یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 4:15 قبل از ظهر

پشتیبانی روبیکا برای رفع ریپورت

روبیکا یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی است که امکانات متنوعی از جمله پیام‌رسانی، مشاهده ویدیوها، انجام خریدهای آنلاین و بسیاری از خدمات دیگر را به کاربران خود ارائه می‌دهد. با توجه به این که روبیکا توسط میلیون‌ها کاربر ایرانی جهت تولید محتوا و کسب درآمد مورد استفاده قرار می‌گیرد، ممکن است برخی کاربران به دلایل مختلفی دچار ریپورت یا مسدودی حساب کاربری شوند. در این مقاله، به بررسی علل ریپورت اکانت و پشتیبانی روبیکا برای رفع ریپورت پرداخته و  رفع ریپورت حساب کاربری روبیکا با پیام به ربات روبیکا را آموزش خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

ریپورت اکانت روبیکا

ریپورت شدن در روبیکا به معنای مسدود شدن یا محدود شدن برخی امکانات حساب کاربری شما به دلیل گزارش‌های دریافتی از دیگر کاربران یا تخطی از قوانین و مقررات این اپلیکیشن است. این محدودیت‌ها شامل موارد زیر است:

  • عدم امکان ارسال پیام
  • عدم توانایی در مشاهده پروفایل‌ها
  • مسدودی کامل و ممانعت از ورود کاربر به اکانت

دلایل محدود یا مسدود شدن کاربران روبیکا عمدتا رفتارهایی است که موجب ربات پنداری آنها می‌شود. کاربرانی که پیام‌های یکسان فراوانی را به کاربران دیگر ارسال می‌کنند، گروه‌ها و کانال‌های بیشماری را اداره کرده و پیام‌های تکراری ارسال می‌کنند، اغلب با ربات اشتباه گرفته شده و مسدود می‌شوند.

برخی از کاربران نیز با عدم رعایت قوانین یا به دلیل انجام رفتارهای غیر اخلاقی و خلاف قانون مسدود می‌شوند. این افراد ممکن است توسط خود پیام‌رسان یا به وسیله گزارش سایر کاربران شناسایی و مسدود شوند. در چنین شرایطی معمولا مسدودی کامل اتفاق خواهد افتاد.

زمانی که روبیکا شما را به صورت کامل ریپورت کرده و امکان استفاده از این پیام رسان را از شما سلب می‌کند، تنها راهی که برایتان باقی خواهد ماند تماس با شماره پشتیبانی است؛ در چنین شرایطی بسته به تخلفی که مرتکب شده‌اید، باید برای سه الی سی روز منتظر بازگشت اکانت خود بمانید. شماره تماس پشتیبانی روبیکا 99977 است و در ساعات 8 الی 19 روزهای کاری پاسخگو هستند.

در صورتی که فقط محدود شده‌اید نیازی به صبر کردن یا برقراری تماس تلفنی نیست، در چنین شرایطی بهتر است از ربات پشتیبانی روبیکا استفاده کنید.

آموزش رفع ریپورت روبیکا با پیام به ربات روبیکا

روبیکا به روش‌های گوناگونی راهنما و پشتیبان کاربران خود است؛ تماس تلفنی، راهنما و سوالات متداول در صفحه رسمی روبیکا، برقراری ارتباط با کاربران در سایر شبکه‌های اجتماعی و از همه مهم‌تر ربات پشتیبانی روبیکا. به دلایل متعددی ممکن است به پشتیبانی روبیکا نیاز داشته باشید، این نیاز زمانی شدت خواهد یافت که از روبیکا به عنوان مکان و ابزاری برای کسب درآمد استفاده کنید. در صفحه اصلی سایت رسمی روبیکا راه‌های ارتباطی معرفی شده است، اما برای استفاده از ربات روبیکا برای رفع ریپورت می‌توانید گام به گام با راهنمای زیر همراه شوید.

ابتدا لازم است این ربات را نصب کرده یا به لیست مخاطبین خود اضافه کنید. اگر اپلیکیشن روبیکا را در تلفن همراه خود دارید و قادر به ورود هستید می‌توانید از گزینه پشتیبانی در صفحه اصلی استفاده کنید.

پس از لمس گزینه پشتیبانی، صفحه‌ای به صورت پاپ آپ بالا می‌آید و از شما می‌خواهد نوع پشتیبانی را انتخاب کنید، در این مرحله بهتر است ابتدا پشتیبانی توسط ربات را انتخاب کنید. وقتی صفحه ربات باز شد می‌توانید گزینه‌های متنوعی را ببینید نظیر راهنما، قوانین، دلایل مسدود شدن و…

در این مرحله سوال از پشتیبانی را انتخاب کرده و دلیل ریپورت شدن خود را جویا شوید، بهتر است در متنی که می‌فرستید بر رعایت قوانین توسط خودتان تاکید کرده و بگویید که حدس می‌زنید اشتباهی رخ داده است.

حال برای چند روز صبر کنید، اگر پس از گذشت سه روز، اکانت شما رفع مسدودی نشد، بهتر است با پشتیبانی تماس بگیرید؛ برای این کار می‌توانید از گزینه پشتیبانی در اپلیکیشن استفاده کرده و بر روی تماس تلفنی کلیک کنید، یا با شماره 99977 تماس گرفته و شرایط را توضیح دهید.

سخن پایانی

برای جلوگیری از ریپورت شدن در روبیکا، توصیه می‌شود که همیشه قوانین و مقررات این اپلیکیشن را رعایت کنید و از ارسال پیام‌های ناخواسته یا محتوای نامناسب خودداری کنید. همچنین، در صورت بروز مشکلات مشابه، می‌توانید از تیم پشتیبانی روبیکا کمک بگیرید تا مشکلات خود را به بهترین شکل ممکن حل کنید.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

بک یعنی چی در روبیکا

افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، حتما تا به حال نام فالوو بک را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *