جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 7:32 بعد از ظهر

بالا بردن تایم استوری اینستاگرام با 8 برنامه کاربردی

 

بعد از مدت ها اینستاگرام تایم ویدیو در استوری را به 60 ثانیه افزایش داد؛ اما همچنان افرادی به دنبال بالاتر رفتن تایم استوری اینستاگرام هستند. برای طولانی کردن استوری خود دو راه رایج وجود دارد. اول برش دادن و پشت هم استوری کردن و بعد بالا بردن سرعت ویدیو. 8 برنامه ‎ای که در ادامه معرفی می ‎کنیم می ‎توانند با بالاترین کیفیت این کارها را برای شما انجام بدهند.

آموزش کامل طولانی تر کردن استوری اینستاگرام در اندروید و آیفون

روش بالا بردن تایم ویدیو در هر دو سیستم عامل یکی است یعنی در هر دو باید با برش دادن و بالا بردن سرعت به هدف خود برسید. تفاوت در نوع برنامه‎ ای است که باید استفاده کنید. برخی از برنامه ‎هایی که در ادامه معرفی می‎ کنیم فقط مخصوص آیفون یا فقط مخصوص اندروید هستند؛ پس در حین مطالعه و انتخاب برنامه مدنظر خود به این نکته مهم دقت کنید.

بالا بردن تایم استوری اینستاگرام با Story Cutter

از نظر متخصصان این برنامه یکی از بهترین‎ ها است. برنامه استوری کاتر ویدیو شما را به قطعات 15 ثانیه‎ ای تقسیم می‎ کند و شما می‎ توانید ویدیو‎های کوتاه شده را پشت هم استوری کنید تا در نهایت یک کلیپ یکپارچه داشته باشید. این برنامه ظاهر و محیط کاربری خیلی مدرنی ندارد ولی بسیار راحت و کارآمد است.

بالا بردن تایم استوری اینستاگرام با Cut Story

برنامه کات استوری فقط برای آیفون است. این برنامه هم مثل استوری کاتر کار برش ویدیو را انجام می‎ دهد. مزیت مهم کات استوری این است که بسیاری از شبکه‎ های اجتماعی دیگر را هم پشتیبانی می‎ کند. شما با انجام تنظیمات مربوطه می توانید ویدیو‎های برش خورده در فرمت واتساپ، فیسبوک و … را داشته باشید.

برنامه Long Story for IG

امروزه این برنامه را با نام Split Video هم می‎ شناسند. اگر صاحب یک گوشی آیفون هستید در نصب این برنامه تردید نکنید. وظیفه اصلی برنامه لانگ استوری برش دادن ویدیو هست. محیط کاربری بسیار آسانی دارد. ویدیو را به برنامه می‎ دهید؛ بعد از تنظیم کردن زمان مورد نظر خود مثلا 15 ثانیه و زدن Split؛ ویدیوهای برش خورده خود به خود روی دستگاه ذخیره می ‎شود.  مزیت مهم این برنامه که موجب محبوبیت آن شده، این است که نسخه رایگان آن محدودیتی در تعداد ویدیو ندارد و همچنین بر روی فایل خروجی واترمارک درج نمی‎ شود.

برنامه Video Splitter

این اپلیکیشن فقط برای کاربران اندروید است و روی آیفون نصب نمی ‎شود. تنظیم تایم برش ویدیو‎ها به عهده خود شماست و محدودتی ندارد. کار کردن با این برنامه بسیار ساده است؛ کافی است که وقتی وارد اپ شدید روی Split Video بزنید و بعد از انتخاب ویدیو مورد نظر تیک بالای تصویر را لمس کنید. این برنامه محدودیتی در تعداد استفاده ندارد. بر روی ویدیوهای برش خورده هم واتر مارک نمی زند. مزیت مهم این اپ داشتن پیش نمایش است. شما می ‎توانید پیش نمایشی از خروجی را در خود برنامه مشاهده کنید.

حالا که با برنامه ‎های برش آشنا شدیم به سراغ برنامه‎ هایی برویم که برای بالا بردن تایم استوری اینستاگرام از تکنیک افزایش سرعت استفاده می‎ کنند.

برنامه Cap Cut

این برنامه بین آیفون و اندروید مشترک است. برای استفاده از این اپ یک پروژه جدید ایجاد کنید؛ بعد از طریق گزینه Speed، نرمال را انتخاب کنید. حالا می‎ توانید ویدیو را به اندازه دلخواه خود سریع کنید. در این برنامه شما قادر هستید سرعت ویدیو را تا صد برابر هم افزایش بدهید.

برنامه FilmoraGo

این برنامه هم مانند قبلی بین هر دو سیستم عامل مشترک است. وقتی وارد محیط کاربری این برنامه شدید بعد از ایجاد پروژه جدید و انتخاب ویدیو مورد نظر و زدن کلید Import منتظر لود شدن ویدیو در اپ شوید. بعد از لود شدن از طریق بخش Trim و گزینه Speed سرعت مورد نظر را انتخاب کنید. فرقی که این برنامه با اپ قبلی دارد این است که فقط می ‎تواند سرعت ویدیو را دو برابر کند.

بالا بردن تایم استوری اینستاگرام با برنامه Power Director

اگر از افراد خبره پرس و جو کنید برای سرعت بخشیدن به ویدیو حتما این برنامه را معرفی می‎ کنند. محبوبیت بالای این برنامه مربوط به امکانات خاص آن است. Power Director بر روی نسخه ‎های قدیمی هم کار می‎ کند و این ویژگی باعث بالا بودن تعداد کاربران آن شده است. در این برنامه بالای 4000 هزار قالب آماده است و شما می‎ توانید به ویدیو نوشته ‎های متحرک هم اضافه کنید.

بالا بردن تایم استوری اینستاگرام با InShot

این مطلب بدون نام بردن از برنامه نام آشنای این‎شات ناقص بود. این برنامه پر طرفدار در هر دو سیستم عامل نصب می‎ شود و با ارائه هر دو امکان برش و افزایش سرعت کار شما را راحت می‎ کند. نسخه رایگان آن واتر مارک دارد که اگر حوصله کنید و تبلیغات برنامه را مشاهده کنید از شر آن خلاص می‎ شوید. کاربران اندروید هم که با نصب نسخه کرک شده می‎ توانند خیال خود را راحت کنند.

امیدواریم با استفاده از این مطلب در بالابردن تایم استوری اینستاگرام به مشکلی نخورید و با خیال راحت استوری بگذارید.

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان و گاهی برای بزرگسالان جذاب می باشد. بیشترین نقاشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *