دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 3:10 بعد از ظهر

چگونه دنبال کننده ها را حذف کنیم در روبیکا

 

اپلیکیشن روبیکا از چندین بخش با امکانات متنوع تشکیل شده است که در هر بخش به شکلی منحصر به فرد امکان برقراری ارتباط کاربر با سایرین را ممکن می‌سازد. کانال‌ها و بخش روبینو دو روش برقراری ارتباط با مخاطب هستند. در این دو روش افراد کانال یا پروفایل روبینو را دنبال می‌کنند. شما بنا به دلایل مختلف، به عنوان یک مدیر کانال می‌توانید دنبال کننده‌های خود را حذف کنید. در این صورت کافیست دستورات ذکر شده در انتهای این نوشتار را دنبال کنید تا با جزئیات روش این کار را فراگیرید.

روبینو چیست؟

یکی از بخش‌های متنوع روبیکا، بخشی است که امکان اشتراک گذاری تصویر و فیلم را برای کاربران فراهم می‌کند. این بخش روبینو نام دارد. روبینو بستری مشابه اینستاگرام است که به کاربر امکان ایجاد یک پروفایل کاربری مخصوص به خود را می‌دهد.

هر کاربر روبینو می‌تواند تا ۱۰ اکانت داشته باشد. هر اکانت یک صفحه کاربری دارد. در این صفحات امکان اشتراک گذاری فیلم، عکس، استوری و پخش زنده فراهم است. در روبینو بخشی با نام ویترین وجود دارد که می‌توان آن را همانند اکسپلور در اینستاگرام دانست. این بخش پست‌های منتخب و شاخص روبینو است که با لایک، کامنت و اشتراک گذاری در میان کاربران دیده شده است. تعامل با کاربر، محتوای اختصاصی و شاخص از معیارهای مهم پست‌های ویترین هستند.

امکانات دیگری نیز مانند دریافت برچسب آبی برای تائید اکانت، ذخیره کردن پست‌های مورد علاقه، لایک کردن پست و کامنت، پیام شخصی و غیره در این بستر فراهم شده است. بنابراین طبیعی است که افراد فعالیت‌های یکدیگر را دنبال کنند. به همین دلیل هر پروفایل دنبال شوندگان خاص خود را دارد.

ارتباط با مخاطب به کمک کانال های روبیکا

یکی دیگر از بخش‌هایی که افراد می‌توانند دنبال کننده آن باشند، کانال‌های روبیکا است. در یک کانال افراد می‌توانند متن، فیلم و عکس را با مخاطبان خود به اشتراک گذارند. کانال‌ها بسترهایی متفاوت برای اشتراک گذاری ایده، اخبار، مهارت‌ها، تبلیغ محصول و ارتباط با مخاطبین هستند که علاقمندان خاص خود را دارند. یک کانال روش خوبی برای ارتباط با افرادی است که علایق مشترکی با سازنده کانال دارند. همان‌گونه که پروفایل‌های روبینو دنبال کنندگان خاص خود را دارند، کانال‌ها را نیز می‌توان دنبال کرد.

پاک کردن دنبال کننده های روبیکا

هر کانال یا پروفایل روبینو نیاز به مدیریت دارد. در مواردی لازم است مدیر کانال یا روبینو دنبال کنندگانی را حذف کند. در این صورت کافی است مراحل زیر را طی کند:

  • ابتدا با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید.
  • وارد صفحه پروفایل خود شوید. به این منظور کافیست تصویر پروفایل خود در قسمت بالای صفحه کلیک کنید.
  • در صفحه خود قسمت پایین صفحه را کاوش کنید و «دنبال کنندگان» را بیابید. به این صورت لیستی از افرادی خواهید داشت که شما را دنبال می‌کنند.
  • در فهرست دنبال کنندگان به دنبال نامی بگردید که قصد حذف کردن آن را دارید. برای سهولت در یافتن نام مورد نظر آن را در قسمت جست و جو وارد کنید.
  • با انتخاب نام مورد نظر در قسمت پایین صفحه گزینه‌های متفاوتی نمایش داده می‌شود. یکی از این گزینه‌ها «حذف» می‌باشد.

با انتخاب حذف، اپلیکیشن از شما می‌پرسد که آیا از «حذف» مخاطب اطمینان دارید. با تائید حذف، مخاطب از فهرست دنبال کنندگان شما حذف می‌شود.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

دیلیت اکانت تلگرام فوری بدون کد

  تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین مسنجرهای جهان، از طرفداران بسیاری برخوردار است. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *