پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 8:00 بعد از ظهر

رنگ موی شیر نسکافه ای بدون دکلره

رنگ شیر نسکافه ای یکی از رنگ های روشن و زیباست که در ظاهر افراد تاثیر زیادی دارد و باعث باز شدن رنگ پوست صورت می شود. در برخی از موارد افراد دوست ندارند برای استفاده از این رنگ روی موها از دکلره استفاده کنند، زیرا استفاده از دکلره باعث آسیب رسیدن به موها و پوست سر می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با دو ترکیب رنگ موی شیر نسکافه ای بدون دکلره برای رنگ کردن موها آشنا کنیم تا بدون دکلره موهای خود را رنگ کنید. با ما همراه باشید.

آموزش بهترین ترکیب رنگ موی شیر نسکافه ای با دکلره

این ترکیب رنگ شیر نسکافه ای روشن است و استفاده از آن رنگ کاملا روشنی روی موها به وجود می آورد. با توجه به اینکه در سال های اخیر استفاده از رنگ های روشن رواج بیشتری داشته است، استفاده از این رنگ با استقبال زیادی روبروست. برای بدست آوردن ترکیب اول در ابتدا موها را با استفاده از رنگ سه صفر به پایه می رسانیم. برای این منظور رنگ سه صفر را با اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط کنید و آن را هم بزنید تا ترکیب یکدستی به وجود بیاید. در نهایت این ترکیب را روی موها بکشید تا موها رنگ بگیرند.

آموزش بهترین ترکیب رنگ موی شیر نسکافه ای با دکلره
برای رنگ کردن موها با رنگ سه صفر باید رنگ را از قسمت ریشه به سمت پایین روی موها بکشید و سپس از کلاه مخصوص رنگ روی موها استفاده کنید. بعد از اینکه موهای خود را به پایه رساندید، باید رنگ های بلوند نسکافه ای شماره ۶، دودی شماری ۷، بلوند کاپوچینو شماره ۸ را با واریاسون نقره ای و اکسیدان شماره ۶ مخلوط کنید و اجازه دهید ترکیب به غلظت مناسب برسد و سپس آن را از قسمت ریشه روی موها بکشید و رنگ را در قسمت های دیگر مو پخش کنید.
اگر می خواهید خودتان موهایتان را رنگ کنید، بهتر است از یک یا دو آینه در پشت سر استفاده کنید تا بتوانید از رنگ گرفتن تمامی قسمت های مو اطمینان خاطر پیدا کنید، اما به صورت کلی بهتر است برای بدست آوردن رنگ مکی زیباتر از فرد دیگری برای رنگ کردن موها کمک بگیرید. این رنگ بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۳۰ دقیقه روی موهای شما رنگ باز می کند و می توانید در ابتدا موها را داخل آینه بررسی کنید و در صورتی که موها رنگ گرفته بودند، آنها را شستشو داده و با استفاده از آب و نرم کننده آن ها را بشویید.

آموزش بهترین ترکیب رنگ موی شیر نسکافه ای با دکلره

آموزش ترکیب رنگ موی شیر نسکافه ای با دکلره

ترکیب اول که در بالا به آن پرداخته شد، رنگ کاملا روشنی بود و ترکیبات تیره نداشت، اما یکی از بهترین راه ها برای استفاده از رنگ مو شیر نسکافه ای روی موها استفاده از رنگ تیره است. در هنگام استفاده از رنگ تیره به هیچ عنوان نیازی به استفاده از دکلره برای به پایه رساندن موها وجود ندارد و این رنگ می تواند روی موهای طبیعی شما باز شود. برای بدست آوردن ترکیب این رنگ در ابتدا باید رنگ نسکافه ای شماره ۶ را با رنگ طلایی شماره ۸ ترکیب کرد و سپس اکسیدان ۲ درصد را به ترکیب اضافه کرد.

آموزش ترکیب رنگ موی شیر نسکافه ای با دکلره
بعد از ترکیب کردن مواد اولیه باید رنگ را هم بزنید تا ترکیب یکدستی به وجود بیاید. برای بدست آوردن ترکیب یکدست بهتر است به اندازه حجم رنگ ها از اکسیدان داخل رنگ استفاده شود، سپس از قسمت ریشه موها شروع به رنگ کردن موها کنید‌. برای اینکه موهای شما بهتر رنگ بگیرند توصیه می شود از یک شانه پلاستیکی با دندانه نسبتا ریز استفاده کنید و آن را لای موهای خود بکشید تا رنگ عمیقا به موهای شما نفوذ پیدا کند.
بعد از شانه کردن موها می توانید از کلاه مخصوص رنگ روی موها استفاده کنید تا رنگ مو کیفیت بهتری داشته باشد.

آموزش ترکیب رنگ موی شیر نسکافه ای با دکلره

این ترکیب رنگ بعد از گذشت مدت زمان حدودی یک ساعت روی موها باز می شود و می توانید موها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید. نکته ای که در مورد دو ترکیبی که در بالا به آن ها اشاره شد حائز اهمیت است این است که بعد از رنگ کردن موها نباید حداقل تا ۲۴ ساعت از شامپو استفاده شود، زیرا استفاده از شامپو می تواند باعث از بین رفتن رنگ مو شود و زیبایی رنگ مو را تحت تأثیر قرار دهد.
دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *