پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 10:26 قبل از ظهر

رنگ زیتونی روی موی مشکی بدون دکلره

رنگ موی زیتونی، یکی از رنگ های محبوب در میان بانوان است که می تواند برای هر بانویی با هر سن و سالی انتخاب شود. این رنگ مو جذابیت فوق‌العاده زیبایی را به موهای شما می دهد و می تواند باعث حفظ جوانی و ظاهر زیبای پوست صورت شما شود. به همین خاطر، بسیاری از افراد به دنبال رنگ کردن موهای خودشان با رنگ موی زیتونی هستند. رنگ زیتونی روی موی مشکی، می تواند زیبایی منحصر به فردی داشته باشد. به خصوص اگر دکلره روی این موها انجام شده باشد. در این صورت رنگ موی زیتونی به صورت یکدست روی موها قابل اجراست.
اما واقعیت این است که دکلره کردن مو می تواند مضرات بسیار زیادی را برای موها به دنبال داشته باشد. متاسفانه، برخی از بانوان به دلیل دکلره کردن موهای خودشان با مشکل سوختگی موها مواجه شده اند. ریزش مو، شکننده شدن موها و … از جمله معایب دکلره کردن موها محسوب می شوند. این موضوع باعث شده که بسیاری از بانوان به دنبال رنگ زیتونی روی موی سیاه بدون دکلره کردن باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با یک فرمول طلایی برای زیتونی کردن موها بدون دکلره آشنا کنیم.
چطور رنگ موی زیتونی روی پایه مشکی بدست بیاریم؟

چطور رنگ موی زیتونی روی پایه مشکی بدست بیاریم؟

بسیاری از بانوان ایرانی دارای رنگ موهای تیره و به ویژه مشکی هستند. این موضوع باعث می شود که نتوانند هر نوع رنگی را برای موهای خودشان انتخاب کنند. بسیاری از بانوان برای رفع این محدودیت، از دکلره کردن موها استفاده می کنند. قطعا یکی از ساده ترین و بهترین راهکارها برای داشتن موی جذاب و یکدست، دکلره کردن موها قبل از رنگ است. اما واقعیت این است که دکلره کردن می تواند تاثیر بسیار بدی روی موها شما بگذارد. بنابراین، شاید بهتر باشد که به راهکارهای دیگری فکر کنید.
رنگ موی زیتونی که یکی از محبوب ترین رنگ های مو در میان بانوان محسوب می شود، می تواند بر روی موهای روشن و دکلره شده، زیبایی فوق‌العاده‌ای داشته باشد. اما بسیاری از بانوان علاقه ای به دکلره کردن موهای خودشان ندارند. چون می دانند که پس از دکلره احتمالا با ریزش، سوختگی یا وز شدن موها مواجه می شوند.
به همین خاطر، به دنبال راهکاری برای رنگ کردن موی سیاه خودشان بدون دکلره هستند. واقعیت این است که می توان این کار را با صبر و حوصله انجام داد؛ اما شاید نتیجه رنگ کردن مو برای هر فرد متفاوت باشد. به خصوص اگر قصد رنگ کردن موهای خودتان با رنگ تیره زیتونی را داشته باشید.
چطور رنگ موی زیتونی روی پایه مشکی بدست بیاریم؟

فرمول ترکیب رنگ موی زیتونی روی پایه مشکی

با این حال می توانید با کمک گرفتن از فرمول زیر، یک ترکیب رنگ زیتونی روی موی مشکی را ایجاد کنید:
  • برای اینکه رنگ موی زیتونی به صورت یکنواخت و با رنگ جذاب روی موهای شما اجرا شود، نیاز است که ابتدا رنگ موهای خود را روشن کنید. برای این کار می توانید از رنگ سه صفر یا رنگ شماره E20 کمک بگیرید.
  • پس از اینکه رنگ موهای شما با کمک یکی از این دو رنگ روشن شد، می توانید از رنگ موی زیتونی برای رنگ کردن موهای خودتان استفاده کنید.
  • رنگ موی زیتونی یا رنگ موی M می تواند با شماره های 5، 10 و … خریداری شود. برای اینکه یک ترکیب رنگ جذاب داشته باشید، کافیست که به اندازه یک بند انگشت واریاسیون نقره ای را با یک بند انگشت واریاسیون سبز به مخلوط رنگ اضافه کنید. سپس، به میزان دو برابر از رنگ مو، اکسیدان شماره 2 را با رنگ های ذکر شده مخلوط کنید.

فرمول ترکیب رنگ موی زیتونی روی پایه مشکی

  • برای اینکه رنگ مو به صورت یکنواخت روی موهای شما پخش گردد، بهتر است که موهای خود را با گیره به چند بخش مختلف تقسیم‌بندی کنید. سپس، هر یک از دسته های مو را با کمک ترکیب رنگ ذکر شده رنگ کنید.
  • یک کلاه رنگ را روی موهای خود قرار دهید و اجازه دهید که موهای شما به مدت 30 الی 45 دقیقه با کمک این رنگ مو، تغییر رنگ دهد.
  • دقت داشته باشید که مدت زمان رنگ گرفتن مو بستگی به عوامل مختلفی دارد. پس سعی کنید که برای جلوگیری از هر گونه آسیب، پس از گذشت 30 دقیقه هر 5 دقیقه موهای خود را چک کنید.
چطور رنگ موی زیتونی روی پایه مشکی بدست بیاریم؟
نتیجه گیری
در این مقاله سیب سعی کردیم شما را با رنگ زیتونی روی موی مشکی بدون دکلره آشنا کنیم. این رنگ مو جذابیت فوق‌العاده ای دارد و می تواند چهره شما را جوان تر نشان دهد. به عنوان نکته آخر توصیه می کنیم که اگر تخصص کافی برای رنگ کردن موهای خود ندارید، از مراکز زیبایی و آرایشگرهای متخصص کمک بگیرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *