یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 3:26 بعد از ظهر

رنگ موی سال ۱۴۰۲ بدون دکلره

سال جدید که از راه می‌رسد، نوع پوشش و رنگ موی خاص خودش را هم به همراه می‌آورد. اگر شما هم به هماهنگی با مد و استایل سال جدید، علاقه‌مند هستید، بهتر است در اولین قدم، موی خودتان را مطابق با ترند سال رنگ کنید و بعد به سراغ پوشاک و کیف و کفش بروید. ما در این مقاله به رنگ موی ترند سال ۱۴۰۲ که شما می‌توانید بدون دکلره، روی موهای خودتان ایجاد کنید، پرداخته‌ایم.

این تصور که رنگ‌های بدون دکلره، جذابیت کمتری دارند را دور بریزید. بدون دکلره هم می‌توان رنگ‌‌های بسیار جذاب خلق کرد. اگر برای دکلره کردن موهای خودتان مردد هستید و رنگ‌های بدون دکلره را، به دلیل آسیب‌زایی کمتر، ترجیح می‌دهید، در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی ۱۰ ترکیب رنگ مو ترند سال ۱۴۰۲بدون دکلره

معرفی ۱۰ ترکیب رنگ مو ترند سال ۱۴۰۲بدون دکلره

در راستای موضوع این مقاله، در ادامه به ۱۰ ترکیب رنگ مو ترند برای سال پیش‌رو، می‌پردازیم:

رنگ موی شرابی

رنگ موی شرابی بیشتر برای افرادی با چهره سبزه مناسب است. این رنگ به‌خصوص برای آن‌هایی که دارای موهای مجعد هستند، ایده‌آل‌تر است. رنگ شرابی بسیار جذاب بوده و باعث زنده‌تر و شاداب‌تر نشان دادن چهره شما خواهد شد.

رنگ موی شکلاتی

این رنگ بین قهوه‌ای تیره و شکلاتی تیره است. البته رنگ موی شکلاتی روشن هم وجود دارد، اما شکلاتی تیره، به‌مراتب، زیباتر بوده و جزء رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۳ یا ۱۴۰۲ است. رنگ موی شکلاتی شماره ۶.۷ از جذاب‌ترین رنگ موهای بدون دکلره تیره در سال جدید است.

رنگ موی قهوه ای

رنگ موی قهوه‌ای در سه دسته قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای متوسط، به‌راحتی و بدون دکلره، بر هر مویی قرار می‌گیرد. این رنگ اصلاً تکراری نمی‌شود و برای تمام فصول، به‌خصوص بهار و پاییز، ایده‌آل و مناسب است.

رنگ موی مارسالا

رنگ موی مارسالا رنگی است با سایه‌های قهوه‌ای قرمز روشن و شرابی با ته‌رنگ قهوه‌ای و بیشتر برای خانم‌های سبزه مناسب است. اگر چهره شما گندمی تیره یا سبزه است، این رنگ می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب برای سال جدید باشد.

رنگ مو ترند سال ۱۴۰۲بدون دکلره

رنگ موی آکاجو

آکاجو یکی از هماهنگ‌ترین رنگ‌ها با انواع مختلف پوست، از جمله پوست‌های روشن و تیره و سرد و گرم است. این رنگ به پوست‌های روشن و سرد بیشتر می‌آید، اما تمام خانم‌ها با تمام تناژ‌های رنگ پوست، به‌راحتی، می‌توانند از آن استفاده کنند. آکاجو حالتی شبیه به قهوه‌ای تیره و براق دارد و بسیار زیبا است.

رنگ موی قرمز آتشین

این رنگ برای خانم‌های جوان بسیار ایده‌آل است. قرمز آتشین باعث می‌شود چهره شما جوان‌‌تر و شاداب‌‌تر به نظر برسد و باعث افزایش انرژی می‌شود. در واقع اگر تصمیم شما برای استفاده از این رنگ قطعی شده، باید نکات مراقبتی را کاملاً رعایت کنید تا کمرنگ نشوند.

هایلایت شنی

اگر علاقه زیادی به دکلره کردن موهای خودتان ندارید، به‌راحتی می‌توانید با استفاده از کلاه یا فویل، تنها قسمت‌هایی از مو را هایلایت کنید. هایلایت شنی، مرواریدی و طلایی، جزء رنگ‌های بسیار پرطرفدار و ترند سال جدید هستند. این رنگ‌ها به‌خصوص بر پایه رنگ‌هایی گرم مثل قهوه‌ای، بسیار زیبا‌تر جلوه می‌کنند.

رنگ موی مسی

مسی شباهت زیادی به قرمز دارد، اما درجه براقی‌اش کمی بیشتر بوده و کمی هم کم‌رنگ‌تر از رنگ قرمز است. رنگ مسی بیشتر به پوست‌هایی با تناژ سرد می‌آید. بنابراین اگر پوست شما تناژی گرم دارد، بهتر است از استفاده از این رنگ مو صرف نظر کنید.

آمبره قهوه ای روشن

در آمبره هم مثل هایلایت، تکه‌هایی از مو را روشن و برجسته می‌کنند، اما تفاوتش با هایلایت، برجسته کردن بیشتر قطعه‌های روشن است. آمبره قهوه‌ای روشن و قرمز، جزء رنگ‌های ترند سال جدید به شمار می‌آید.

بالیاژ بلوند اسکاتلندی و دارچینی

این رنگ هم مثل هایلایت و آمبره، به روشن کردن قسمت‌هایی از مو نیاز دارد و قرار نیست کاملاً موهای خودتان را دکلره کنید. در واقع به جرأت می‌توان شیک‌ترین، زیباترین و پرطرفدارترین رنگ ترند سال جدید را به این رنگ نسبت داد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد حوزه مو و رنگ مو، می‌توانید به سایر مقالات وبسایت سیب سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *