جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 2:33 بعد از ظهر

ترکیب رنگ شامپاینی و مرواریدی

 

امروزه با پیشرفت شیمی رنگ موهای شیمیایی با طیف‌های بسیار متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند. با این وجود، برخی از فرآورده‌های آرایشی محبوبیت بیشتری دارند و شامپاینی را می‌توان جزو این دسته دانست. ترکیب رنگ شامپاینی و مرواریدی با یکدیگر ضمن ایجاد ظاهری خاص برای خانم‌ها، زمینه ساز تغییراتی اساسی در چهره آن‌ها است. اگر شما نیز به دنبال افزایش جذابیت خود هستید، پیشنهاد مجله اینترنتی سیب به شما این رنگ است. پس برای یادگیری نحوه به دست آوردن این ترکیب با ما همراه باشید.

5 فرمول ترکیب رنگ شامپاینی و مرواریدی

شامپاینی و مرواریدی در دسته رنگ‌های بسیار روشن و سرد قرار می‌گیرند. بنابراین اولین قدم برای رسیدن به این ترکیب روی گیسوان، دکلره کردن آن‌ها تا پایه مناسب است.

  • ترکیب شماره یک

گیسوانی که دارای رنگ موی مورد بحث در این مقاله هستند، به دلیل داشتن رگه‌های شامپاینی جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد دارند. فرآورده آرایشی مذکور گزینه‌ای مناسب برای افرادی با پوست‌های گندمی و تیره محسوب می‌شود. زیرا این محصول درخشش چشمان قهوه‌ای و تیره را دوچندان می‌کند. برای رسیدن به این رنگ مو در ابتدا باید گیسوان خود را با کمک پودر دکلره تا پایه 8 روشن بفرمایید. البته در این شرایط نیازی به سفید شدن یکدست تارهای زلف نیست. لذا پودر دکلره برای مدت زمان کوتاه‌تری روی گیسوان شما قرار گرفته و آسیب کمتری به بافت مو می‌رساند. مواد مورد نیاز برای این منظور عبارت است از:

  1. بلوند مرواریدی: یک سانت.
  2. شامپاینی: 30 میل.
  3. نسکافه‌ای: یک سانت.
  4. واریاسیون بنفش: 2 سانت.
  5. اکسیدان 6 درصد: 1.5 تا 2 برابر میزان سایر فرآورده‌ها.

مخلوط به دست آمده را با استفاده از برس مخصوص به تمام قسمت‌های زلف بمالید. سپس بعد از گذشت 20 الی 30 دقیقه گیسوان خود را با آب ولرم بشویید. همچنین در صورتی که موهای دکلره شده شما هنوز اندکی تناژ زردی دارد، می‌توانید به مواد بالا 4 سانت ماهاگونی و اندکی شامپو ضد زردی نیز اضافه کنید.

  • ترکیب شماره دو

برای اجرای این رنگ موی زیبا روی گیسوان خود، باید در ابتدا آن‌ها را به پایه 9.5 دکلره برسانید. همچنین فرمول به دست آوردن ترکیب رنگ شامپاینی و مرواریدی به شرح زیر است:

  1. رنگ موی طبیعی: 12 سانت.
  2. مرواریدی: 12 سانت.
  3. شامپاینی: 1 سانت.
  4. صورتی کوارتز: 1 سانت.
  5. اکسیدان 3 درصد: با توجه به مقدار کلی سایر مواد.

به یاد داشته باشید که در این ترکیب رنگ موهای طبیعی و مرواریدی پایه اصلی را تشکیل می‌دهند. در حالی که صورتی و شامپاینی به عنوان چاشنی کار قلمداد می‌شوند.

  • ترکیب شماره سه

یاسی نیز به عنوان رنگی فانتزی شناخته می‌شود که در کنار سایر محصولات مانند دودی نتیجه‌ای زیبا و چشم‌نواز را به وجود می‌آورد. برای اجرای چنین فرآورده زیبایی لازم است که در مرحله نخست گیسوان خود را با استفاده از پودر دکلره تا پایه 10 روشن کنید. بنابراین اگر در این کار تجربه کافی را ندارید، حتما از یک آرایشگر حرفه‌ای کمک بگیرید.

  1. شامپاینی سری SLP.
  2. یاسی سری SLJ.
  3. دودی سری C10.
  4. واریاسیون بنفش و نقره‌ای.
  5. اکسیدان: بسته به حجم محصولات شیمیایی دیگر.

به خاطر داشته باشید که میزان سه رنگ موی یاد شده باید با یکدیگر برابر باشد. در حالی که میزان هر کدام از واریاسیون‌ها حدود یک الی دو بند انگشت است. همچنین مدت زمان لازم برای دستیابی به نتیجه دلخواه به جنس و حجم گیسوان فرد بستگی دارد و معمولا بین 30 تا 45 دقیقه است. البته شما باید هر 5 دقیقه یکبار گیسوان خود را چک کنید.

  • ترکیب شماره چهار

در این روش باید مخلوط حاصل از مواد زیر را روی زلفان دکلره شده تا پایه 9 بگذارید و حدود 40 دقیقه صبر کنید:

  1. طبیعی شماره 9: یک چهارم تیوپ.
  2. شامپاینی شماره 6: 2 بند انگشت.
  3. شیر نسکافه‌ای: یک چهارم تیوپ.
  4. دودی پایه 9: یک چهارم محصول.
  5. اکسیدان 6 درصد: به مقدار کافی.

ترکیب شماره پنج

استفاده از شامپاینی و مرواریدی در کنار هم به دلیل سایه روشن‌هایی که به وجود می‌آورند، درخشندگی و زیبایی خیره کننده‌ای به زلفان شما می‌بخشند. برای اینکه به این ترکیب دست پیدا کنید، باید شامپاینی را با مقدار کمی رنگ موی سوپر نقره‌ای و بلوند مرواریدی مخلوط بفرمایید. سپس 4 بند انگشت واریاسیون آبی یا بنفش را به همراه حدود 120 میل اکسیدان شماره شش به سایر مواد بیفزایید. در نهایت مخلوط به دست آمده را به مدت 30 الی 40 دقیقه روی موهای دکلره شده خود تا پایه 10 بگذارید. سپس آن‌ها را با استفاده از آب ولرم و نرم کننده بشویید.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *