پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 9:29 قبل از ظهر

طرز استفاده از واریاسیون نقره ای

رنگ کردن مو یکی از کارهای تخصصی در زمینه آرایشگری است. برای اینکه از نتیجه رنگ کردن موهای خود راضی باشید، باید اطلاعات دقیقی درباره انواع رنگ مو، اکسیدان، واریاسیون، نحوه ترکیب رنگ موهای مختلف و طرز استفاده از آن‌ها داشته باشید. اگر شما نیز از آن دسته از خانم‌هایی باشید که موهای خود را به طور مداوم رنگ می‌کنید، حتما اسم واریاسیون را شنیده‌اید. اما بسیاری از بانوان در مورد طرز استفاده از واریاسیون نقره ای و دیگر انواع این محصول نمی‌دانند. ما در ادامه درباره نحوه استفاده از این محصول آرایشی و بهداشتی و تاثیر آن بر رنگ مو به شما آموزش خواهیم داد. با سیب همراه باشید.

آموزش صفر تا صد استفاده از واریاسیون نقره ای

واریاسیون نقره‌ای در دسته واریاسیون‌های سرد قرار می‌گیرد. این محصول ضعیف‌ترین نوع واریاسیون محسوب می‌شود که از آن برای بدست آوردن رنگ نقره‌ای روی موهای دکلره شده استفاده می‌گردد. به این نکته توجه داشته باشید که واریاسیون‌ها را هرگز به تنهایی به کار نبرده و آن‌ها را با رنگ موی مورد نظر خود ترکیب کنید. طرز استفاده از واریاسیون نقره ای در موهای رنگ شده‌ای که ریشه آن‌ها در نیامده بدین صورت است که به یک الی دو بند انگشت از واریاسیون نیاز است. سپس باید این میزان واریاسیون نقره‌ای را با سه قاشق غذاخوری اکسیدان و دو قطره شامپو مخلوط کرد. شامپو به شفافیت بیشتر رنگ مو کمک می‌کند. ترکیب حاصل را باید 20 دقیقه روی موهای خیس خود بگذارید و سپس بشویید.

آموزش صفر تا صد استفاده از واریاسیون نقره ای
در صورتی که موهای شما از قبل مش یا هایلایت دارد، به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر به موها بهتر است که از اکسیدان استفاده نکنید. در واقع در این شرایط باید مقدار کمی شامپو را با یک الی دو بند انگشت واریاسیون نقره‌ای ترکیب کرده و روی موهای خیس خود بگذارید و آن را رنگساژ نمایید. برای موهای رنگ شده یا هایلایت شده که ریشه آن چند سانتی‌متر رشد کرده، باید مقدار مناسب واریاسیون نقره‌ای را با رنگ دلخواه مخلوط کنید. سپس ترکیب بدست آمده را روی ریشه مو و قسمت‌های مورد نظر از موی خشک خود قرار دهید. پس از 30 الی 45 دقیقه ماندن ترکیب رنگ روی موها، آن‌ها را شانه زده و بعد از 10 دقیقه دیگر موهایتان را بشویید.
امکان استفاده از 1 الی 10 سانتی‌متر از انواع واریاسیون در ترکیب رنگ مو وجود دارد. اما یک قانون جهانی برای استفاده از واریاسیون عدد 12 است. برای اینکه مقدار درست واریاسیون را بدانید، در ابتدا باید عدد پایه رنگ مو را بدست آورده و سپس آن را از 12 کم کنید.

آموزش صفر تا صد استفاده از واریاسیون نقره ای

تاثیر واریاسیون نقره ای بر رنگ مو

انواع واریاسیون رنگ موهای خاص و قوی هستند که برای ایجاد سایه روی موها با رنگ‌های دلخواه مخلوط می‌شوند. اگر می‌خواهید رنگ موی زیبایی داشته باشید، بهتر است که چند رنگ مو و واریاسیون را با یکدیگر ترکیب کنید. این محصول آرایشی و بهداشتی روی کاتالوگ‌های رنگ با حرف E مشخص شده و دارای انواع گوناگونی است. شماره این محصولات نیز روی کاتالوگ‌ها درج شده است و هر یک را باید با رنگ خاصی مخلوط سازید. بدین ترتیب امکان استفاده بهینه‌تر از ویژگی‌ها و خواص واریاسیون‌ها وجود دارد.
واریاسیون نقره‌ای تاثیر بسیار زیادی در از بین رفتن سایه زردی ایجاد شده روی موها دارد. در واقع این فرآورده آرایشی و بهداشتی ضمن تقویت تناژ رنگ‌های اصلی دودی و نقره‌ای، حالتی براق و درخشان به موها می‌بخشد. البته در این صورت درخشش رنگ موهایی با تناژ قرمز بیشتر است. یکی دیگر از کاربردهای واریاسیون نقره‌ای حذف تن رنگ زرد در موها است. علیرغم قانون کلی که نباید واریاسیون‌ها را به تنهایی استفاده کرد، اما واریاسیون نقره‌ای در این زمینه مستثنی است. این محصول را می‌توان به تنهایی برای اجرای رنگ یا لایت نقره‌ای پس از دکلره کردن موها نیز به کار برد.

تاثیر واریاسیون نقره ای بر رنگ مو
گاهی اوقات پس از رنگ کردن موها، رگه‌های نارنجی روی آن‌ها دیده می‌شود. در صورتی که اگر از واریاسیون نقره‌ای در ترکیب رنگ موی خود استفاده کنید، این رگه‌های نارنجی از بین رفته و رنگ مویی یکدست خواهید داشت. افرادی که موهای سفید دارند، می‌توانند با رنگ کردن موهای خود و استفاده از رنگ‌های نقره‌ای و واریاسیون نقره‌ای به رنگ دلخواه خود برسند. این افراد دیگر نیازی نیست که موهای خود را دکلره کنند، زیرا موهایشان خود به خود سفید هستند. این دسته از رنگ موهای کلاسیک جذابیت چهره را دو چندان می‌سازد.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳