سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 9:47 قبل از ظهر

رنگ مو برای سن 20

 

بسیاری از دختر خانم های جوان مایل هستند تا مو های خود را با رنگ هایی که مناسب سنشان است زیباتر کنند. دختران جوان در این سن علاقمند هستند تا رنگ‌مویی را انتخاب کنند تا  آن ها را  زیباتر نشان دهد و همینطور بشاش بودن و جوانی صورت و ظاهر آن ها را نیز حفظ کند. ترکیب های بسیاری وجود دارد که افراد در این سن می توانند از آن استفاده کنند.

استفاده از انواع رنگ‌مو فقط مختص به خانم های میانسال و مسن نیست و امروزه از سنین پایین دخترهای نوجوان و جوان علاقه دارند تا مو های خود را زیباتر کنند. در واقع استفاده از تناژ های متفاوت به بخشی از استایل نوجوانان و جوانان تبدیل شده است. معمولا خانم های جوان دوست دارند که در زمان های کوتاه و به طور متداول تناژ گیسوان خود را تغییر دهند. رنگ ها و تکنیک های بسیاری وجود دارد که می توان از آن ها برای این منظور استفاده کرد. یکی از بهترین و محبوب ترین تکنیک ها برای این سن استفاده از طیف های مورد علاقه  به صورت تکه هایی در جلو یا بر روی تمام گیسوان است.خوشبختانه در این سن محدودیتی برای استفاده از رنگ‌مو وجود ندارد. کافی است انتخاب کنید و حتی برای مدت کوتاهی هم که شده از انتخاب خود لذت ببرید.

زیبا ترین رنگ موها برای دختران 20 ساله

  • رنگ های طبیعی

اگر قصد دارید گیسوان شما یکدست باشد و تکنیک هایی مانند لایت را نمی پسندید بهترین انتخاب برای شما  استفاده از فرآورده های طبیعی است که بدون دکلره کردن نیز می توانید از آن ها استفاده کنید. افرادی که به دنبال تغییر زیاد نیستند می تواند از طیف های قهره ای روشن تا تیره را برای زیبایی گیسوان خود انتخاب کنند. طیف های طبیعی با سریN  در بازار وجود دارند. به طور مثال استفاده از مشکی طبیعی یکی از بهترین و پرطرفدارترین تناژ هایی است که برای خانم های جوان در نظر گرفته شده است

  • رنگ‌های فانتزی

از بهترین گزینه هایی که می توان از دوران نوجوانی تا جوانی استفاده کرد طیف های فانتزی هستند. صورتی، بنفش، آبی، سبز و .. بهترین گزینه برای دختران 20 ساله است. هرچه سن بالا می رود استفاده از این طیف ها مناسبت کمتری دارد پس تا جوان هستید زیبایی آن ها را بر  گیسوان خود امتحان کنید. توجه داشته باشید که تناژ های فانتزی حتما به دکلره نیاز دارند . اگر در زمینه دکلره کردن مهارتی ندارید بهتر است به آرایشگر مراجعه کنید. طیف های فانتزی ماندگاری کمی دارند به همین دلیل باید از شامپو های رنگ مخصوص استفاده کنید. مراقبت و نگهداری نیز نقش بسزایی در زیبا ماندن این طیف ها دارند. با ایجاد هاله های جذاب بر روی گیسوان می توانید یک استایل مدرن و جذاب برای خود بسازید.

بهترین تکنیک های رنگ‌مو برای دختران 20 ساله

  • بالیاژ، آمبره، سامبره

هر کدام از این تکنیک ها می تواند تغییرات زیبایی را در چهره شما به وجود آورد. از این تکنیک ها می توان برای گیسوان کوتاه و یا بلند استفاده کرد اما زیبایی آن ها بیشتر برای گیسوان بلند است. ویژگی مثبتی که در استفاده از این رنگ ها وجود دارد این است که نیازی به دکلره کردن گیسوان به طور کامل نیست. بهتر است در این تکنیک از تناژ هایی مخالف با زمینه مو استفاده شود. آمبره روشی است که در آن ریشه دارای تناژ تیره است و از ساقه مو به پایین طیف مو‌ها به تدریج روشن تر می شود.

  • هایلایت

برای انجام این تکنیک باید حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرد زیرا اگر این کار را ناشیانه انجام دهید ممکن است سن شما بیشتر نشان داده شود.  زیبایی لایت در مرتب بودن آن است در واقع در این تکنیک بخش هایی از گیسوان شما دکلره می شود به پایه می رسد و سپس با رنگساژ مناسب به تناژ مورد نظر می رسد. با این تکنیک میتوان بخشی از جلو و یا روی مو‌ها را دکلره کرد و با رنگساژ مناسب به پایه رساند.

افراد جوان بهتر است از تناژ هایی مانند خاکستری، سفید و یخی استفاده نکنند زیرا باعث می شود سن آن ها بیشتر به نظر برسد. بهترین و زیباترین هایلایت ها برای این سن، بلوطی، قهوه ای، فندقی است. طیف های طلایی روی زمینه قهوه ای روشن و یا تیره نیز یک ترکیب مناسب است. استفاده از هایلایت های فانتزی نیز یک ترکیب جذاب و زیبا برای گیسوان خانم های جوان است.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *