جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 9:58 قبل از ظهر

پاك كردن رنگ موي شرابي در خانه

رنگ موی شرابی، یکی از محبوب ترین رنگ های مو برای بانوان محسوب می شود. این رنگ مو اگر روی موهای زیبا و سالم خانم ها به درستی قرار بگیرد، می تواند ظاهر خانم ها را دگرگون کند. اما به هر حال ممکن است برخی از بانوان پس از رنگ کردن موهای خودشان با این رنگ، نیاز به پاک کردن رنگ موی شرابی داشته باشند. روش های مختلفی برای پاک کردن رنگ موی شرابی وجود دارند که برخی از آن ها در خانه و برخی دیگر از آرایشگاه قابل انجام اند.
در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با روش های مختلف پاک کردن رنگ موی شرابی در خانه آشنا کنیم. پس اگر به دنبال تغییر رنگ موهای خودتان هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

راهکار پاك كردن رنگ موي شرابي در خانه

برای پاک کردن رنگ موی شرابی در خانه، راهکارهای مختلفی وجود دارند که شما می توانید از آن ها کمک بگیرید. اما فارغ از این موضوع باید ابتدا مشخص کنید که چه مدت زمانی از رنگ کردن موهای شما گذشته است. در صورتی که مدت زمان زیادی از رنگ کردن موهای شما گذشته باشد، می توانید از تکنیک های مختلفی برای کمرنگ کردن و محو کردن این رنگ مو استفاده کنید. اما اگر بلافاصله پس از رنگ کردن موهای خودتان با رنگ شرابی، به دنبال پاک کردن آن هستید، اوضاع فرق می کند.

راهکار پاك كردن رنگ موي شرابي در خانه
پاک کردن رنگ موی شرابی در خانه بلافاصله پس از رنگ کردن

در صورتی که رنگ موی شرابی شما بلافاصله پس از رنگ کردن موها، نیاز به پاک شدن داشته باشید؛ می توانید از تکنیک های ساده‌تری کمک بگیرید. به طور مثال، شستشوی بلافاصله موها با شامپوهایی که کف کننده هستند، می تواند یک راهکار برای پاک کردن رنگ موی شرابی باشد. شما می توانید با آب داغ و شامپو، موهای خود را بشویید. شاید با یک بار شستشوی مو، ترکیب رنگ موی شرابی از روی موهای شما پاک نشود؛ اما می توانید چندین بار موهای خود را با آب گرم و شامپو شستشو دهید.

پاک کردن رنگ موی شرابی در خانه پس از گذشت مدت زمان زیادی از رنگ کردن

در صورتی که مدت زمان زیادی از رنگ کردن موهای شما گذشته است، باید از تکنیک های بهتری برای پاک کردن رنگ موی شرابی کمک بگیرید. اگرچه یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای پاک کردن رنگ موی شرابی، استفاده از دکلره است؛ اما باز هم بهتر است که در مورد پاک کردن این رنگ مو با این تکنیک تجدید نظر کنید. چون دکلره باعث ضرر رساندن به موهای شما می شود.

راهکار پاك كردن رنگ موي شرابي در خانه
تکنیک های خانگی مختلف دیگری نیز وجود دارند که برای پاک کردن رنگ شرابی روی موها، مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:

پاک کردن رنگ شرابی مو با روغن نارگیل و آب داغ

یکی از بهترین راهکارها برای پاک کردن رنگ شرابی مو در خانه، استفاده از ترکیب روغن نارگیل و آب داغ است. برای این کار کافیست که مقداری از روغن نارگیل را با آب داغ مخلوط کنید و یا روغن را روی حرارت ملایم گرم کنید. سپس، پس از شستشوی موها با آب داغ و شامپوی مناسب، روغن نارگیل گرم را به موهای خود آغشته کنید. اجازه دهید که این روغن با پوشیدن یک حوله به داخل موهای شما نفوذ کند. پس از گذشت چند ساعت می توانید مجددا موهای خود را شستشو دهید.

راهکار پاك كردن رنگ موي شرابي در خان

پاک کردن رنگ موی شرابی با ویتامین سی

اگر در خانه قرص ویتامین سی دارید، آن را با کمی آب مخلوط کنید تا یک خمیر نرم بدست آید. سپس، خمیر را به موها و کف سر خودتان بزنید و اجازه دهید تا 30 دقیقه این خمیر روی موهای شما باقی بماند. سپس، می توانید موهای خود را با آب گرم بشویید. می توانید هر چند روز یک بار این کار را انجام دهید تا رنگ موهای شما سریع‌تر پاک شود.

پاک کردن رنگ مو با آب لیمو ترش

مواد اسیدی مانند لیمو ترش و سرکه، می توانند برای پاک کردن رنگ موی شرابی موثر باشند. برای پاک کردن رنگ مو با آب لیمو ترش، لازم است که لیمو ترش تازه را به پوست سر و موهای خودتان بزنید. اجازه دهید تا آب لیمو ترش به مدت 30 دقیقه روی موهای شما باقی بماند و سپس موهای خود را آب داغ بشویید. در نهایت می توانید به موهای خودتان نرم‌کننده بزنید.

پاک کردن رنگ مو با آب لیمو ترش

نتیجه گیری

در این مقاله سیب چند تکنیک اصولی برای پاك كردن رنگ موي شرابي در خانهرا آموزش دادیم. شما می توانید در صورت نیاز از هر یک از این روش ها یا ترکیب از روش های ذکر شده استفاده کنید تا شاهد محو شدن رنگ موی شرابی موهای خودتان باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *