جمعه , 31 فروردین 1403 - 11:11 قبل از ظهر

ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره

رنگ موی دودی، یکی از محبوب ترین انواع رنگ موهای موجود در کشور ایران است که به خصوص قشر جوان به آن علاقه زیادی دارند. این سبک رنگ مو، زیبایی فوق‌العاده اي به ظاهر موهاي شما مي دهد؛ اما اگر بتوانيد آن را با يک رنگ ديگر ترکيب کنيد، شاهد زيبايي چند برابري رنگ دودي هستيد. ترکيب رنگ موي دودي طلايي بدون دکلره، همواره مزيت هاي خاص خودش را داشته است. افرادي که به دنبال رنگ هاي جذاب و جوان پسند هستند، می توانند این رنگ مو را انتخاب کنند. ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره، زیبایی خاص خودش را دارد.
البته شما باید بتوانید بدون دکلره این ترکیب رنگ را با زیبایی خاصی روی موهای خودتان اجرا کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم که فرمول این ترکیب رنگ را توضیح دهیم. پس با ما در ادامه این مقاله از سایت سیب همراه باشید.

ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره

فرمول ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره

ما ایرانیان معمولا دارای رنگ موهای تیره ای هستیم. به همین خاطر، برای اینکه رنگ موی روشن و خاصی داشته باشیم، نیاز به دکلره کردن موهای خود داریم. واقعیت این است که فرمول رنگ های روشن روی موهای تیره، می تواند یک ظاهر بسیار زشت را برای موها ایجاد کند. به همین خاطر، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای رسیدن به نتیجه دلخواه خودشان، از دکلره استفاده کنند. این در حالی است که دکلره برای مو مضر بوده و می تواند به تارها و ریشه های مو آسیب وارد کند.
با این حال می توان در برخی از مواقع با ترکیب رنگ های مختلف، یک پایه رنگ زیبا روی موها ایجاد کرد و در نهایت ترکیب رنگ دلخواه را نیز بدست آورد. ترکیب رنگ موی دودی طلایی، یکی از محبوب ترین ترکیب رنگ هاست که می تواند با کمک واریاسیون نقره‌ای، طلایی و دودی روی موها اجرا شود.
برای به دست آوردن ترکیب رنگ موی دودی طلایی، می توانید مراحل زیر را انجام دهید:
• در ابتدا باید به اندازه 40 میلی لیتر از رنگ موی دودی با شماره 7 را داخل یک ظرف بریزیم.
• سپس، به اندازه 30 میلی لیتر رنگ طلایی به آن اضافه می کنیم که رنگ طلایی نیز باید با شماره 7 باشد.
• 3 میلی لیتر واریاسیون نقره ای، 5 میلی لیتر واریاسیون طلایی و 3 میلی لیتر واریاسیون دودی را به ترکیبات موجود در ظرف اضافه می کنیم.
• پس از اینکه رنگ ها با هم مخلوط شدند، می توان اکسیدان 6 درصد را به محتویات ظرف اضافه کرد تا در نهایت ترکیب رنگ موی دودی طلایی آماده مصرف شود.

فرمول ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره

نحوه قرار دادن ترکیب رنگ موی دودی طلایی روی موها

برای اینکه موهای خود را با ترکیب رنگ به دست آمده رنگ کنید، می توانید از خودتان و یا یک فرد دیگر کمک بگیرید. دقت داشته باشید که اگر تخصص کافی برای رنگ کردن موها ندارید، بهتر است که از یک فرد دیگر کمک بگیرید تا موهای شما به صورت یکنواخت رنگ شود.
البته نکته ای که باید در مورد آن با شما صحبت کنیم این است که این ترکیب رنگ می تواند روی موهای بدون دکلره، باعث زیتونی شدن موها شود. بنابراین، اگر موها به پایه 8 نرسد، احتمالا ترکیب رنگ دودی طلایی روی موها جذاب نخواهد بود. البته در صورت نیاز می توان ترکیب رنگ دودی و طلایی را به صورت تیره تر روی موها اجرا کرد. در این صورت زیبایی موها در کنار ترکیب رنگ جذاب، حفظ می شود.
به همین خاطر، افراد می توانند با اضافه یا کم کردن ترکیبات موجود در فرمول ترکیب رنگ موی دودی طلایی، به زیبایی این رنگ اضافه کنند. به طور مثال، برخی از افراد که به رنگ های روشن علاقه دارند، می توانند رنگ بلوند خیلی روشن را با اکسیدان 9 درصد مخلوط کنند و در نهایت یک رنگ جذاب برای خودشان ایجاد نمایند.
جمع بندی
در این مقاله سعی کردیم در مورد ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره صحبت کنیم. شما می توانید با فرمول ترکیب رنگ ذکر شده در این مقاله، یک ترکیب رنگ جذاب و خاص برای خودتان ایجاد کنید. اما فراموش نکنید که این ترکیب رنگ باید به صورت اصولی روی موهای شما قرار بگیرد. به همین خاطر، توصیه می کنیم که حتما برای مشاهده نتیجه دلخواه، از مراکز زیبایی موجود در شهر خودتان برای رنگ کردن موهای خود کمک بگیرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳