سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 3:18 بعد از ظهر

هایلایت نسکافه ای دودی روی موی مشکی

استفاده از رنگ هایی با تناژ قهوه ای و نسکافه ای از پرطرفدار ترین رنگ ها محسوب می شوند. رنگ نسکافه ای قابلیت مخلوط شدن با رنگ های دیگر را دارد و می توان با استفاده از آن تناژ هایی از رنگ های مختلف را به وجود آورد. اغلب خانم ها به دنبال یک رنگ زیبا  و طبیعی برای موهای خود هستند. استفاده از رنگ نسکافه ای و تناژ های شبیه به آن مانند نسکافه ای دودی، رنگی است که کمتر کسی از انتخاب آن پشیمان شده باشد.

بسیاری از خانم ها مایل نیستند که مو های خود را به صورت یکدست رنگ کنند به همین دلیل از تکینیک هایی مانند مش، لایت، هایلایت و … استفاده می کنند. در این تکنیک ها مو های شما به طور یکدست رنگ نمی شود بلکه تکه هایی از آن جدا و رنگ شده که بسیار زیبا و چشم نواز است. رنگ هایی که برای هایلایت کردن مو ها مورد استفاده قرار می گیرد بسته به سلیقه شما دارد اما با مشورت با یک رنگ کار مو می توانید به شما کمک کند تا متناسب با رنگ موی زمینه و پوست خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

هایلایت نسکافه ای دودی بر روی موهای مشکی جلوه ای بسیار زیبا دارد و شما می توانید بدون دکلره و یا با دکلره کردن مو، هایلایت های زیبایی را بر روی موهای خود ایجاد کنید. اگر قصد داشته باشید که رنگ نسکافه ی دودی شما ملایم و طبیعی باشد و اگر تار مو های شما نرم و لطیف است می توانید این رنگ را بدون دکلره کردن مو استفاده کنید. در مقابل اگر دارای موهای بسیار مشکی و ضخیم هستید و می خواهید که تناژ دودی نسکافه ای آن روشن شود باید مو های خود را ابتدا دکلره کنید.

با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

آموزش صفر تا صد هایلایت نسکافه ای دودی روی موی مشکی

آموزش صفر تا صد هایلایت نسکافه ای دودی روی موی مشکی

برای هایلایت کردن مو های خود باید ابتدا تکنیک هایلایت خود را انتخاب کنید. اینکه دوست دارید چه قسمتی از موهایتان روشن شوند و چه قسمت هایی را رنگ کنید. اگر می خواهید این هایلایت ها به صورت نازک باشند و در سرتاسر مو های شما پخش باشد باید از کلاه مش استفاده کنید. این تکنیک با استفاده از فویل نیز قابل اجرا است اما برای انجام آن باید مهارت بالایی داشت. برای هایلایت های درشت از فویل استفاده می شود به این صورت که تکه های انتخابی برای رنگ شدن از موها جدا شده و درون فویل قرار می گیرند.

در این مرحله اگر قصد داشته باشید مو ها را دکلره کنید دو مرحله را باید انجام دهید. مرحله اول این است که مو ها با استفاده از دکلره بی رنگ شوند و در مرحله  بعد رنگ دودی نسکافه ای را روی مو ها قرار دهید. دقت داشته باشید که ترکیب رنگ هایلایت نسکافه ای دودی بسته به اینکه قصد دکلره کردن مو را دارید یا نه، کاملا متفاوت است.

آموزش صفر تا صد هایلایت نسکافه ای دودی روی موی مشکی

در صورت دکلره کردن مو، ابتدا پودر دکلره را با اکسیدان 9 درصد مخلوط کنید  و سپس آن را با دقت بر روی قسمت های جدا شده قرار دهید. به طور مداوم دکلره را چک کنید. و زمانی که موهای شما به پایه مورد نظر که معمولا پایه 9 مد نظر است رسید، دکلره را از روی موها پاک کنید و بعد از چند دقیقه از ترکیب رنگ بر روی مو های بی رنگ استفاده کنید معمولا ده دقیقه تا یک ربع زمان لازم است تا مو های دکلره شده رنگ بگیرند.

ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی چیست؟

رنگ موی نسکافه ای دارای تناژ ها و طیف های رنگی متفاوتی است و می توان رنگ های متفاوتی را با آن مخلوط کرد. دو ترکیب معروف از رنگ موی نسکافه ای وجود دارد که می توان آن ها را برای مو های دکلره شده و مو های طبیعی استفاده کرد.

ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

  • رنگ نسکافه ای پایه 8 نصف تیوپ
  • رنگ دودی پایه 8 یک چهارم تیوپ
  • رنگ هایلایت کنفی یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش و نقره ای دو سانت
  • اکسیدان 9 درصد

آموزش صفر تا صد هایلایت نسکافه ای دودی روی موی مشکی

موهای مشکی که به پایه رسیده نشده اند به سختی رنگ های روشن را می پذیرند به همین دلیل برای اینکه بتواند تمامی رفله ها و رنگ های غالب در این رنگ مو ها را از بین ببرید بهتر است که قبل از هایلایت کردن مو ها با یک مشاور و متخصص رنگ مو مشورت کنید.

ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی با دکلره

برای این منظور باید ابتدا قسمت های مورد نظر با استفاده از دکلره به پایه رسانده شوند. پایه مناسب برای این رنگ 8 و 9 است.

در صورتی که پایه لایت ها 9 باشد از این ترکیب می توان برای مو ها استفاده کرد:

  • رنگ موی دودی 8
  • رنگ موی خاکستری 8
  • رنگ موی نسکافه ای 8
  • 2 سانت رنگ بنفش
  • 5 سانت رنگ طلایی

ترکیب رنگ موی نسکافه ای دودی با دکلره

موارد بالا را با استفاده از اکسیدان 9 درصد با هم مخلوط کنید و بر روی قسمت های انتخاب شده قرار دهید. بعد از ده دقیقه تا یک ربع مو ها را چک کنید و زمانی که به رنگ دلخواه رسید آن ها را به خوبی بشویید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *