چهارشنبه , 13 تیر 1403 - 12:48 بعد از ظهر

کابینت طوسی با چه رنگی ست میشه؟

رنگ طوسی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای انتخاب کابینت آشپزخانه می باشد و به دلیل خنثی بودن، قابلیت ست شدن با رنگ های زیادی را دارد. به طور کلی در پاسخ به این سوال که کابینت طوسی با چه رنگی ست میشه؟ ، رنگ هایی مانند سفید، کرمی، آبی، طلایی را می توان جزو بهترین رنگ ها برای ست شدن دانست. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازم.

کابینت طوسی با چه رنگی ست میشه؟

قسمتی از توضیح آرشام دکور در مورد کابینت طوسی:

علم می گوید که نگاه کردن به رنگ ها می تواند شما را آرام کند. البته رنگ طوسی به خودی خود رنگی خنثی است، اما وقتی این رنگ با عناصر آبی، سفید، کرم و دیگر رنگ های گرم تر همراه شود، می‌تواند فضایی لوکس و دلنواز را ایجاد کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از کابینت طوسی این است که کثیفی را به راحتی نشان نمی دهد. در واقع، کابینت های خاکستری و طوسی ممکن است یکی از بهترین انواع کابینت برای تمیز نگه داشتن باشد.

مناسب ترین رنگ ها برای ست کردن آشپزخانه با کابینت طوسی

کابینت طوسی را می توان جزو پرتقاضا ترین کابینت ها در دنیای دکوراسیون داخلی دانست. زیبایی منحصر بفرد این رنگ در آشپزخانه باعث شده در سال های اخیر افراد زیادی به دنبال تهیه این کابینت برای خانه خود باشند. در این میان ست شدن بعصی رنگ ها با این کابینت باعث زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه می شود و حالا به بررسی این رنگ ها می پردازیم.

طوسی سفید، انتخاب همیشه جذاب

طوسی و سفید دو رنگ نزدیک به هم می باشند و ترکیب این دو رنگ همیشه باعث زیباتر شدن فضا می شود. همچنین در نظر داشته باشید که بهترین سبک برای پیاده سازی این ترکیب، کابینت نئوکلاسیک می باشد و احتمالا با دیدن نمونه های کابینت نئوکلاسیک طوسی سفید علاقه مند به تهیه آن برای خانه شوید.

طوسی سفید، انتخاب همیشه جذاب

طوسی کرمی، چشم نواز و زیبا

وجود رنگ کرمی باعث به وجود امدن هارمونی بسیار خوبی در محیط می شود و در این ترکیب رنگی، بر خلاف ترکیب طوسی و سفید قسمت طوسی کمی کمتر از حالت قبلی به چشم می آید.

طوسی طلایی، آشپزخانه مجلل

ترکیب رنگ طوسی با طلایی نیز میتواند برای افراد زیادی زیبا به نظر برسد. کابینت های سبک نئوکلاسیک با این ترکیب رنگ ها بسیار جذاب می شوند و باعث می شود آشپزخانه تبدیل به یک محیط مجلل و لاکچری شود. از رنگ طلایی می توان برای طرح و نقش و نگار های کابینت یا برای دستگیره ها استفاده کرد.

طوسی آبی، شاهکاری بی نظیر

رنگ طوسی و آبی باعث خلق طرح های بسیار زیبایی می شود و در پاسخ به این سوال که کابینت طوسی با چه رنگی ست میشه؟، رنگ آبی رو می توان یکی از بهترین ترکیب ها بیان کرد. نمونه عکس های زیادی از این کابینت ها وجود دارد که سعی می شود اپن و یا جزیره آشپزخانه آب رنگ شود و رنگ اصلی کابینت طوسی باشد. در سبک های نئوکلاسیک و پلی اورتان می توان نمونه های زیادی از این ترکیب رنگی مشاهده کرد.

طوسی سبز، خاص ولی زیبا

در سال های اخیر رنگ سبز استفاده بیشتری در دکوراسیون داخلی داشته و هر روز به علاقه مندان این رنگ در دکوراسیون داخلی خانه افزوده می شود. و اما ترکیب این رنگ با کابینت طوسی در آشپزخانه به چه شکل می شود؟این ترکیب هم مانند ترکیب های قبلی بسیار زیبا هست و مطمئنن شاهد استقبال های زیادی از کابینت های طوسی سبز در آینده نزدیک خواهیم بود.

ست کردن کابینت طوسی با رنگ چوب

این حالت نیز یکی از بهترین حالت های ممکن هست. ممکن هست برخی افراد نتوانند با یکدست بودن کابینت طوسی ارتباط خوبی برقرار کنند و نیاز داشته باشند تا یک رنگ با ایجاد تنوع فضا را دلنشین کند. در این میان رنگ چوبی به خوبی با رنگ طوسی کابینت ست شده و طرح شیک و مناسبی را به وجود می آورد.توجه داشته باشید که استفاده از لوازم آشپزخانه با طرح چوب در این آشپزخانه ها هم پیشنهاد بسیار خوبی می تواند باشد.

ست کردن کابینت طوسی با رنگ چوب

استفاده از دو طیف رنگ طوسی

در برخی مواقع در طراحی و ساخت کابینت شاهد استفاده از یک رنگ اما در دو طیف مختلف هستیم. این اتفاق در رنگ طوسی بسیار مناسب هست اما باید برخی عوامل را در نظر گرفت تا آشپزخانه حالت یکنواختی به خود نگیرد.

سخن پایانی:

به طور کلی کابینت طوسی از جمله کابینت های پر استفاده در آشپزخانه ها می باشد و بدون ست شدن با رنگ دیگر، باز هم زیبایی خود را حفظ می کند. اما ترکیب برخی رنگ ها به قدر می تواند مناسب باشد که به آشپزخانه یک روح تزریق کند. با این حال حتما در انتخاب رنگ ها برای آشپزخانه و کابینت خود دقت بیشتری به خرج دهید تا مشکلی پیش نیاید.

مطلب پیشنهادی

بهترین روش تمیز کردن کابینت ام دی اف

بهترین روش تمیز کردن کابینت ام دی اف

بهترین روش تمیز کردن کابینت ام دی اف روشی است که اثرات لک را بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *