جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 10:31 قبل از ظهر

رنگ مو مردانه + آموزش رنگ کردن مو مردانه

مو یکی از فاکتور های مهم زیبایی در آقایان محسوب می شود. برای آقایانی که به زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهند، توجه به رنگ مو خود مهم است. رنگ مو به مرور زمان و اغلب با بالا رفتن سن افراد سفید می شود و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد، بنابراین برای حل این موضوع و سفیدی موها باید از رنگ مو مردانه استفاده کرد، تا موهای سفید به رنگ قبلی خود و زیبایی قبل خود برسند. استفاده از رنگ مو مردانه علاوه بر اینکه برای پوشاندن سفیدی مو است، برای پیروی از مد روز و تنوع در ظاهر مردانه نیز استفاده می شود، که این مورد بیشتر در جوانان و افراد کم سن و سال تر دیده می شود.
رنگ کردن مو مردانه کار سختی نیست اما لازم است برای انجام درست این کار، یک سری تکنیک ها مربوط به رنگ کردن مو را بدانید. با دانستن این تکنیک ها، این کار را می توان بدون رفتن به آرایشگاه های مردانه نیز در خانه انجام داد. اگر شما می خواهید موهای خود را در خانه و بدون مراجعه به آرایشگاه و پرداخت دستمزد، رنگ کنید باید برای انجام این کار یک سری وسیله تهیه کنید. وسایل لازم شامل یک کاسه متوسط، برس رنگ مو، رنگ مو و اکسیدان است.
رنگ مو مردانه و پسرانه جذاب
پس از تهیه این وسایل، ابتدا رنگ مو و اکسیدان را به مقدار لازم و با توجه به حجم موهای خود با هم در کاسه ریخته و آن ها را باهم میکس کنید، البته میزان اکسیدان برای رنگ کردن مو مردانه باید بیشتر باشد، زیرا اکسیدان باعث می شود که رنگ مو به موهای سر اثر کند و اثرگذاری رنگ مو در مردان به نسبت رنگ مو در زنان کمتر است، سپس ماده تهیه شده را با برس رنگ مو به موهای خود بزنید. نا گفته نماند که نباید در رنگ کردن مو، رنگ مو را مثل شامپو با موهای خود برخورد دهیم و برای رنگ کردن مو حتما باید از برس رنگ مو استفاده شد.
بعد از این که موهای خود را کاملا و یکدست با رنگ مو پوشاندید به مدت 40 تا 45 دقیقه باید صبر کنید و سپس موهای خود را بشویید و با سشوار خشک کنید، تا رنگ مو واقعی و مورد علاقه خود را روی موهای خود ببنید، البته در این مرحله باید توجه داشته باشید هرچقدر از مدت زمان رنگ گذاری روی موها بگذرد، تیرگی رنگ مو نیز بیشتر می شود و در نتیجه رنگ موهای شما را تیره تر می کند.
رنگ مو مردانه و پسرانه جذاب

رنگ مو مردانه و پسرانه جذاب

رنگ کردن مو در مردان علاوه بر پوشاندن سفیدی مو، برای تنوع در ظاهر مردانه نیز استفاده می شود که اکثرا مورد توجه جوانان قرار می گیرد. برای تغییر در ظاهر خود و شیک بودن موهایتان برای اولین بار می توانید از رنگ مو خاکستری یا دودی و بلوند کلاسیک استفاده کنید، این دو نوع رنگ بین آقایان طرفداران بسیاری دارد مخصوصا برای کسانی که می خواهند برای اولین بار موهای خود را رنگ کنند و باعث ایجاد تنوع در رنگ موهایشان شوند. رنگ های دیگری هم هستند که در بین آقایان خواهان زیادی دارند.
این رنگ ها شامل رنگ های شاه بلوطی، آمبره، بالیاژ، ماهاگونی، دارچینی، بژ، شامپاینی، موکا و بلوند هستند، اکثر این رنگ ها طیف روشنی دارند و همین باعث شده است این نوع رنگ ها طرفداران بسیاری در میان آقایان و جوانان داشته باشند.
رنگ کردن موی مردانه با روشی سریع و آسان

رنگ کردن موی مردانه با روشی سریع و آسان

برای رنگ کردن مو مردانه در منزل و به روش راحت باید پس از انتخاب و تهیه رنگ مورد علاقه خود و اکسیدان، رنگ و اکسیدان را در ظرفی باهم ادغام کنید و پس از آن، رنگ ها را به وسیله برس رنگ مو و با دقت به موهای خود بزنید تا رنگ کاملا مو را بپوشاند، پس از نیم ساعت الی 45 دقیقه موهای خود را بشویید. اگر می خواهید موهایتان کمتر تیره شوند باید زودتر موهای خود را با آب بشویید، این روش اگر با رعایت نکات مهم رنگ کردن مو انجام شود، نتیجه رنگ مو نیز مطلوب می شود.
رنگ کردن موی مردانه با روشی سریع و آسان
همانطور که گفتیم این روش رنگ کردن مو در عرض کمتر از یک ساعت وقت می برد. اگر قصد دارید رنگ موهای خود را روشن کنید حتما به آرایشگاه های مردانه مراجعه کنید، زیرا برای این کار ابتدا باید موهای شما دکلره شود و دکلره کردن مو اگر توسط آرایشگرها انجام شود خیلی بهتر است و از خطر احتمالی برای موهایتان جلوگیری می کند.
با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *