پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 8:41 بعد از ظهر

انواع رنگ مو ترکیبی روشن + فرمول و دستورالعمل ساخت

علاقه به رنگ موهای روشن مخصوصا در بین بانوان شرقی بسیار قابل توجه است. خانم های آسیایی علی رغم اینکه موهای تیره رنگی دارند اما تمایل زیادی به استفاده از رنگ موهای روشن دارند. شاید علت این مسئله را بتوان به نوع نگاه آقایان مرتبط دانست چرا که در طی نظر سنجی های صورت گرفته مشخص شده است که مردها زنان با رنگ موی بلوند را زیباتر و جذابتر می دانند. البته اگر از حق نگذریم هم رنگ های روشن مو گیرایی چهره را دو چندان می کنند.
برای استفاده از رنگ موهای روشن راهکارهای مختلفی وجود دارد و البته شرایط زمینه ای نظیر رنگ پایه موی فرد مورد نظر، رنگ پوست و چشم، سن و حتی بلندی و کوتاهی و میزان مقاومت آن هم می تواند در این رابطه تعیین کننده باشد. افراد می توانند موهای خود را با استفاده از دکلره روشن کنند و یا بدون استفاده از پودر دکلره و اکسیدان این کار را انجام دهند. این مسئله کاملا وابسته به شرایط اختصاصی فرد و تمایلات وی دارد. اما واضح است که رنگ های روشن بر روی موهای دکلره شده بهتر جواب می دهند. در ادامه دستورالعمل ساخت و فرمول برخی از رنگ های روشن پرطرفدار ارائه می شود.
فرمول ترکیبی رنگ بژ دودی روشن

فرمول ترکیبی رنگ بژ دودی روشن

بژ دودی روشن یکی از تن های رنگی محبوب در بین بانوان است که برای ساخت آن باید از 30 میل بژ روشن و 40 میل بژ متوسط و رنگ موی دودی با شماره 6 به مقدار 20 میل و رنگ زیتونی 7 به اندازه 30 میل استفاده شود. 4 سانت واریاسیون نقره ای نیز در این ترکیب مورد نیاز است و با افزودن اکسیدان شماره 1 به مقدار لازم، ترکیب بژ دودی روشن آماده مصرف خواهد بود.
خانم ها باید به این مطلب توجه داشته باشند که ترکیب فوق باید بر روی موهای با پایه 7 مصرف گردد. و چنانچه فردی تمایل به هایلایت کردن موهای خود نیز داشته باشد باید ابتدا موها را به پایه ده برساند و سپس از رنگ موی طلایی 1 به مقدار 10 میل و رنگ طبیعی به اندازه 40 میل و اکسیدان شماره 2 به میزان کافی برای درست کردن رنگ ساژ استفاده کند.
فرمول ترکیبی رنگ بژ دودی روشن

دو فرمول زیبا رنگ مو روشن

اگر چه در کاتالوگ های ارائه شده توسط تولیدکنندگان همواره رنگ های روشن فراوانی به چشم می خورد اما ترکیب کردن رنگ های مختلف با یکدیگر می تواند نتایج شگفت انگیزی ایجاد کند که گاها فراتر از حد تصور است. این روش یعنی ترکیب چند رنگ با یکدیگر نیاز به دکلره کردن موها را کاهش می دهد در نتیجه موها بدون اینکه آسیب ببینند؛ روشن می شوند. در این بخش دو فرمول زیبا و منحصر به فرد رنگ موی روشن ارائه می شود تا علاقه مندان بتوانند با استفاده از آن تجربه لذت بخشی برای خود ایجاد کنند.
دو فرمول زیبا رنگ مو روشن
رنگ اول: برای درست کردن این رنگ جذاب باید رنگ بژ روشن به میزان 60 میل، طلایی 7 به مقدار 30 میل، زیتونی 7 به اندازه 20 میل، واریاسیون طلایی به میزان 3 سانتی متر و اکسیدان شماره یک با یکدیگر ترکیب شوند. لازم است برای ترکیب کردن این رنگ ها از ظرف مناسب و خشک استفاده شود و حتما باید قبل از استفاده از این ترکیب، موها به پایه 7 رسیده باشند. برای هایلایت نیز می توان بعد از به پایه رساندن موها تا شماره 9، رنگ دودی 10 به مقدار 30 میل را با رنگ طبیعی ترکیب کرده و اکسیدان شماره 2 به آن اضافه نمود.
رنگ دوم: این فرمول اگر چه تن رنگی متفاوتی با رنگ اول دارد اما در نهایت رنگ روشنی را ایجاد خواهد کرد. کافی است 40 میل رنگ فندقی متوسط با 30 میل نسکافه ای، شکلاتی و دودی ترکیب شده و 10 سانت واریاسیون نقره ای به آن اضافه شود. اکسیدان مورد نیاز برای این ترکیب نوع شماره 2 است. اگر بانویی تمایل به هایلایت کردن موهای خود نیز دارد باید برای داشتن آن موهای خود را به پایه 10 برساند و 9 میل رنگ دودی را با 3 سانت واریاسیون دودی و 3 سانت واریاسیون نقره ای ترکیب کند. هایلایت کردن موها اگر چه کار تغییر رنگ مو را زمان بر می کند اما نتیجه بسیار لوکس و چشم نوازی را ایجاد می کند که ارزش تحمل سختی را دارد.
دو فرمول زیبا رنگ مو روشن
این روزها انواع رنگ مو ترکیبی روشن بسیار     ترند هستند، اما همه افراد توانایی مالی رفتن به آرایشگاه و انجام این کار را ندارند. به همین دلیل در این مطلب به توضیح فرمول و دستورالعمل ساخت پرداختیم تا در منزل خود این کار را انجام دهید. دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳