۴۰ کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شوند. برای ثبت سفارش این محصول، می‌توانید به الومتریال مراجعه کنید.

کارخانه ارومیه

سیمان سفید ارومیه از آن دسته مصالحی است که در طراحی نماهای شهری کاربرد فراوانی دارد. این محصول یک ضد آب قوی است که در مقابل حرارت، به شدت مقاومت نشان می‌دهد. انواع کاشی و سرامیک، نماهای سقفی و انواع سنگفرش را می‌توان به کمک محصول این کارخانه تولید کرد.

کارخانه اصفهان

از پرفروش‌های بازار می‌توان به محصولات کارخانه سیمان اصفهان اشاره کرد. ترکیبات محصولات این کارخانه با کارخانه‌های دیگر، کمی تفاوت دارد. این موضوع به خواص متفاوتی منجر شده که آن را برای ساخت نماهای زیبا، مناسب می‌سازد. قیمت سیمان سفید اصفهان به وزن کیسه آن مربوط است. البته اگر محصول مورد نیاز خود را به صورت فله‌ای تهیه کنید، هزینه کمتری را متحمل خواهید شد.

سیمان بنوید

این نوع از سیمان سفید، قابلیت انعکاس نور بالایی دارد. در نتیجه برای ساخت نماهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها به کار می‌رود. معمولاً از این نوع مصالح به جای بتونه هم استفاده می‌شود. چون به کمک آن می‌توان تمامی سطوح ناهموار را پر کرده و مسطح کرد.

انواع سیمان سفید

قیمت انواع سیمان سفید

قیمت سیمان سفید بر اساس نام کارخانه تولید‌کننده و حجم کیسه‌های آن‌ها تعیین می‌شود. لازم است اشاره کنیم که کیسه‌های ۱۰، ۲۵ و ۵۰ کیلوگرمی از این نوع مصالح در بازار وجود دارند. با این حال، امکان خرید سیمان سفید به صورت فله‌ای، وجود دارد. در نظر داشته باشید که کیسه‌های هم وزن از محصولات کارخانه‌های مختلف، قیمت متفاوتی خواهند داشت. قیمت سیمان سفید به فاکتورهای جانبی هم بستگی دارد. برای مثال، سطح تورم در جامعه، هزینه انرژی و هزینه حمل و نقل، به شدت بر این مسأله تاثیرگذار هستند.

ترکیب موادی که در ساخت این چسب ساختمانی به کار می‌روند، می‌تواند بر رنگ و مقاومت آن در برابر آب و حرارت، اثرگذار باشد. البته در همه موارد، لازم است ترکیب آهن و منیزیوم کمتر از ۸ درصد باشد تا بتوان از آن به عنوان سیمان سفید استفاده کرد. در هر حال، تفاوت ترکیب می‌تواند قیمت سیمان سفید را دستخوش تغییر کند. محصولات هر کارخانه، مشخصات ساختاری خود را دارند. به همین دلیل، قیمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. Alomaterial شما را از قیمت سیمان سفید امروز، در هر لحظه، آگاه می‌کند.

خرید آنلاین سیمان سفید از الومتریال

برای کاهش هزینه خرید سیمان سفید یا هر نوع مصالح ساختمانی دیگری، باید تعداد واسطه‌ها به حداقل برسد. خرید سیمان سفید از کارخانه، یکی از راه‌های حذف واسطه‌ها است. البته این روش فقط برای افرادی که به دنبال خرید حجم بالای مصالح هستند، جوابگو خواهد بود. برای خرید سیمان سفید در حجم‌های کم‌تر، می‌توانید سفارش خود را در فروشگاه‌های آنلاین معتبر ثبت کنید.

فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی الومتریال یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی است که انواع سیمان سفید و سیاه را به فروش می‌رساند. این فروشگاه، محصولات تمام کارخانه‌های تولید‌کننده را عرضه می‌کند. بنابراین اگر قصد اطلاع از قیمت سیمان سفید را دارید یا می‌خواهید محصول کارخانه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید، می‌توانید به الومتریال مراجعه کنید.

 

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *