جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 6:54 قبل از ظهر

رنگ موی مشکی پرکلاغی به چه پوستی میاد

اغلب خانم ها در طول زندگی برای یک بار هم که شده موهایشان را رنگ می کنند. یکی از موارد مهم در رنگ کردن موها انتخاب رنگ موی مناسب با رنگ پوست است. رنگ مو همان قدر که تاثیرات مثبتی بر چهره شما دارد اگر به صورت ناآگاهانه انتخاب شود می تواند اثرات منفی مانند بیشتر نشان دادن سن، کدر شدن صورت و … را نیز داشته باشد. . متخصصان رنگ و آرایشگران حرفه ای روی انواع رنگ پوست شناخت دارند و می دانند که چه تناژ رنگ مویی برای چه نوع رنگ پوستی مناسب تر است. اگر قرار باشد یک رنگ موی ماندگار و همه پسند را معرفی کنیم بی شک رنگ موی مشکی پرکلاغی است. این رنگ جذاب هم می تواند یک رنگ موی کلاسیک باشد هم یک رنگ موی مدرن. زیبایی این رنگ مو به حدی است که بسیاری از افراد می خواهند این رنگ را بر روی موهای خود امتحان کنند اما سوال این است که رنگ موی مشکی پرکلاغی به پوستی می آید؟ با سیب همراه باشید.

این رنگ در دسته رنگ های مثبت قرار می گیرد و دارای جذابیت بالایی است. معمولا افراد به خصوص خانم ها با هر رنگ پوستی می توانند از این رنگ موی زیبا استفاده کنند. اما هر چه کنتراست و تضاد رنگ موی مشکی و رنگ پوست صورت بیشتر می شود می تواند درخشندگی و زیبایی این رنگ مو را چندین برابر کند.

رنگ موی مشکی به چه صورت هایی میاد

رنگ موی مشکی به چه صورت هایی میاد

رنگ موی مشکی جز رنگ های دائمی است و پاک کردن آن از روی موها با دردسر هایی همراه است به همین دلیل قبل از اینکه اقدام به رنگ کردن موها کنید بهتر است بدانید که رنگ موی مشکی به چه صورت هایی می آید و برای کدام نوع چهره مناسب تر است. هرچند بسیاری از متخصصین رنگ مو و آرایشگر ها این رنگ را یک رنگ اسپرت می دانند و تاکید دارند که برای هر نوع صورت و هر نوع پوستی مناسب است اما طبق آمار و بررسی هایی که در این باره انجام شده است افرادی که پوست سبزه تیره دارند بهتر است از این رنگ مو استفاده نکنند. در مقابل افرادی با رنگ پوست روشن و گندمی می توانند از رنگ موی مشکی پرکلاغی برای جذاب تر شدن صورت خود استفاده کنند. البته افرادی که موهای بور و ابروهای بور دارند نیز باید قبل از استفاده از رنگ مشکی پرکلاغی با متخصص رنگ مو مشورت کنند.

هر چه تناژ رنگ پوست روشن تر و گرم تر باشد رنگ موی پرکلاغی برای آن مناسب تر است و چهره را بشاش تر و جوان تر نشان می دهد. رنگ موی مشکی نیز دارای طیف های متفاوتی است که بسته به رنگ پوست و تناژ گرمی و سردی آن می توانیداز آن استفاده کنید. در رابطه با نوع موها نیز هر چه موها لخت تر و شلاقی تر باشند رنگ موی مشکی پرکلاغی بر روی آن ها زیباتر است.

رنگ موی مشکی به چه صورت هایی میاد

رنگ موی مشکی مناسب چه افرادی است

یک رنگ کار حرفه ای باید بتواند درباره اینکه چه مدل رنگ مویی برای شما مناسب است به شما مشاوره دهد. به طور مثال اگر شما دارای پوستی تیره هستید نباید از رنگ های خیلی روشن و یا حتی خیلی تیره استفاده کنید زیرا باعث می شود پوست شما کدر تر به نظر برسد از این رو آرایشگران و متخصصان رنگ وظیفه دارند تا با توجه به شرایطی مانند رنگ پوست، رنگ چشم، ضخامت مو و … به شما مشورت دهند و رنگ مناسب با نوع پوست شما را توصیه کنند. در واقع اغلب تناژ های پوستی می توانند از رنگ موی مشکی استفاده کنند اما بهتر است افرادی با پوست های روشن از این رنگ استفاده کنند. رنگ موی مشکی طبیعی را حتی افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند نیز می توانند بر روی موهای خود اجرا کنند اما بهتر است که نوع رنگ مشکی پرکلاغی آن توسط افرادی که پوست تیره دارند استفاده نشود. درخشندگی و براق بودن رنگ موی مشکی پرکلاغی روی پوست های روشن و گرم جذابیت چند برابری دارد.

رنگ موی مشکی مناسب چه افرادی است

علاوه بر همه این ها استفاده از رنگ های مشکی باعث می شود سن افراد کمتر به نظر بیاید. اگر قصد دارید که سن شما کمتر به نظر برسد و به دنبال یک چهره طبیعی هستید بهتر است رنگ موی زیبای پرکلاغی را بر روی موهای خود امتحان کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *