جمعه , 31 فروردین 1403 - 10:18 بعد از ظهر

طریقه مصرف سیاه دانه برای پسردار شدن

سیاه دانه از جمله دانه هایی است که طبع گرمی دارده. در طب سنتی به استفاده از سیاه دان برای تخمک گذاری و برخی موارد دیگر مانند جبران کم خونی و تقویت سیستم ایمنی توصیه شده است. استفاده و تاثیر سیاه دانه چیزی شبیه به فولیک اسید است. در بسیاری از تبلیغاتی که برای این ماده شده است شاهد این ادعا هستیم که با مصرف سیاهدانه می توانید پسر دار شوید و جنسیت بچه را تعیین کنید. در این مقاله به بررسی اثرات سیاهدانه و تاثیر آن بر جنسیت بچه می پردازیم.
زنان ایرانی معمولا دارای کم خونی و فقر آهن هستند که با مصرف سیاه دانه می توان بخشی از آن را برطرف کرد. استفاده دیگر از سیاهدانه به این دلیل است که بدن و شرایط رحم را گرم نگه می دارد. سوال اصلی این است که آیا می توان با مصرف سیاهدانه باعث شد که جنسیت فرزند، پسر شود؟ با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

سیاه دانه برای پسر دار شدن و گرم کردن رحم

سیاه دانه برای پسر دار شدن و گرم کردن رحم

استفاده از یک رژیم غذایی مناسب برای باروری توصیه هر پزشکی است حتی در طب سنتی نیز اشاره های دقیقی به آن شده است. برخی از مواد غذایی دارای طبیعتی گرم هستند و مزاج را گرم نگه می دارند. سیاه دانه یکی از این مواد است. با استفاده از سیاهدانه می توان شرایط رحم و بدن را آماده باروری کرد. آزمایشات نشان می دهد که مصرف سیاه دانه می تواند بخشی از کم خونی ناشی از فقر آهن را بهبود ببخشد و هم چنین رحم را در شرایط مطلوبی نگه دارد اما این ادعا که با مصرف سیاهدانه می توان جنسیت بچه را تعیین کرد اساسا باطل است. تاثیر مواد گیاهی هم چون سیاه دانه و سایر مواردی مانند رازیانه در تقویت تخمک ها می تواند تا حدی موثر باشد. دقت داشته باشید که در مصرف هیچ دارو و مواد گیاهی نیز نباید خودسرانه و افراطی عمل کرد.

این نوع رژیم ها در تعیین جنسیت بچه تاثیری ندارند

این نوع رژیم ها در تعیین جنسیت بچه تاثیری ندارند

امروزه با پیشرفت علم پزشکی بر کسی پوشیده نیست که تاثیر مواد غذایی و برخی رژیم ها در تعیین جنسیت بچه بسیار پایین و نزدیک به صفر است. جنسیت بچه از طریق کروموزوم های اسپرم و تخمک مشخص می شود. زن ها در هر صورت دارای دو کروموزومXX هستند و مردها دو کروموزوم XY دارند. اگر کروموزومY مرد خود را به تخمک برساند جنسیت بچه پسر و اگر اسپرم حاوی کروموزوم X به تخمک برسد جنسیت دختر است.
در تعیین جنسیت بچه احتمال و نوع ترکیب کروموزوم ها مهم است و هیچ رژیم غذایی نمی تواند تعیین کننده جنسیت باشد.

مطلب پیشنهادی

سیاه دانه برای چی خوبه

سیاه دانه برای چی خوبه

سیاه دانه نام دانه های گیاهی است که اغلب در جنوب اروپا، جنوب غربی آسیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳