جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 11:19 قبل از ظهر

ترکیب رنگ برای از بین بردن نارنجی مو

 

برخی از افراد پس از اینکه موهای خودشان را دکلره می کنند و یا با رنگ های روشن رنگ می کنند، با مشکل نارنجی شدن موها مواجه می شوند. اگرچه نارنجی شدن موها می تواند تاثیر بدی روی زیبایی آن ها داشته باشد؛ اما خوشبختانه غیر قابل حل نیست. شما می توانید از ترکیب رنگ برای از بین بردن نارنجی مو و یا روش های دیگر استفاده کنید که در ادامه این مقاله به طور کامل آن ها را توضیح داده ایم.

بهترین روش های از بین بردن تناژ نارنجی مو بعد از رنگ و دکلره

رنگ کردن موها با رنگ های شیمیایی برای هر فرد یک نتیجه یکسان ندارد. ممکن است برخی از افراد با مشکل زردی موها و برخی دیگر با مشکل نارنجی شدن موها مواجه شوند. استفاده از رنگ مو و پودر دکلره باکیفیت و مناسب، می تواند به شما برای جلوگیری از نارنجی شدن موها کمک کند. پس تلاش کنید که از یک آرایشگر حرفه ای نیز برای رنگ کردن موهای خودتان کمک بگیرید. اگر شما هم پس از رنگ و دکلره شاهد نارنجی شدن موها مانند زمانی که حنا روی موها قرار می دهید، شده اید؛ می توانید از روش های زیر برای از بین بردن نارنجی مو کمک بگیرید.

  • رنگ مجدد

اگر از نارنجی شدن رنگ موهای خودتان خسته شده اید و می خواهید دوباره موهایی زیبا داشته باشید، می توانید مجددا موهای خودتان را رنگ کنید. برای این کار نیاز است که حدود 6 هفته پس از رنگ کردن موهای خودتان، دوباره موهای خود را رنگ کنید. سعی کنید که از رنگ موی مناسب و اکسیدان متناسب با آن استفاده کنید و این بار حتما واریاسیون را به ترکیب رنگ خودتان اضافه کنید. شامپوهای نرم کننده و فرموله شده برای موهای رنگ شده، می توانند برای جلوگیری از تناژ نارنجی مو پس از رنگ و دکلره مورد استفاده قرار گیرند.

  • استفاده از شامپوی بنفش یا آبی

یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای از بین بردن تناژ نارنجی مو، استفاده از شامپوی بنفش یا آبی است. این شامپوها می توانند به راحتی تناژ زرد یا نارنجی روی موهای شما را از بین ببرند. فقط کافیست که پس از رنگ کردن موهای خودتان، از این شوینده آبی رنگ برای موهای خود استفاده کنید. در این صورت شاهد از بین رفتن زردی روی موهای خودتان خواهید بود. البته شاید نیاز داشته باشید که برای از بین بردن تناژ نارنجی روی موها به صورت کامل، چندین بار از این شامپوها استفاده کنید.

  • واریاسیون ضد نارنجی مو

واریاسیون ضد نارنجی مو یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن تناژ نارنجی روی موهاست. اگر تخصص کافی برای استفاده از واریاسیون برای موهای خودتان ندارید، می توانید از یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید. آرایشگرها می توانند با انتخاب بهترین واریاسیون برای از بین بردن رنگ نارنجی روی موها به شما کمک کنند. معمولا از واریاسیون هایی که دارای رنگ سرد مثل آبی یا بنفش هستند برای از بین بردن تناژ نارنجی استفاده می کنند. شما هم می توانید از این واریاسیون ها برای رفع زردی و نارنجی روی موها استفاده نمایید.

  • استفاده از تونر مو

یکی از ساده ترین روش ها برای خنثی کردن تناژ نارنجی روی موها، استفاده از تونرهای مناسب است. تونرها می توانند باعث خنثی کردن این رنگ روی موهای شما شوند. اما اگر نمی دانید که این محصول چیست، باید بگوییم که تونرها در واقع یک رنگ موی شفاف حاوی رنگدانه های خاص هستند. این رنگدانه ها می توانند باعث خنثی کردن یا تقویت کردن رنگ مو شوند. برای خنثی کردن رنگ نارنجی، باید از تونرهایی استفاده کنید که دارای تناژ آبی هستند. به طور مثال، تونر آبی یا بنفش گزینه خوبی است. کافیست که تونر را با اکسیدان 20 درصد به نسبت دو به یک مخلوط کنید و با برس روی موهای خودتان بزنید. پس از گذشت 45 دقیقه، می توانید موهای خودتان را با شامپوی تقویت کننده بدون سولفات بشویید.

رنگساژ برای گرفتن نارنجی مو

استفاده از رنگساژ برای گرفتن رنگ نارنجی مو، می تواند یک راه حل بسیار عالی باشد. البته به شرطی که رنگ نارنجی ایجاد شده روی موهای شما، خیلی عمیق نباشد. برای درست کردن یک رنگساژ فوق العاده، کافیست رنگ موی ضد نارنجی، شامپو، آب و اکسیدان را با هم مخلوط کنید. ترکیب این چند ماده یک رنگساژ فوق العاده مناسب برای از بین بردن نارنجی مو را به شما می دهد.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *