یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403 - 5:00 بعد از ظهر

رنگ موی کنفی دودی تیره

رنگ موی دودی، یکی از محبوب ترین رنگ های مو برای خانم ها محسوب می شود که تقریبا به هر چهره‌ای می آید. این رنگ مو در انواع مختلفی روی موها قرار می گیرد که یکی از محبوب ترین آن ها، رنگ موی کنفی دودی تیره است. اگر به دنبال استفاده از این رنگ مو هستید، باید به شما به خاطر خوش سلیقه بودنتان تبریک بگوییم؛ اما قبل از هر چیزی توصیه می کنیم که در ادامه با مجله اینترنتی سیب همراه باشید تا با روش رنگ کردن مو با رنگ کنفی دودی تیره آشنا شوید.
اگر به دنبال استفاده از رنگ موی کنفی دودی تیره هستید، باید به شما به خاطر خوش سلیقه بودنتان تبریک بگوییم؛ اما قبل از هر چیزی توصیه می کنیم که در ادامه با مجله اینترنتی سیب همراه باشید تا با روش رنگ کردن مو با رنگ کنفی دودی تیره آشنا شوید.

فرمول رنگ موی کنفی دودی تیره

برای اینکه رنگ موی کنفی دودی تیره خاص و زیبا داشته باشید، ابتدا باید مواد اولیه مورد نیاز را آماده کنید که عبارتند از:
  • 30 میلی لیتر رنگ موی شکلاتی و کنفی با شماره 7
  • 10 میلی لیتر رنگ موی کاپوچینو شماره 7
  • 8 سانتی متر رنگ موی دودی پایه 10
  • 6 سانتی متر رنگ موی بنفش پایه 6
  • اکسیدان 6 درصد به اندازه لازم
  • دکلره پایه 8
فرمول رنگ موی کنفی دودی تیره

مراحل رنگ کردن مو با کنفی دودی تیره

برای داشتن یک رنگ جذاب روی موهای خودتان، ابتدا لازم است که موهای خود را با دکلره 8 روشن کنید. البته برای دکلره کردن موهای خودتان سعی کنید که از سوختن موهای خود جلوگیری کنید. همین که موهای شما روشن شوند، کافیست. نیازی نیست که مقدار زیادی دکلره را در مدت زمان زیادی روی موهای خودتان قرار دهید. موضوع دیگر در مورد استفاده از دکلره، زود برداشتن دکلره است. اگر این کار را انجام دهید، رنگ موهای شما به سمت سرخ می رود و نمی توانید رنگ موی جذابی داشته باشید.
حالا باید مراحل مربوط به رنگ کردن موهای خود را با فرمول رنگ موی کنفی دودی تیره انجام دهید. همه مواد اولیه را با هم ترکیب کنید و با کمک یک قلم مناسب رنگ، موهای خود را رنگ کنید. دقت داشته باشید که همه بخش های موی شما به رنگ آغشته شوند.  در نظر داشته باشید که این رنگ مو باید به مدت 20 الی 40 دقیقه روی موهای شما بماند تا به خوبی رنگ بگیرد. فراموش نکنید که عوامل مختلفی بر روی مدت زمان تاثیر رنگ مو، روی موهای شما موثرند. پس سعی کنید که پس از گذشت 20 دقیقه، هر بار موهای خود را چک کنید و زمانی که متوجه شدید رنگ موهایتان به سطح دلخواه رسیده، موهای خود را بشویید.
فرمول رنگ موی کنفی دودی تیره
سپس می توانید موهای خود را با آب ولرم یا سرد شستشو دهید. برای دیدن بهترین نتیجه، بهتر است که موهای خود را به مدت 2 الی 5 روز با آب بسیار گرم شستشو ندهید. استفاده از شامپوهای معمولی، باعث کف‌دار شدن موهای شما می شود و این موضوع نیز رنگ موهای شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در صورتی که نیاز به شستشوی موهای خودتان دارید، می توانید پس از رنگ کردن موهای خود را با آب ولرم شستشو دهید. در صورت نیاز به استفاده از شامپو، حتما شامپوهایی را انتخاب کنید که مخصوص موهای رنگ شده هستند. چون این رنگ مو با کمک دکلره روی موهای شما زده می شود، حتما دقت داشته باشید که نیاز به مراقبت دقیق از موهای شما وجود دارد. بهتر است که نرم‌کننده ها، روغن های مقوی مو، ماسک مو و … استفاده کنید تا موهای شما به حالت ایده آل خودشان برسند.
اگر احساس می کنید که موهای شما به شدت خشک و شکننده شده اند، سعی کنید که از اتو و سشوار استفاده نکنید. در صورتی که حرارت زیادی به موهای شما وارد شود، ممکن است تارهای مو شما آسیب زیادی ببینند.
مراحل رنگ کردن مو با کنفی دودی تیره
نتیجه گیری
در این مقاله سعی کردیم در مورد رنگ موی کنفی دودی تیره و نحوه استفاده از این فرمول رنگ زیبا صحبت کنیم. شما می توانید مطابق با مراحلی که در این مقاله توضیح دادیم، یک رنگ موی جذاب کنفی داشته باشید؛ اما فراموش نکنید که رنگ موی شما باید به صورت تخصصی روی موی شما قرار گیرد. پس اگر تا به حال کار رنگ کردن مو را در خانه انجام نداده اید، توصیه می کنیم که برای دیدن بهترین نتیجه از آرایشگرهای خبره کمک بگیرید.
در نهایت توصیه ما این است که بعد از رنگ کردن مو، از موهای خودتان مراقبت بیشتری بکنید. متاسفانه، چون این رنگ مو به همراه دکلره روی موهای شما قرار می گیرد، می تواند باعث خشکی موهای شما گردد. برای جلوگیری از این اتفاق، حتما از موهای خودتان به درستی مراقبت کنید تا شاهد خشکی و یا وز شدن موهای خود نباشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *