یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 3:53 قبل از ظهر

افشا جزئیات مشکوک و وحشتناک قتل داریوش مهرجویی و همسرش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در یک حادثه ناگوار، داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای خصوصی خود، واقع در منطقه فرخ آباد شهرستان فردیس به قتل رسیدند. این واقعه بین ساعات ۲۰:۳۰ و ۲۲:۰۰ شب اتفاق افتاد.

در هفته گذشته، وحیده محمدی فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی، در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی از تهدید ناشناس با لهجه غیرایرانی و اظهارات تهدیدآمیز با استفاده از یک چاقو خبر داده بودند.

 افشا جزئیات مشکوک و وحشتناک قتل داریوش مهرجویی و همسرش

جزئیات پست اینستاگرامی همسر مهرجویی

با توجه به تأیید خبر کشف جسد داریوش مهرجویی توسط خبرگزاری‌ها، اطلاعات از پست اینستاگرام همسر او که توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده، احتمالا برای عموم مردم بسیار مهم و مورد توجه است. این ماجرا تأثیرات عمیقی در جامعه و صنعت سینما ایجاد کرده و مردم و رسانه‌ها به دنبال جزئیات بیشتری درباره آن هستند. محتوای پست چند روز پیش خانم محمدی فر به شرح زیر است:

امشب فاجعه بود… ساعت 8… داشتم به زندگی می رسیدم و اینکه شام چی بزارم…

همسرم خواب بود… مونا بیرون… خانه در سکوت.

یهو دیدم سگ مون چیلی بد داره پارس می کنه.. احساس خطر کردم..

در آشپزخانه را فورا قفل کردم… بعد دیدم چیلی رفته جلوی در ورودی خونه… و بد عصبایست…

رفتم دیدم در پشت شیشه های مات پنجره از پشت یک نفر چسبیده به در..

اول فکر کردم شوخی ست… گفتم کی هستی؟…

هیچی نگفت.. هی گفتم تو کی هستی؟.. حرف زشتی زد و ناگهان چاقویی از پشت سایه روشن مات پنجره به من نشون داد…

گفتم الان زنگ می زنم 110… گفت بزن. ولی حسایتون رو می رسم…

لهجه ایرانی نداشت…

فورا به نگهبانی شهرک زنگ زدم… رسیدن ولی طرف فرار کرده بود…

اما من رو با چاقو تهدید کرد…

این چند وقت مورد دستبرد هم قرار گرفتیم… از گوشی بگیر تا لپ تاپ و البته دو تا سنتور به اسم و عکس داریوش مهرچویی و بهرام رادان برای چند سال پیش پروژه ی سنتوری دو… اینجا اعلام می کنم خرید و فروش این دو سنتور غیر قانونی و دزدی ست….

جزئیات پست اینستاگرامی همسر مهرجویی

اولین شاهد قتل فجیع داریوش مهرجویی و همسرش

رئیس کل دادگستری استان البرز اطلاعات مهمی را در مورد این واقعه ارائه داده است. بر اساس اظهارات او، دختر مرحوم داریوش مهرجویی در ساعت ۲۲:۲۵ به منزل پدرش رسید و در ابتدا زنگ منزل را زد. اما با توجه به عدم پاسخ، با استفاده از کلید وارد منزل شد و متوجه شد که پدر و مادرش به وسیله ضربات چاقو یا شیء دیگر در ناحیه گردن به قتل رسیده‌اند. این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده است و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد، از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که این پرونده نیازمند تحقیقات دقیق‌تر و کارآگاهی به منظور شناسایی عوامل و دلایل این جنایت بسیار پیچیده است. این واقعه می‌تواند موجب نگرانی عمیق در جامعه شود و نیاز به تحقیقات دقیق و کامل توسط مراجع قضایی و انتظامی دارد. همه جوامع سینمایی در بهت و ناراحتی عمیقی هستند و باور نمی‌کنند که چنین فاجعه‌ای برای استاد بزرگوار داریوش مهرجویی و همسرش اتفاق افتاده باشد.

مطلب پیشنهادی

فریار جواهریان همسر داریوش مهرجویی

فریار جواهریان همسر داریوش مهرجویی

فریار جواهریان، متولد ۱۳۳۲، همسر اول داریوش مهرجویی، فیلم‌ساز و نویسندهٔ ایرانی، بود. او در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *