جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 10:57 قبل از ظهر

رنگ مش استخوانی با زمینه مشکی

مش کردن همان رنگ کردن مو است اما با روشی متفاوت! در روش های معمول افراد به صورت یکدست موهای خود را رنگ می کنند اما در مش کردن اینگونه نیست بلکه تنها بخشی از مو رنگ می شود، به این صورت که ابتدا بخش هایی از مو را جدا می کنند و آن ها را رنگ می کنند، از این رو مو چند رنگ می شود.
برای مثال در رنگ مش استخوانی با زمینه مشکی که یکی از محبوب ترین مدل های رنگ مو می باشد، افراد اغلب روی زمینه رنگ مو طبیعی خود مش کردن را انجام می دهند و آرایشگر دسته هایی باریک از مو را جدا می کند و به رنگ استخوانی در می آورد، در نتیجه موهای فرد دو رنگ خواهد شد؛ استخوانی و مشکی.
البته در مش هایی که زمینه مشکی است، اغلب زمینه رنگ مو افراد همان رنگ موی طبیعی آن ها می باشد، زیرا نژاد غالب اکثر ایرانی ها رنگ موهای مشکی یا خرمایی تیره است، اما اگر فرد رنگ مو دیگری داشته باشد، موهای وی را به رنگ مشکی در می آورند.
اگر شما نیز تمایل دارید از مش روی موهای مشکی بیشتر اطلاعات داشته باشید با سیب تا پایان این مطلب همراه باشید.

انواع مدل مش روی موی مشکی

انواع مدل مش روی موی مشکی

روی موی مشکی می توان انواع مش ها را انجام داد که اکنون به آن ها اشاره ای مختصر می کنیم:

  • مش هایلایت روی موی مشکی؛ مش هایلایت از رایج ترین و البته محبوب ترین نوع مش ها می باشد، به این صورت که تارها و دسته هایی از مو را انتخاب می کنند سپس آن ها را رنگ می کنند و از رنگ زمینه جدا می کنند.
    در این روش مش کردن، زمانیکه موهای شما مشکی است، می توانید از رنگ استخوانی، یخی، کاراملی و دیگر رنگ های مشابه استفاده کنید.
    اما اگر می خواهید ظاهر موهای شما طبیعی تر باشد، می توانید از رنگ های کمی تیره تر نیز بهره ببرید.
  • مش هاف لایت روی موی مشکی؛ این مدل مش که از فانتزی ترین مدل های رنگ مو می باشد به این صورت است که کل موها به دو قسمت تقسیم می شوند و یک طرف موها را رنگ دیگری می کنند.

انواع مدل مش روی موی مشکی

  • زمانیکه رنگ مو مشکی است اغلب از رنگ هایی مانند یخی، استخوانی، فانتزی و دیگر رنگ ها استفاده می کنند و به این صورت موها دو رنگ می شوند.
  • مش سوزنی که به مش کلاهی نیز معروف است. در این روش کلاه مخصوصی روی سر فرد قرار می گیرد و با قلاب، دسته های خیلی نازک مو بیرون کشیده و رنگ می شوند.
    برای موی مشکی می توان رنگ های کاملا ضد با مشکی و خیلی روشن یا همان رنگ های فانتزی استفاده شود.

روش های زیادی برای مش کردن موهای مشکی می توانیم نام ببریم و برای انجام این کار تنوع بسیار زیادی وجود دارد که تماماً این موضوع به سلیقه مشتری بستگی دارد.
مش جلوی سر روی موی مشکی

مش جلوی سر روی موی مشکی

اما اگر قرار است تنها قسمتی از جلوی سر را مش کنیم چگونه اینکار را انجام دهیم که با زمینه مشکی موهای ما همخوانی داشته باشد و چهره ما را نیز تغییر دهد؟ در ابتدا بهتر است به این نکته اشاره کنیم که شما باید از رنگی استفاده کنید که خیلی روشن باشد یا با رنگ مشکی بسیار در تضاد باشد، مانند رنگ های فانتزی نظیر قرمز، آبی یا سبز روشن و دیگر رنگ های مشابه. اگر از رنگ های تیره استفاده کنید نتیجه کار شما زیاد ملموس نخواهد بود و تغییر زیادی در چهره شما ایجاد نمی شود.
برای اینکار می توانید از مدل مشی که در دو سال اخیر بسیار ترند شده ست استفاده کنید، به این صورت که طره ای از موهای دو طرف خود را انتخاب کنید و آن ها را رنگ کنید. این دو دسته ای که جدا می شوند باید اولین دسته بعد از فرق سر از دو طرف باشند، البته می توانید دو دسته در قسمت های دیگر جلو سر را نیز انتخاب کنید ولی هر چه قدر این دو دسته جلوتر باشند، تغییر به صورت واضح تری قابل رؤیت خواهد بود، فقط در قرینه بودن این دو دسته دقت کنید.

مش جلوی سر روی موی مشکی
اگر موهای شما چتری است می توانید تنها چتری ها خود را به رنگ هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم در آوردید، این مدل از مش نیز در یک سال اخیر بسیار ترند شده است. در حال حاضر رایج ترین مدل های مش برای جلو سر دو مدلی است که در بالا ذکر کردیم، با این حال از آنجاییکه همانند گذشته چارچوب های مشخصی برای اینکار تعریف نشده است شما می توانید از هر مدل مشی برای جلو سر خود بهره ببرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *