جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 10:14 قبل از ظهر

رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

رنگ موی بیسکویتی کاراملی یکی از رنگهایی است که با پوست های گندمی همخوانی دارد و به همین دلیل در اکثر موارد افرادی که در کشور ایران زندگی می کنند از این رنگ استقبال ویژه می کنند. در برخی از موارد برای استفاده از رنگ مو بیسکوییتی کاراملی نیاز به دکلره کردن موها است که آسیب های جدی به مو و پوست سر وارد می کند، به همین دلیل افراد ترجیح می دهند که از فرمول های رنگ مو بیسکوییتی کاراملی بدون دکلره برای موهای خود استفاده کنند. در این مقاله از مجله اینترنتی سیب قصد داریم شما را با فرمول های مختلفی که برای این منظور به کار برده می شوند آشنا کنیم.

فرمول رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

فرمول های مختلفی برای رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره وجود دارد که ما در ابتدا این رنگ مو را در دسته بندی جداگانه قرار می دهیم و سپس فرمول ها را به شما ارائه می کنیم:

فرمول رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

رنگ مو بیسکویتی کاراملی تیره

در برخی از موارد برای رنگ کردن موهای خود دوست دارید از رنگ مو بیسکویتی کاراملی تیره استفاده کنید که در این صورت اصلاً نیازی به استفاده از دکلره روی موها نخواهید داشت. اگر موهای شما کاملاً مشکی است باید رنگ های تیره تری استفاده کنید اما اگر پایه موهای شما بین ۳ تا ۷ است می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر هم استفاده کنید برای مثال افرادی که موهای بردارند به راحتی می‌توانند از رنگ های روشن تر بیسکویتی کاراملی روی موهای خود استفاده کنند.
برای به دست آوردن ترکیب این رنگ در ابتدا باید رنگ کاراملی شماره ۵ را با رنگ بیسکویتی شماره ۵، اکسیدان ۶ درصد و واریاسیون مسی به اندازه ۵ سانتی متر مخلوط کنید سپس ترکیب به دست آمده را به خوبی هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شود و به غلظت مناسب برسد.

فرمول رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

اگر متوجه شدید که مخلوط شما بیش از اندازه غلیظ است باید از میزان اکسیدان بیشتری داخل آن استفاده کنید و به علاوه می‌توانید از نصف لیوان آب جوش بدون رسوب که ولرم شده است، استفاده کنید.
با استفاده از فرچه مخصوص رنگ موهای خود را از قسمت ریشه رنگ کنید و سپس رنگ را در تمامی قسمت های مو گسترش دهید.
بعد از رنگ کردن موها کلاه مخصوص رنگ را روی سر خود قرار دهید و در حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت صبر کنید تا رنگ موی بیسکویتی کاراملی تیره و زیبا به دست بیاید.
بعد از بررسی کردن موها و اطمینان از رنگ گرفتن آنها باید موهای خود را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید و به هیچ عنوان از شامپو استفاده نکنید زیرا باعث از بین رفتن رنگ مو می شود.

فرمول رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

رنگ موی نسکافه ای کاراملی روشن بدون دکلره

در بسیاری از موارد افرادی که به دنبال رنگ کردن موها به رنگ نسکافه ای کاراملی هستند دوست دارند موهای خود را روشن کنند و موهای تیره را دوست ندارند. در این گونه موارد فرمول زیر برای رنگ کردن موها بدون دکلره می تواند مورد استفاده قرار بگیرد:
در مرحله اول مسئله ای که باید به آن توجه داشت این است که برای در آوردن رنگ موی نسکافه ای کاراملی روشن موها باید در پایه ۹ یا ۱۰ قرار داده شوند، به همین دلیل از آنجایی که نمی‌خواهیم از دکلره استفاده کنیم باید رنگ سه صفر را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط نموده و با استفاده از این رنگ موها را به پایه برسانیم.
در هنگام رساندن موها به پایه ممکن است مجبور شوید از رنگ ۳صفر بیش از یکبار استفاده کنید در این صورت باید بین هر بار استفاده در حدود دو روز زمان بگذارید تا موها کیفیت خود را از دست ندهند و آسیب نبیند.
بعد از اینکه موها را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه مورد نظر خود رساندید باید رنگ کاراملی شماره ۸، رنگ بیسکویتی شماره ۸، اکسیدان ۶ درصد و واریاسیون مسی به اندازه ۵ سانتی متر را با یکدیگر مخلوط نمایید و سپس آن را به صورت کامل ترکیب کرده و از قسمت ریشه به طرف پایین روی موها پخش کنید.

رنگ موی نسکافه ای کاراملی روشن بدون دکلره
این ترکیب بعد از حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی موهای شما را رنگ می دهد و رنگ کاراملی بیسکویتی روشن را به وجود می‌آورد.
بعد از ۱۵ دقیقه موهای خود را بررسی کنید و اگر متوجه شدید که موها رنگ گرفته اند، آن را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳