پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403 - 4:37 قبل از ظهر

رنگ موی شرابی مخملی تیره

 

امروزه بازار رنگ مو و خرید آن برای خانم ها بسیار گرم است، به ویژه افرادی که به رنگ موی شرابی مخملی تیره علاقه زیادی دارند. رنگ شرابی زیر مجموعه خانواده ویولت یا بنفش است که تمام طیف های بنفش و قرمز را در بر می گیرد. همچنین با انتخاب این رنگ موی شرابی می توان چهره خود را در کانون توجه قرار داد. ناگفته نماند که رنگ شرابی روشن به تکنیک دکلره نیاز دارد، در حالی که رنگ شرابی تیره مخملی بدون دکلره و روی پایه های پایین تر هم قابل اجراست.

10 ترکیب رنگ موی شرابی مخملی تیره

فرمول های ترکیبی متفاوتی برای رنگ موی شرابی مخملی تیره وجود دارند که بسته به تونالیته های روشن یا تیره در پایه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین تونالیته های روشن برای رنگ شرابی به پایه های 6,7,8 نیاز دارند و تنالیته های تیره یا هایلایت های تیره بدون دکلره، رنگ های شرابی تیره مخملی متفاوتی ایجاد می کنند. در حالت کلی 10 رنگ موی شرابی تیره مخملی وجود دارند که به شرح زیر هستند:

  • ترکیب رنگ موی شرابی بنفش

یکی از ترکیبات رنگ موی شرابی مخملی تیره، به رنگ موی شرابی بنفش تعلق دارد. این ترکیب به غیر از واریاسیون بنفش، به اندازه دو سانت نیز واریاسیون آبی دارد. برای داشتن موی شرابی بنفش باید مو را به پایه هفت رساند. همچنین رنگ شرابی با پایه 6 را باید با رنگ قرمز شماره 6 ترکیب کرد. البته این ترکیب در نسبت 1 به 4 مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ترکیب رنگ موی شرابی بادمجانی

رنگ موی شرابی مخملی تیره با تناژ بادمجانی به دکلره نیازی ندارد و بر روی پایه 3 قابل اجرا است. البته برای نمایش بهتر رنگ شرابی بادمجانی می توان مو را تا پایه 5 روشن کرد. بنابراین شرابی پایه 4 را با شرابی پایه 5 به نسبت 1 به 3 ترکیب کرده و برای باز شدن رنگ از اکسیدان شماره 1 استفاده شود.

  • ترکیب رنگ موی شرابی ارغوانی

ترکیب رنگ موی شرابی مخملی تیره با تناژ ارغوانی و اجرای آن روی اکثر موها چالش برانگیز است. بنابراین افرادی که خواهان این رنگ روی موهای رنگ شده یا رنگ پرکلاغی هستند باید از آرایشگران مجرب بهره ببرند. ولی اگر رنگ مو کاملا طبیعی یا دارای رنگ قهوه ای است به کمک رنگ شرابی با پایه 6، قرمز ماگما یا توت فرنگی می توان به رنگی شرابی ارغوانی دست یافت.

  • ترکیب رنگ موی شرابی آلبالویی

شرابی آلبالویی یکی از پرطرفدارترین و زیباترین ترکیب رنگ موی شرابی مخملی تیره است که اجرای آن به تجربه و مهارت زیادی نیاز دارد. ترکیب رنگ موی شرابی آلبالویی با دو بند انگشت واریاسیون بنفش، رنگ شرابی با شماره 6 حدود یک سوم تیوپ، رنگ شرابی تیره حدود دو سوم تیوپ و اکسیدان 9% قابل اجراست.

  • ترکیب رنگ موی شرابی آتشی

یکی از اغواگرانه، جذاب و جسورانه ترین ترکیب رنگ موی شرابی مخملی تیره به رنگ شرابی آتشی تعلق می گیرد. این ترکیب رنگ به موهای دکلره شده یا طبیعی در پایه 7 نیاز دارد و از یک دوم تیوپ رنگ قرمز گیلاسی و یک دوم تیوپ رنگ قرمز یاقوتی به دست می آید.

  • ترکیب رنگ موی شرابی تنباکویی

رنگ موی شرابی تنباکویی دارای نت هایی به رنگ قهوه ای است که بدون دکلره می توان یک ترکیب رنگ موی شرابی مخملی تیره با تناژ تنباکویی داشت. همچنین جهت دستیابی به این ترکیب رنگ می توان از اکسیدان شماره 1 به همراه شرابی پایه 4 حدود یک چهارم تیوپ و شرابی پایه 5 حدود سه چهارم تیوپ استفاده کرد.

  • ترکیب رنگ مو شرابی مسی

ترکیب رنگ موی شرابی مخملی تیره با تناژ مسی از طیف قرمز شرابی با نارنجی مسی تشکیل می شود که جذابیت خاصی به موهای فرد می بخشد. فرمول اصلی این رنگ مو شامل اکسیدان 6%، واریاسیون نارنجی حدود دو سانت، رنگ مسی شماره 8 حدود یک سوم تیوپ و رنگ شرابی شماره 5 حدود دو سوم تیوپ است.

  • ترکیب رنگ مو شرابی انگوری

رنگ مو شرابی انگوری جزء پرطرفدارترین ترکیب رنگ موی شرابی مخملی تیره است که طیف رنگ آلبالویی، قرمز و بنفش را در بر می گیرد. فرمول اصلی این رنگ مو شامل اکسیدان 9%، رنگ بلوند شرابی تیره شماره 6 حدود دو سوم تیوپ و رنگ آلبالویی شماره 6 حدود یک سوم تیوپ است.

ترکیب رنگ مو شرابی سیکلمه

شرابی سیکلمه یک ترکیب کاملا خاص و متفاوت از ترکیب رنگ موی شرابی مخملی تیره است که طیف رنگ قرمز، ارغوانی و صورتی را در بر می گیرد. همچنین فرمول اصلی این رنگ شامل اکسیدان 3%، رنگ قرمز قهوه ای شماره 4 حدود یک سوم تیوپ و رنگ شرابی سیکلمه شماره 3 حدود دو سوم تیوپ است.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *