جمعه , 10 فروردین 1403 - 6:34 بعد از ظهر

بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی

بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی
فرش ماشینی ایرانی مانند انواع مختلف فرش دستباف زیبایی و چشم نوازی خاصی دارد و در بازار جهانی مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد. یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید فرش ایرانی باید به آن توجه فراوانی کرد مارک و برند محصول است. بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی برندهایی مانند فرش فرهی، فرش قیطران، فرش خاطره کاشان، فرش ساوین، فرش محتشم و غیره هستند که علاوه بر دارا بودن مصارف داخلی برای صادرات نیز مشتریان زیادی دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین مارک های فرش ماشینی ایرانی را بررسی کنیم به همین دلیل اگر به دنبال خرید فرش ماشینی ایرانی هستید در این مقاله با ما همراه باشید.
معرفی برندهای مطرح فرش ایرانی

معرفی برندهای مطرح فرش ایرانی

فرش فرهی
در بازار تولید فرش در داخل کشور ایران برند فرهی همواره بهترین برند برای تولید فرش های ماشینی بوده است. برای درست کردن گروه تولیدی فرش فرهی سه گروه تولیدی متفاوت با نام شرکت نساجی فرخ سپهر کاشان، شرکت فرش سپهر کاشان و شرکت اطلس ریس در سال ۱۳۶۹ با یکدیگر ادغام شدند و کارخانه تولیدی فرش فرهی را به وجود آوردند.
فرش های تولید شده توسط این برند از نظر نقشه همیشه منحصر به فرد بوده اند و زیبایی و چشم نوازی خاصی داشته اند. علاوه بر زیبایی خاص و چشم نواز فرش های این برند می توان کیفیت بالای این محصولات را همواره مورد بررسی قرار داد، زیرا فرش فرهی به‌ هیچ‌عنوان پرز نمی دهد، ضد حساسیت است و با استفاده از نخ ۱۰۰% اکریلیک تولید شده است.
فرش قیطران
کارخانه تولیدی فرش قیطران در سال‌های اولیه فعالیت خود تنها فرشهای ۷۰۰شانه تولید و روانه بازار می کرد اما بعد از گذشته مدت زمانی دستگاه های مختلف برای بافت فرش های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه خریداری نمود و این فرش ها را با کیفیت بالا به بازار عرضه داشت.
در سال ۱۳۹۶ اولین دستگاه برای بافندگی فرش های ۱۵۰۰ شانه توسط کارخانه تولیدی فرش قیطران در کشور ایران خریداری شد و پس از آن فرش قیطران فرش های ۱۵۰۰ شانه با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار داد.
این واحد تولیدی در سال ۱۳۹۲ به عنوان اولین بافنده فرش ۱۰۰۰شانه در کشور ایران شناخته شد و در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت استاندارد جهانی سلامت محصول شد.
معرفی برندهای مطرح فرش ایرانی
فرش خاطره کاشان
فرش خاطره کاشان که در شهر کاشان واقع شده است از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و از همان ابتدا مرغوبترین مواد و وسایل را از کشورهای آلمان، ترکیه و کره جنوبی وارد نمود.
فرش های تولید شده توسط کارخانه تولیدی فرش خاطره کاشان به ثبات در کیفیت مشهور هستند و به صورت کامل در سال‌های اخیر کیفیت آنها از انواعی که در ابتدا تولید می‌شدند بالاتر است.
کارخانه تولیدی فرش خاطره کاشان که به عنوان بزرگترین کارخانه تولیدی فرش در داخل کشور ایران فعالیت می کند، در سال ۱۳۹۵ به عنوان برند محبوب مصرف کننده معرفی شد.
فرش ساوین
کارخانه تولیدی فرش ساوین به درست کردن نقشه های منحصر به فرد برای فرش های ماشینی معروف است و همواره انواع مختلفی از نقشه های فرش را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.
شرکت تولیدی فرش ساوین اولین تولید کننده ای است که در داخل کشور ایران فرش های سی رنگ و ۶۰ رنگ را تولید می کند و آن را به ۵ قاره مختلف در جهان صادر می کند.
یکی از مهمترین مزایای فرش ساوین این است که تمامی محصولات تولید شده در این شرکت دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ هستند و نشان استاندارد ملی ایران را دارند و به همین دلیل در سطح جهانی شناخته شده هستند.
رتبه بندی برند فرش ماشینی
فرش محتشم
کارخانه تولیدی فرش محتشم نزدیک به دو دهه است که فعالیت خود را آغاز نموده است و در مدت زمان کوتاه فعالیت خود مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.
دلیل اصلی جذب مشتریان توسط برند تولیدی فرش محتشم کیفیت بالای فرش ها، ضد حساسیت بودن آنها، عدم پرزدهی، مقاومت در برابر نور و تابش مستقیم آفتاب، مقاومت در برابر ساییدگی و … است. تمامی این ویژگی ها باعث شد کارخانه تولیدی فرش محتشم در سال ۱۳۹۲ موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شود.

رتبه بندی برند فرش ماشینی

برای رتبه بندی کردن برندهای مختلف فرش ماشینی باید موارد مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد برای مثال در مرحله اول باید کیفیت بالای محصولات را مد نظر قرار داد و با توجه به کیفیت و مقاومت محصول رتبه بندی برندهای مختلف فرش ماشینی را انجام داد.
رتبه بندی برند فرش ماشینی
مورد دومی که برای رتبه بندی برند فرش ماشینی از اهمیت بالایی برخوردار است، طرح و نقشه فرش ماشینی است. برند هایی که طرح های زیبا و با تنوع بالا تولید می کنند در رتبه بندی در رتبه های بالاتری قرار داده می شوند.
به صورت کلی آمار رسمی برای رتبه بندی برندهای مختلف فرش ماشینی ارائه نشده است و در این مقاله نیز نمی توانیم برندهای مختلف فرش ماشینی را رتبه بندی کنیم اما با توجه به آمار و اطلاعات می توان گفت فرش فرهی هم به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات و هم به دلیل زیبایی در طرح و نقش و تنوع در طرح به عنوان اولین و برترین برند تولیدی فرش ماشینی در کشور ایران شناخته می شود.
با مراجعه به سایت سیب از بهترین  مطالب و اطلاعات مربوط به فرش ماشینی اطلاع یابید و با راهنمایی و شناختن کامل ویژگی های این محصول، آن را از بهترین فروشگاه ها خریداری کنید. همچنین سیب بهترین سایت جهت چیدمان دکوراسیون داخلی منزل شما است.

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *